Bekijk originele versie : Herstel/recovery cd maken
metalsia4you
26-01-2009, 00:20
Salam,
Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik een herstel Cd kan maken.
Ik heb een Asus laptop gekocht (zonder DVD-drive), maar de herstel Cd is er niet bij toegevoegd.
:o :o :o
loesoe015
26-01-2009, 15:52
volgens bedoel je de backup... Je moet eigenlijk wel hebben wat die zijn erg handig ik heb gehoort dat je zelf ook een backup kan maken met prog maar weet niet welke... sorry
metalsia4you
26-01-2009, 16:20
volgens bedoel je de backup... Je moet eigenlijk wel hebben wat die zijn erg handig ik heb gehoort dat je zelf ook een backup kan maken met prog maar weet niet welke... sorry
Ja idd dat bedoel ik, maar ik dacht dat je dat altijd erbij kreeg bij een laptop/desktop maar ik heb niets gekregen.
Dus nu wil ik uit voorzorg er een maken.
loesoe015
27-01-2009, 14:21
als je bij speciale winkel haalde .. gwn computer winkel =] dan weet ik wel zeker dat je krijgt maar anders moet je even na vragen aan die gasten van die winkel.. duss
ps. ben jij sjaak ze nichtje want die naam komt bekend voor
metalsia4you
27-01-2009, 20:35
Ik ken geen Sjaak :hihi:
Tegenwoordig krijg je zo'n CD er niet meer standaard bij, en moet je er zelf achter aan gaan.
metalsia4you
30-01-2009, 20:12
Nog iemand?
Kan je dat niet bij de website van ASUS vinden? Of bij je laptop configuratiescherm?
moonwalker
31-01-2009, 01:26
Snap niet wat je precies zoekt eigenlijk.
Een herstel/recovery cd is een cd waarmee je je windows in zijn oude staat terugzet, wanneer je last hebt van een virus.
Backup maken is een cd branden met al je bestanden, voordat je je computer opnieuw gaat installeren, zodat je ze vooral niet kwijtraakt.
Bij de meeste computers hoort de winkel je een hersel cd of een Windows cd te geven. Hangt er vanaf welke afspraken je met ze hebt gemaakt.
Bagi1234
31-01-2009, 09:26
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=297
Ik hoop voor jou dat je wat engels kent als het toch niet lukt zeg het dan eventjes dan help ik wel maar normaal zou het wel lukken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.