Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor mij geen drie minuten stilte dit keer...

Pagina's : [1] 2 3

Laila
18-03-2004, 20:06

ik ben deze keer geen drie minuten stil geweest.. dat was niet omdat ik niet stil stond bij de slachtoffers die gevallen zijn of dat ik het eens ben met el Qaida maar dat was meer om de reden dan ik het maar hypocriet vind. waarom zou je wel stil moeten zijn wanneer er een aanslag in spanje plaats vind maar zou je niet stil moeten staan bij die slachtoffers die er in marokko gevallen zijn bij de zelfmoord aanslagen in casa blanca. dat waren tog ook een heleboel slachtoffers van el Qaida???? Nederland is een heel tolerant maar achterbaks en hypocriet land! en dat geld voor heel Europa en Amerika! ... liefs mij....!

Tempelier
18-03-2004, 20:20
Het gaat er niet om wat jij ervan denkt. Het gaat erom dat jij respect laat zien naar de manier die jouw landgenoten kiezen om hun medeleven te uiten.

Laila
18-03-2004, 20:29
[QUOTE]Origineel gepost door Tempelier Het gaat er niet om wat jij ervan denkt. Het gaat erom dat jij respect laat zien naar de manier die jouw landgenoten kiezen om hun medeleven te uiten. [/QUO het gaat er wel om van wat ik denk en ik deel dat graag met jou zodat ik te horen krijg wat jij ervan vindt;) en bij mij ging het erover dat ik het hypocriet vind van de Nlse regering. waarom bij de ene slachtoffers wel stil staan en bij de andere niet?????? dat vind ik een beetje raar voor een tolerant land;)

Peej
18-03-2004, 20:37
Ook tegen de oorlog in Irak en voor de slachtoffers daarvan zijn in Europa zeer grote betogingen geweest. De grootste was in Madrid waar zo'n 2.000.000 mensen mee liepen. Ik weet zeker dat er in dat treinstel ook mensen gedood zijn die tegen de oorlog in Irak waren.

Tempelier
18-03-2004, 20:51

Het verstoren van de balans? Welke balans, de balans in jouw hoofd misschien? Maar goed. Waarom we geen stilte houden voor Irak? Om dezelfde reden dat we geen twee minuten stilte houden voor Timboektoe, Rwanda en Tjatjikistan. Met Spanje voelt Nederland zich verbonden omdat het net als Nederland een Europees land is. Sinds wanneer moeten Nederlanders zich druk maken over wat er in elke achterlijke uithoek van de wereld gebeurt? Als we daar allemaal stiltes voor moeten gaan houden blijven we bezig. Maar voel je vrij om daarvoor stiltes te gaan houden in je eigen tijd.

SabroenDjamiel
18-03-2004, 21:12
Origineel gepost door Tempelier Het verstoren van de balans? Welke balans, de balans in jouw hoofd misschien? Maar goed. Waarom we geen stilte houden voor Irak? Om dezelfde reden dat we geen twee minuten stilte houden voor Timboektoe, Rwanda en Tjatjikistan. Met Spanje voelt Nederland zich verbonden omdat het net als Nederland een Europees land is. Sinds wanneer moeten Nederlanders zich druk maken over wat er in elke achterlijke uithoek van de wereld gebeurt? Als we daar allemaal stiltes voor moeten gaan houden blijven we bezig. Maar voel je vrij om daarvoor stiltes te gaan houden in je eigen tijd. Zeg jood, en waarom sturen jullie dan militairen daar naartoe, wat kan het jullie toch interesseren wat daar gaande is?....Of vinden jullie het een eer om Bush zn troep op te ruimen zodat jullie een schouderklopje krijgen? :rolleyes:....Maar als jullie militairen koelbloedig mensen doodschieten, omdat ze denken dat ze in een Wild West film acteren, dan is er niemand die ze een halt toe roept?.....Ik hoop echt dat er binnenkort Nederlandse militairen omkomen, dat zal dan hun verdiende loon wezen aangezien ze graag oom Bush te vriend willen houden.....

Tempelier
18-03-2004, 21:24
Wij sturen troepen naar Irak om de stabiliteit te bewaren en het land weer op te bouwen, De Irakesen daar zijn daar dolblij mee. Dus ik snap niet wat je er tegen kan hebben. Wat is er mis mee als de Nederlandse mariniers daar scholen bouwen, politie opleiden en de orde bewaken? Maar als jullie militairen koelbloedig mensen doodschieten, omdat ze denken dat ze in een Wild West film acteren, dan is er niemand die ze een halt toe roept?..... Ten eerste was het slachtoffer een plunderaar die voedsel probeerde te stelen die bedoelt was voor mensen die het echt nodig hadden. Ten tweede is erg nog erg veel onduidelijk in dit verhaal. Maar het domste is nog dat jij zegt dat niemand hem een halt toe roept terwijl volop in het nieuws is geweest dat hij is opgepakt en voor de Nederlandse rechter moest verschijnen. Maar ik snap geheel dat jij je meer verbonden voelt met een plunderende Irakees die voedsel steelt dan met de Nederlandse mariniers die daar met gevaar voor eigen leven een land aan het opbouwen zijn. Aangezien jij jou landgenoten graag dood zou willen zien.

doenya4
18-03-2004, 21:43
Origineel gepost door NuchtereMarok Reageer niet meer op zijn (Tempelier) posts, dat advies geef ik aan iedere zichzelfrespecterende poster die geen simpele " welles-nietes" dialogen aan wil gaan die geheid uitlopen op frustraties aan vooral de zijde van hen die trachten de betogen van deze onruststoker te weerleggen met historische feiten. Historische feiten zeggen dit soort types niet omdat hun objectief denken bewust is geblokkeerd door het systeem dat onderdrukking mogelijk maakt. Hetzelfde geldt voor Scottie en Abracadaver, ook deze provocerende entiteiten heb ik maandenland gevolgd en mijn conclusie is dat het voornaamste doel van deze hooligans het verstoren van de balans is. sooooooooooo nu in het gewoon Nederlands !!!!!!!!!!!!! :D

SabroenDjamiel
18-03-2004, 21:59
Origineel gepost door Tempelier Wij sturen troepen naar Irak om de stabiliteit te bewaren en het land weer op te bouwen, De Irakesen daar zijn daar dolblij mee. Dus ik snap niet wat je er tegen kan hebben. Wat is er mis mee als de Nederlandse mariniers daar scholen bouwen, politie opleiden en de orde bewaken? Bla bla bla, jullie hebben daar niks te zoeken, ga naar Palestina om de daar de vrede te bewaren, daar zijn jullie veel harder nodig....Maar neen, dat intereseert jullie nie, laat de joden maar de Palestijnen afmaken da zal jullie een zorg wezen....Jullie hebben van Texas Ranger de opdracht gekregen om zn troep op te ruimen en veel geld te pompen in iets wat door Amerika is kapot geschoten en allemaal om olie....Jullie zijn niks anders dan loopjongens voor Amerika, en die kneus Balkenende is een loopdeusje van Bush.... Ten eerste was het slachtoffer een plunderaar die voedsel probeerde te stelen die bedoelt was voor mensen die het echt nodig hadden. Ten tweede is erg nog erg veel onduidelijk in dit verhaal. Maar het domste is nog dat jij zegt dat niemand hem een halt toe roept terwijl volop in het nieuws is geweest dat hij is opgepakt en voor de Nederlandse rechter moest verschijnen. Bla bla bla, die klootzak heeft gewoon iemand vermoord uit lolligheid, hij wilde graag schieten en heeft dat gedaan....Jammer dat er niemand in de buurt was die hem een kogel door het hoofd schoot....Niemand durft openlijk te vertellen wat er precies gebeurd is, dan kan je al op je vingers natellen dat er duidelijk veel meer gaande was dan alleen plunderingen.... Maar ik snap geheel dat jij je meer verbonden voelt met een plunderende Irakees die voedsel steelt dan met de Nederlandse mariniers die daar met gevaar voor eigen leven een land aan het opbouwen zijn. Aangezien jij jou landgenoten graag dood zou willen zien. Nogmaals Nederland heeft niks te zoeken in Irak, laat Bush zelf maar opbouwen wat hij kapot heeft geschoten....Maar ja Nederlands is zo dom om geld te investeren in iets waar Amerika op den duur 't voor het zeggen heeft en Nederland kan dan de korstjes krijgen....Daarom opdonderen die militairen laat ze maar naar Palestina gaan daar is hun hulp harder nodig.....

Chrifa
19-03-2004, 23:07
Origineel gepost door Tempelier Het gaat er niet om wat jij ervan denkt. Het gaat erom dat jij respect laat zien naar de manier die jouw landgenoten kiezen om hun medeleven te uiten. Respect kan je ook op een andere wijze tonen dat hoeft niet perse dmv 3 minuten stilte!. Ik zelf heb er ook niet aan meegedaan want bijv. in Palestina gaan er dagelijks honderde broeders en zuster dood (Allah ie rhamhoum) wie staat er dan bij hun stil??? En wil je dat ik respect uit dan verwacht ik wederzijds respect dus ook dat er 3 minuten aan mijn broeders en zuster worden besteedt en dit is niet het geval!!! Origineel gepost door Tempelier Sinds wanneer moeten Nederlanders zich druk maken over wat er in elke achterlijke uithoek van de wereld gebeurt? Als we daar allemaal stiltes voor moeten gaan houden blijven we bezig. Als de Nederlanders zich niet druk hoeven te maken dan hoeven wij ons al helemaal niet druk te maken over Kafirs die op de een of ander manier dood zijn gegaan! En dit is echt dubbelzinnig wat je zegt: "Als we daar alllemaal stiltes voor moeten gaan houden blijven we bezig". Je blijft ook bezig om stiltes te houden bij landen met al die bomaanslagen zoals Amerika en Spanje en als dit dus ook nog bij andere landen voorgaatkomen dan blijf je bezig met ze te herdenken. Dus waarom moet je daar wel stil bij staan en moet je niet stilstaan bij landen als Palestina??? Rechtsgelijheid....of bij alle landen of bij geen land!

a3ir
19-03-2004, 23:18
(Bericht #) door wolfowitz. Beste man, heb je ooit wel eens gezien, dat er stilte werd gehouden in arabische landen voor de 11-9 aanslag, met 3000 doden? Ik dag het niet? dus wel,indonesie,malesie,egypte,india moet ik nog door gaan wolf.

Laila
19-03-2004, 23:42
jah maar de aanslagen in casa blanca waren tog ook terroristische aanvallen of nie? het gaat er gewoon om dat de mensen in nl ze3ma tolerant zijn maar ze maken ondertussen wel onderscheid en dat kan ik niet hebben dus vind ik ze maar hypocriet! en iedereen die sit keer wel stil is geweest vind ik een beetje dom

an3sdej
20-03-2004, 01:20
Nuchtere Marokkaan (nnoit Alcohol gehad?) Hetzelfde geldt voor Scottie en Abracadaver, ook deze provocerende entiteiten heb ik maandenland gevolgd en mijn conclusie is dat het voornaamste doel van deze hooligans het verstoren van de balans is. Wat een arrogante bal ben jij. Het zijn geen "entiteiten" maar mensen. Als je je betoog wat netter en minder gericht ( met achterlijke uithoeken bedoel je ongetwijfeld Irak e.a. moslimlanden) maar vooral minder agressief formuleert zal ik proberen je te antwoorden. Zal meneer proberen te antwoorden? Rot op man. Het lot van alle ontwikkelings- en islamitische landen hangt af van de goedwillendheid van de westerse landen, zo nu ben ik ook ff arrogant. Al die landen worden, als de niet moslims dat willen, in een adem van de wereld geblazen door de VS en Europa en de niet islamitische landen. Rusland, China, Japan, VS, Europa, Australiƫ hebben geen hol zin in islamitische retoriek en terreur. Dat je niet in een islamitisch land leeft moet je accepteren. Als jij en andere "slachtoffers" van de westerse landen nog even zo doorgaan met afgeven op de landen waar je in woont, en er gebeuren nog meer aanslagen, dan kon het wel eens zijn dat je als 5e colonne gezien gaat worden, en dan ben je echt verder van huis, dan mag je echt gaan klagen, maar dan wel op die broeders en zusters van je die zonodig extreem willen zijn.

an3sdej
20-03-2004, 09:44
Maar buiten dat is het echt niet mogelijk voor het westen om de gehele islamitische moslimwereld te vernietigen, alleen al omdat de bevolkingen in de westerse maatschappijen niets van dit soort ideeen moeten weten. Dan moeten de terroristen die in naam van de islam handelen niet blijven toeslaan, terwijl ze support vanuit meerdere islamitische landen ontvangen, want dan zou de westerse wereld misschien wel wat willen weten van afsluiting van de islamitische landen. Verder kan ik een heethoofd zijn, ik weet het. Kwaad worden doe ik vooral als mensen arrogant worden. En zolang jij kritische mensen benaderd met uitingen als dat zij 'entiteiten' zouden zijn, denk ik dat je erg doorzichtig bent, en teveel naar Aboetje hebt geluisterd. Wees dus authentiek, wees jezelf en praat gewoon tegen anderen als tegen MENSEN.

Bahjaouia
20-03-2004, 20:24

Er wordt hier gewoon, zoals gewoonlijk, om het onderwerp heen gedraait! WAAROM MOET ER WEL 3 MINUTEN STILTE IN ACHT WORDEN GENOMEN, OMDAT ER EEN AANSLAG IS GEWEEST IN NEW YORK EN MADRID, MAAR NIET TOEN ER EEN AANSLAG WAS GEPLEEGD IN CASABLANCA!! GEEF DAAR ANTWOORD OP! EN DRAAI ER NIET OMHEEN!

Pagina's : [1] 2 3