Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve dames

Pagina's : [1] 2

madame_nadia
18-03-2004, 17:55

Selem zina's! Steeds vaker hoor en lees ik heir op marokko.nl dat meisjes contacxt nemen met jongens waarvan ze denken dat hij hun toekomst is. Ook zijn er meisjes die gewoon nemen met een jongen e=omdat ze hem leuk vinden. Maar stel ehet gaat uit? Wat doen jullie dan? Gaan jullie nog met ze om of worden eht hatelijkheden? Zijn jullie niet bang dat hij slecht over je gaat roddelen? Explain! :zwaai:

ik_oke_is
18-03-2004, 17:56
Ik praat altijd goed over hen, hoe mooi ze in het bloot zijn en hoe lekker ze dit en dat doen : :maf:

misstomaatje
18-03-2004, 17:59
Origineel gepost door ik_oke_is Ik praat altijd goed over hen, hoe mooi ze in het bloot zijn en hoe lekker ze dit en dat doen : :maf: :maf:

riffiagirl18
18-03-2004, 18:01
gewoon geen vriend nemen.... waloe maschekiel!! :) kusjes een echte riffia :)

madame_nadia
18-03-2004, 18:22

ik_oke_is en misstomaatje als je geen serieus antwoord kan plaatsen dan toch niet? :rolleyes: riffiagirl ik ben het met je eens maar ik wil het graag weten van de meiden die eht wel doen :)

Dunya2
18-03-2004, 19:13
Sorry hoor maar it_oke_is heeft eigenlijk wel een beetje gelijk want dat zeggen jongens als ze een meisje gehad hebben en dat is dan wle je iegen schuld want dan moet je maar niet met een jongen gaan. Ik val niemand persoonlijk aan hoor maar ik zeg het alleen maar effe ciao

minora
18-03-2004, 20:30
Heb ooit ergens gelezen: Vriendschap kan veranderen in een relatie, Maar een relatie in vriendschap nooit.. Ben het er mee eens

shakira_lopez
18-03-2004, 22:07
Nee mijn ex is een goeie vriend en hij heeft nooit slecht over mij gepraat integendeel zelfs... en hij weet dat donders goed en zijn vrienden ook............ dus ik ben het er niet mee eens dat een relatie niet in een vriendschap kan veranderen want bij mij is dat wel het geval............

praatjes
18-03-2004, 22:14
Origineel gepost door shakira_lopez Nee mijn ex is een goeie vriend en hij heeft nooit slecht over mij gepraat integendeel zelfs... en hij weet dat donders goed en zijn vrienden ook............ dus ik ben het er niet mee eens dat een relatie niet in een vriendschap kan veranderen want bij mij is dat wel het geval............ Ha wil je vrienden met mijn worden, dan moetje als meisje zijnde wel heel goed kunnen voetballen. Je moet sterk zijn, en mijn in een vechtpartij kunnen helpen. Maar dat heeft geen een meisje in zich, geen ballen noemen wij dat :D Maar er is wel altijd nog een manier hoe een jongen en een meisje dichtbij kan komen :D

BentFes
18-03-2004, 22:15
Origineel gepost door minora Heb ooit ergens gelezen: Vriendschap kan veranderen in een relatie, Maar een relatie in vriendschap nooit.. Ben het er mee eens :goedzo: Hier ben ik het helemaal eens.

ik_oke_is
18-03-2004, 22:22
Origineel gepost door madame_nadia ik_oke_is en misstomaatje als je geen serieus antwoord kan plaatsen dan toch niet? :rolleyes: riffiagirl ik ben het met je eens maar ik wil het graag weten van de meiden die eht wel doen :) ze heeft niet gevraagd om een serieus antwoord, madame_serieus(_gefrustreerd)_nadia :maf:

minora
19-03-2004, 09:05
Origineel gepost door BentFes :goedzo: Hier ben ik het helemaal eens. ;)

Lady_moi
19-03-2004, 20:20
Zeg nooit nooit.. Origineel gepost door minora Heb ooit ergens gelezen: Vriendschap kan veranderen in een relatie, Maar een relatie in vriendschap nooit.. Ben het er mee eens

minora
19-03-2004, 20:31
Origineel gepost door Lady_moi Zeg nooit nooit.. Dat ook

LoVeLy_HaNaN
19-03-2004, 20:38

Ewa jah, moete ze zelf weten. Die dames die een vriend nemen, weten heus wel wat de risico's zijn, en wat de gevolgen zijn. En als ze gewoon een vriendje nemen, denk ik dat wij ze owk niej egt kunne weerhoude om geen vriendje te nemen... Ze doen maar wat ze wille doen, boeit mij niej

Pagina's : [1] 2