Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : muziek,gevoel.schrijf mee!

Pagina's : [1] 2 3

sherine
26-10-2002, 18:28

mensen iedereen houd natuurlijk van muziek. 1) wat voor muziekstyle hou jij van? 2) waarom is muziek zo belangrijk voor je ? 3) wat is je lievelingstop 3 ? 4) heb je misschien nog mooie gebeurtennissen :Iluvu: bij een liedje? 5) misschien ben je een liedje kwijt de titel of de zanger. deel het met ons hoeft niet alles natuurlijk maar is wel zo leuk ;) www.kazaa.com www.jslyrics.hispeed.com :zwaai:

sherine
26-10-2002, 18:56
ik hou van alle muziek stylen.echt alles ken ik bijna. het meeste houd ik van arabisch 2-step,bubbelin`,r&b. met sommige liedjes kan ik me echt inleven, ontspannen,en sommige teksten hebben zelfs een boodschap. 1 jaheim- just in case 2 ll cool j- love u better 3 avant-makin good love op joe - i wanne know danste ik het eerst in the challenge met mij lover.op hakim ging ik vaak buikdansen. op sasha-that sexy body en sean paul- deport theme me eerste bubbelin act op school. en jah ik ben ook op zoek naar een liedjes ik kan ze niet vinden op kazaa misschien kan je me wel helpen. ik denk 4 jaar geleden had je een nederlands meisje.die ging rappen een heel mooi liedje bracht ze uit.volgens mij lucky. i`m gonne move allong and i`m gonne be strong cause i know i find my way.......... lalalala en een ander liedje weet ik helemaal niks van heb hem ooit in een hindoestaanse kledingwinkel gehoord en hij raakte me gelijk.een beetje latin achtig.heel rustig liedje en een man zingt het.heel gevoelig allemaal. het is cker een liedje dat pas is uit gekomen. (K)

CLeOpaTrA01
26-10-2002, 19:43
hey shernine!!! ik denk dat je met dat laatste het liedje "turn me on" van kevin little bedoeld...moet je maar s downloade... ik hoor nog wel van je, of dat m was.. BIG KIZZAAAA CLEO..

sherine
26-10-2002, 19:47
neeeeeeeeeh, dat is hem niet het is geen bubbelin of iets in die richting het is gewoon langzame schuurmuziek.hij zingt heel rustig in het spaans hindoestaans ofzo het is ook niet diezelfde zanger. maar wel bedankt. maar ga jij niet vertellen wat jij mooi vind en waarom ben niewsgierig want duidelijk heb je goeie smaak meid met het liedje turn me on ;)

Onslaught
26-10-2002, 19:54

Origineel gepost door sherine mensen iedereen houd natuurlijk van muziek. 1) wat voor muziekstyle hou jij van? 2) waarom is muziek zo belangrijk voor je ? 3) wat is je lievelingstop 3 ? 4) heb je misschien nog mooie gebeurtennissen :Iluvu: bij een liedje? 5) misschien ben je een liedje kwijt de titel of de zanger. deel het met ons hoeft niet alles natuurlijk maar is wel zo leuk ;) www.kazaa.com www.jslyrics.hispeed.com :zwaai: 1) alles, van rai, arabisch, pop, top40, r&b. soul, rap, hip hop, james brown, bob marley 2) de teksten zijn mooi en de hgeludien zijn mooi dus vandaar belangrijk iets wat je eventje raak 3)- feno van hisham abbas - i need a girl part 1 en 2 - youm wara youm 4) ja maar is prive 5) nee weet bijna alles denk ik en dank je vor dit topic meid ciaoo en peace :zwaai:

sherine
26-10-2002, 19:57
heeeeeeeeeey schatje!!!!!! ben je daar weer? gaan we mijn forums weer een beetje gezellig maken? noem eens een paar titels en namen op dan misschien hebben anderen er wat aan misschien ik wel.;) kussie

sherine
26-10-2002, 20:04
okay gelukkig maar en wie is het..... gaan we haar allemaal aanmoedigen?

CLeOpaTrA01
26-10-2002, 20:13
Origineel gepost door sherine neeeeeeeeeh, maar ga jij niet vertellen wat jij mooi vind en waarom ben niewsgierig want duidelijk heb je goeie smaak meid met het liedje turn me on ;) thanxxx...jij ook zo te zien... 1) heb opzicht een best brede smaak qua muziek, maar hou toch voornamelijk van R&B, rai, rap, arabisch muziek...als het maar lekker klinkt in de oortjes...en als ie lekker dansbaar is...ben ik meteen verkocht.... 2) muziek is van een belangrijk hulpmiddel bij het ontspannen...of je nou vrolijk, verliefd, verdrietig of boos bent...je krijgt er gewoon niet genoeg van (dat geld in ieder geval voor mij)... 3) mijn top 3 van DIT MOMENT, veranderd namelijk elke x wr... 1 I'm serious - beenie man (vooral refrein...hihi.. :wijs: ) 2 Bonnie & Clyde - Jay-z ft. Beyoncé 3 ***marokkanen (dan maar, wist nix meer...) oh ja...California love - Tupac en Dr Dre blijft aaaaaaltijd een superlied.... :goedzo: 4) en de mooie gebeurtenisse..jahhh..die hou ik toch maar voor mezelf... :stout: BIG KIZZAAAA CLEO...

sherine
26-10-2002, 20:18
hahaha okay dan !!!!!!!!!!!! jij werkt tenminste een beetje mee. bedankt voor je gulheid ik heb gelijk die van beenie man gedownload bij kazaa.(neptunes rmx) hij is trouwens echt lekker even tussendoor pharrel williams die van neptunes/n.e.r.d. ach tsja hij lijkt op me lover. whahahahaha.......... okayyyyyy wat ik dus wou zeggen je hoort nog of het refrijntje goed is.

Onslaught
26-10-2002, 20:25
Origineel gepost door sherine hahaha okay dan !!!!!!!!!!!! jij werkt tenminste een beetje mee. bedankt voor je gulheid ik heb gelijk die van beenie man gedownload bij kazaa.(neptunes rmx) hij is trouwens echt lekker even tussendoor pharrel williams die van neptunes/n.e.r.d. ach tsja hij lijkt op me lover. whahahahaha.......... okayyyyyy wat ik dus wou zeggen je hoort nog of het refrijntje goed is. wat is dat op me cu2 gekkie minares hahaha echt een gekkie zeg :zwaai:

sherine
26-10-2002, 20:40
okay je hebt me, ik hou gewoon van flirten en aandacht. is toch niks mis mee zolang ik maar niet tever ga en mensen geen verkeerde hoop geef. doe ik dat? dan moet je dat gewoon zeggen. en tsja ik ben een soort van minares want ik kan met en om je lachen. en ik wil kijken wat jij me heb geschreven op mijn cu2 want me internet doet vreemd kan ik het niet lezen... scheize ! KOMT IE GOED.

sherine
26-10-2002, 20:43
mensen download deze shakira amr diab een aanradertje

sherine
26-10-2002, 21:14
CLEO hij DOET ckersss die van beenie man. thanx girl

CLeOpaTrA01
26-10-2002, 22:45
Origineel gepost door sherine CLEO hij DOET ckersss die van beenie man. thanx girl told ya... :D well enjoy enne... graag gedaan!! BIG KIZZAAAA CLEO...

CLeOpaTrA01
27-10-2002, 00:35

weet trouwens iemand waar ik ergens die ringtone van ***marokkanen kan vinden??? volgens mij is deze vraag al 1000x gesteld... magoet, nog 1 xtje voor mij dan...plzzz....;) BIG KIZZAAAA CLEO...

Pagina's : [1] 2 3