Bekijk originele versie : Al3ayla's afvaltopic!
Al3ayla_
26-01-2009, 10:56
[ Hoi dames,
Na een tijdje weg zijn geweest van hier, ben ik weer helemaal terug.
Deze topic is speciaal voor de dames die willen afvallen. Ookal is het een kilo, hier wordt je gemotiveerd door de Al3ayla motivatiepil. :gniffel:
Ik ben vandaag begonnen, ik ga het een maand volhouden. Wil gewoon nog paar kilo's kwijt. Ik heb het gevoel dat ik ben aangekomen na een tijdje terug. Ik heb lange tijd niet meer intensief gesport en heb echt héél ongezond gegeten. Ik was toendertijd namelijk 14 kilo afgevallen in 2 maanden. Als ik het kan, kunnen jullie het helemaaaaaaaal! :hoera:
Dus, wie doet er weer gezellig mee? ]
Beurette
26-01-2009, 11:02
Ik doe mee, maar begin na m'n tentamenweek. Want tijdens m'n tentamenweek moet ik m'n stress gewoon wegeten. :hihi:
Lengte: 1,73
Gewicht: 72,6
Streefgewicht: 60
Dus ik wil 12,6 kilo afvallen. Na m'n tentamenweek ga ik (naast m'n eigen trainingen en wedstrijden) ook fitnissen. En ik probeer zo veel mogelijk met de fiets naar het station te gaan (tenzij het regent natuurlijk).
Ik geef mezelf tot april de tijd.
Al3ayla_
26-01-2009, 11:02
Ik doe mee, maar begin na m'n tentamenweek. Want tijdens m'n tentamenweek moet ik m'n stress gewoon wegeten. :hihi:
Wanneer heb je tentamenweek?
Beurette
26-01-2009, 11:04
Ik heb m'n reactie ff gewijzigd haha. Ik heb nu m'n tentamenweek, dus begin volgende week maandag Insha'Allah.
Al3ayla_
26-01-2009, 11:08
Lengte: 1,73
Gewicht: 72,6
Streefgewicht: 60
Dus ik wil 12,6 kilo afvallen. Na m'n tentamenweek ga ik (naast m'n eigen trainingen en wedstrijden) ook fitnissen. En ik probeer zo veel mogelijk met de fiets naar het station te gaan (tenzij het regent natuurlijk).
Ik geef mezelf tot april de tijd.
Oke, zo ben ik ook begonnen. Ik woog namelijk 70 kilo.. en nu ongeveer 58 ofzo. Ik weet het niet zeker, heb nog niet gewogen. Vanavond doe ik dat.
Komt goed. Wat train je? Tegen april zal je het zeker halen. Je hebt nog zeker wel 2 maanden :D!
Beurette
26-01-2009, 11:16
Oke, zo ben ik ook begonnen. Ik woog namelijk 70 kilo.. en nu ongeveer 58 ofzo. Ik weet het niet zeker, heb nog niet gewogen. Vanavond doe ik dat.
Komt goed. Wat train je? Tegen april zal je het zeker halen. Je hebt nog zeker wel 2 maanden :D!
Ok, dat is erg netjes. Neda had het me ook al verteld over jou trouwens! Hoe lang ben je?
Ik zit op korfbal. Dinsdags train ik met m'n eigen team (niet erg intensief) en donderdags met het eerste (zeer intensief) en zondags heb ik m'n wedstrijden (ook intensief). Het wordt alleen een beetje lastig om dan ook te gaan fitnissen, want ik moet het ook combineren met school en werk. Maar dat zie ik dan wel..
Oef 12 kilo in 2 maanden.. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik probeer al jaren af te vallen trouwens, maar telkens hou ik er toch weer mee op als ik 2 kilo ben afgevallen. Gebrek aan motivatie en zelfdiscipline :jammer:.
Al3ayla_
26-01-2009, 11:29
Ok, dat is erg netjes. Neda had het me ook al verteld over jou trouwens! Hoe lang ben je?
Ik zit op korfbal. Dinsdags train ik met m'n eigen team (niet erg intensief) en donderdags met het eerste (zeer intensief) en zondags heb ik m'n wedstrijden (ook intensief). Het wordt alleen een beetje lastig om dan ook te gaan fitnissen, want ik moet het ook combineren met school en werk. Maar dat zie ik dan wel..
Oef 12 kilo in 2 maanden.. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik probeer al jaren af te vallen trouwens, maar telkens hou ik er toch weer mee op als ik 2 kilo ben afgevallen. Gebrek aan motivatie en zelfdiscipline :jammer:.
Haha. Serieus? Ja, ik ben 1.65.. een stuk korter dan jou.
Aha. Leuk! Even wat anders.. Fitnessen kan je ook in het weekend doen, is lekker hoor. Mijn cardio is steppen. Wejoo.. ik merk nu pas dat ik me conditie weer moet gaan opbouwen, hehe. :hihi:
Ja, dat had ik ook in het begin. Was zo moeilijk om gemotiveerd te raken. Maar uiteindelijk krijg je wel discipline. :haha:
_sha_hina_a
26-01-2009, 11:32
Wat goed van je!!
Hoe heb je dat precies gedaan? Crashdieten? Trainen?
Al3ayla_
26-01-2009, 11:33
Wat goed van je!!
Hoe heb je dat precies gedaan? Crashdieten? Trainen?
Nee, niet crashdieeten. Gewoon gezond eten en keihard trainen.
Al3ayla_
26-01-2009, 11:48
Ik heb tot nu toe een halve liter water op. En 1 rijstcracker.
Ik ga rond half 1 lunchen.. Weet niet wat ik ga eten. Iemand suggesties?
_sha_hina_a
26-01-2009, 12:06
Ik heb tot nu toe een halve liter water op. En 1 rijstcracker.
Ik ga rond half 1 lunchen.. Weet niet wat ik ga eten. Iemand suggesties?
Appels :o. Heb ik ineens zin in :hihi:. Als t kan kun je een eitje koken.
_sha_hina_a
26-01-2009, 12:07
Nee, niet crashdieeten. Gewoon gezond eten en keihard trainen.
Echt goed van je!!
Nu ik nog :o.
Al3ayla_
26-01-2009, 12:11
Echt goed van je!!
Nu ik nog :o.
Doe dan mee!
Appels :o. Heb ik ineens zin in :hihi:. Als t kan kun je een eitje koken.
Ik heb ook wel zin in een appeltje ja. Eitje kan ik ook nemen ja. :haha:
saartje11
26-01-2009, 12:23
he dames ik doe ook mee
ik ben al 3 weken geleden begonnen. ben 2 kilo afgevallen en een paar centimeter.
dit doe ik aan sport
-krachttraining
-pilates
-bootcamp
-steppen
-dansen
soms doe ik dit allemaal per soms en soms een een paar .
en drink veel water
Al3ayla_
26-01-2009, 12:25
he dames ik doe ook mee
ik ben al 3 weken geleden begonnen. ben 2 kilo afgevallen en een paar centimeter.
dit doe ik aan sport
-krachttraining
-pilates
-bootcamp
-steppen
-dansen
soms doe ik dit allemaal per soms en soms een een paar .
en drink veel water
2 kilo? In 2 weken? Okok..
Wat eet je allemaal?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.