Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuwe Rif muziek op de markt!

Wael_Beni_Saidi
18-03-2004, 18:06

Er zijn weer nieuwe Cd's op de markt hieronder wat tips! p.s. voor degene die geen cd speler hebben ze zijn ook verkrijgbaar op bandje :D in de winkel! Rif 1 Hasana-Rouh Rouh (Rif)Aanrader mensen!!! :o 2 Abdelkader Way Way-Essaadinou(Rif) 3 Azzedine&Hanane(Rif) 4 Mimoun Ou Said(Rif) 5 Groupe Israne-Waskar I Yemam(Rif)Ook een aanrader!!! (Ken de groepleden goed) 6 Said Rifi&Said Anouar-Tesroed Oerinoe(Rif) 7 Rabah Salam(Rif) 8 Mustapha Tarqa-Live(Rif) 9 Laila Chakir&Abdelmoula(Rif) 10 Rachid Nadori(Rif) Rai 1 Jalal-Reggadiates Deel 2(Rai&Reggada)Aanrader mensen veel beter dan deel 1! 2 Cheba Nasira(Rai&Chaabi) 3 Bahija(Rai&Chaabi) 4 Chorouk(Rai&Chaabi) :zwaai: Ik hoor nog van jullie!

madame_nadia
18-03-2004, 19:06
wat lief dankje :o

Wael_Beni_Saidi
18-03-2004, 19:13
Graag gedaan meid :o

lilchakir
18-03-2004, 20:35
maar waar ergens kan ik ze krijgen of bestellen maar dan niet ergens in hartje nederland ik bedoel bij mij in de buurt :zwaai:

Wael_Beni_Saidi
20-03-2004, 20:37

Origineel gepost door Lella_Naima Wel een mooie man eh die van Groupe Israne! Wat op cover staat met beige kleding! :zwaai: Doe hem de groeten :p hij heeft al een kind :zwaai:

Napoleon1769
03-04-2004, 02:59
Origineel gepost door chiloh ken je die muziek ook vinden op kazaa of zo helaas niet jongen,deze liedje is pas uit en denk je nou dat je zomaar kan downloden op kazaa???

Napoleon1769
03-04-2004, 03:02
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi Er zijn weer nieuwe Cd's op de markt hieronder wat tips! p.s. voor degene die geen cd speler hebben ze zijn ook verkrijgbaar op bandje :D in de winkel! Rif 1 Hasana-Rouh Rouh (Rif)Aanrader mensen!!! :o 2 Abdelkader Way Way-Essaadinou(Rif) 3 Azzedine&Hanane(Rif) 4 Mimoun Ou Said(Rif) 5 Groupe Israne-Waskar I Yemam(Rif)Ook een aanrader!!! (Ken de groepleden goed) 6 Said Rifi&Said Anouar-Tesroed Oerinoe(Rif) 7 Rabah Salam(Rif) 8 Mustapha Tarqa-Live(Rif) 9 Laila Chakir&Abdelmoula(Rif) 10 Rachid Nadori(Rif) Rai 1 Jalal-Reggadiates Deel 2(Rai&Reggada)Aanrader mensen veel beter dan deel 1! 2 Cheba Nasira(Rai&Chaabi) 3 Bahija(Rai&Chaabi) 4 Chorouk(Rai&Chaabi) :zwaai: Ik hoor nog van jullie! al die liedjes die je hier geschreven heb,krijg ik altijd viavia ;)

ikrampje_87
03-04-2004, 16:58
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi Er zijn weer nieuwe Cd's op de markt hieronder wat tips! p.s. voor degene die geen cd speler hebben ze zijn ook verkrijgbaar op bandje :D in de winkel! Rif 1 Hasana-Rouh Rouh (Rif)Aanrader mensen!!! :o 2 Abdelkader Way Way-Essaadinou(Rif) 3 Azzedine&Hanane(Rif) 4 Mimoun Ou Said(Rif) 5 Groupe Israne-Waskar I Yemam(Rif)Ook een aanrader!!! (Ken de groepleden goed) 6 Said Rifi&Said Anouar-Tesroed Oerinoe(Rif) 7 Rabah Salam(Rif) 8 Mustapha Tarqa-Live(Rif) 9 Laila Chakir&Abdelmoula(Rif) 10 Rachid Nadori(Rif) Rai 1 Jalal-Reggadiates Deel 2(Rai&Reggada)Aanrader mensen veel beter dan deel 1! 2 Cheba Nasira(Rai&Chaabi) 3 Bahija(Rai&Chaabi) 4 Chorouk(Rai&Chaabi) :zwaai: Ik hoor nog van jullie! Groupe Israne.. ikheb het liedje bij www.rifgate.nl gedownload..:D mooi..:love: maar die ander artiesten zijn ook goed.. Rabah Sallam..:Iluvu: ga ff kopen binnenkort Insha' Allah