Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie..............

Chaimae
26-10-2002, 18:20

hebben jullie weleens van die dagen dat je je beroerd voelt. gewoon zo opeens dat je je depri voelt en het liefst je hart eruit wilt ****** omdat het pijn doet en dat het erger word omdat edr iets gebeurd wat nou niet je dag zal goedmaken en dat je dan spontaan in huilen uitbarst :huil: ps: dit heeft niet met mijn puberhormoontjes te maken

Cina
26-10-2002, 18:22
Origineel gepost door chemie hebben jullie weleens van die dagen dat je je beroerd voelt. gewoon zo opeens dat je je depri voelt en het liefst je hart eruit wilt ****** omdat het pijn doet en dat het erger word omdat edr iets gebeurd wat nou niet je dag zal goedmaken en dat je dan spontaan in huilen uitbarst :huil: ps: dit heeft niet met mijn puberhormoontjes te maken Wat is er dan lieverd...? Ik sta altijd voor je klaar...you know that...

Mariam85
26-10-2002, 18:22
Je voelt je zeker dan zo heel eenzaam enzo, hopeloos machteloos weet ik veel ... Liefst wil je dood dan leven ... Ewa ja die dagen zijn er wel jah, je voelt je eenzaam ... Je wilt dan iemand bij je hebben die je begrijpt zonder dat jij het hoeft uit te leggen, en voelt en ziet dat er iets mis met je is .. Maar ja waar tref je zo iemand ... Liefs Mariam

Chaimae
26-10-2002, 18:25
Origineel gepost door Mariam85 Je voelt je zeker dan zo heel eenzaam enzo, hopeloos machteloos weet ik veel ... Liefst dood wil dan leven ... Ewa ja die dagen zijn er wel jah, je voelt eenzaam ... Je wilt dan iemand bij je hebben die je begrijpt zonder dat jij het uitlegt, en voelt en ziet dat er iets mis is .. Maar ja waar tref je zo iemand ... Liefs Mariam precies!!!!!!!!

Chaimae
26-10-2002, 18:26

Origineel gepost door Cina Wat is er dan lieverd...? Ik sta altijd voor je klaar...you know that... dank je wel maar ik vertel liever niets :)

Lady_moi
26-10-2002, 18:28
van sporten kun je realxen

Lady_moi
26-10-2002, 18:29
relaxen bedoel ik

Cina
26-10-2002, 18:34
Origineel gepost door chemie dank je wel maar ik vertel liever niets :) Oke meid...sterkte :)

Chaimae
26-10-2002, 18:34
Origineel gepost door lady_moi van sporten kun je realxen ik kan momenteel wel iemand killen :D

camjo
26-10-2002, 18:42
Origineel gepost door chemie dank je wel maar ik vertel liever niets :) Je mag ook niet alles vertellen..dat verergert alleen de zaak..zeker weten.

Chaimae
26-10-2002, 18:44
Origineel gepost door Mohammed Justice Je mag ook niet alles vertellen..dat verergert alleen de zaak..zeker weten. daar niet van 'gewoon te persoonlijk :)

Hindaatje
26-10-2002, 18:45
Hey lieverd..ik begrijp precies wat je bedoelt..Als ik zulke dagen heb dan slaap ik liever de hele dag door..anders irriteert iedereen zich maar aan mij,anyways Veel sterkte...Morgen is het insha-allah wel over;) Dikke Boussa Hinda

Chaimae
26-10-2002, 18:48
Origineel gepost door Hindaatje Hey lieverd..ik begrijp precies wat je bedoelt..Als ik zulke dagen heb dan slaap ik liever de hele dag door..anders irriteert iedereen zich maar aan mij,anyways Veel sterkte...Morgen is het insha-allah wel over;) Dikke Boussa Hinda kheb zin om te huilen, maar dan gaan ze hierzo ( thuis) dingen vragen :(

camjo
26-10-2002, 18:51
Origineel gepost door chemie daar niet van 'gewoon te persoonlijk :) Ok..maar te persoonlijke zaken die mag je mij wel vertellen :D Neen, je hebt gelijk prive is prive

Chaimae
26-10-2002, 18:53

Origineel gepost door Mohammed Justice Ok..maar te persoonlijke zaken die mag je mij wel vertellen :D Neen, je hebt gelijk prive is prive als ik er behoefte aan heb dan klop ik wel bij u aan:)