Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfgemaakte HAARKAPSELS..!

Pagina's : [1] 2 3 4

Marocca
18-03-2004, 15:46

Hey ladiez... Wie van jullie heeft er leuke haarkapsels voor feestelijke gelegenheden etc.Want gewoon loslaten of op een staart is maar saai eerlijk gezegd...:) Ewa ik zal er al eentje met jullie delen....:D Je haren goed wassen en drogen met een handdoek(niet met een haardroger!) en goed doorkammen.Dan ga je steeds enkele plukjes haar nemen aan de voorkant en je gaat ze op een zodanige manier draaien dat ze vastgemaakt kunnen worden met een speldje(achteraan).Je werkt heel de voorzijde van je kapsel af op deze manier en hierna even fixeren met wat haarspray. En dan neem je al het los haar vanachter samen en doe je dat op een hoge staart.Dat gedeelte van het haar(dat los is!) ga je dan stylen zodat het mooi straight blijft...Nog eens even fixeren en je ziet er prachtig uit!! :goedzo: Als er iemand nog tips heeft die je zelf gebruikt of een eigen haarcreatie>PLAATSEN ;)

greeneyezlady
18-03-2004, 15:50
jammer dat je geen foto hebt!

Marocca
18-03-2004, 15:53
Origineel gepost door greeneyezlady jammer dat je geen foto hebt! Ik heb gezocht maar ik vind em niet...Van zodra ik hem heb;plaats ik em ;)

alhoceimachaima
18-03-2004, 16:16
ik fhone me haren of laat het gewoon los krullen verder maakt het me nie t uit:D

Marocca
18-03-2004, 16:23

Origineel gepost door alhoceimachaima ik fhone me haren of laat het gewoon los krullen verder maakt het me nie t uit:D Jah maar dat is zo gewoontjes :(

shouf_minatje
18-03-2004, 18:49
ME ZUS KAN DAT HEEL GOED

Marocca
18-03-2004, 19:41
Trouwens:aan de voorkant lijkt het op het kapsel van die ene meid van de black eyed peas...Zij heet ook steeds van die gedraaide plukjes haar;1 verschil:de rest van het haar laat ze los :zwaai:

Ikrame_girl
18-03-2004, 19:41
ik ben heel goed in kapsels..als je er een paar wilt weten....geef dan ff een gil Je haar in een hoge staart..eerst een zigzag scheiding maken...daarna in een hoge staart...En dan neem je pulkje voor plukje en dat rol je als het ware op...en die zet je dan vast...en dan heb je aan het einde een soort van ronde kroon op je hoofd...dan meot je er wat van die bloemetjes(maroc winkel) in steken....een paar plukjes uit je kapsel voorzichtig trekken en krullen met de krultang....daarna spijt je er erst lak op....en daarna die zilveren gliiterspray(etos...2,50)en tada..je bent klaar....prachtig..serieus..ik soek de foto effe op..

Marocca
18-03-2004, 19:43
Origineel gepost door Ikrame_girl ik ben heel goed in kapsels..als je er een paar wilt weten....geef dan ff een gil Je haar in een hoge staart..eerst een zigzag scheiding maken...daarna in een hoge staart...En dan neem je pulkje voor plukje en dat rol je als het ware op...en die zet je dan vast...en dan heb je aan het einde een soort van ronde kroon op je hoofd...dan meot je er wat van die bloemetjes(maroc winkel) in steken....een paar plukjes uit je kapsel voorzichtig trekken en krullen met de krultang....daarna spijt je er erst lak op....en daarna die zilveren gliiterspray(etos...2,50)en tada..je bent klaar....prachtig..serieus..ik soek de foto effe op.. Heeeeeey dank je schat!!!! :Iluvu: Maar even een vraagje...Als ik zo'n zigzag zet;en ik wil een hoge staart krijg ik van die bultjes in mijn haar... :confused: Hoe kan ik dat vermijden? Want dan ben ik genoodzaakt om een lage staart te nemen :( Heb je nog kapsels? :blauwkus:

cheima
18-03-2004, 19:45
Origineel gepost door Ikrame_girl ik ben heel goed in kapsels..als je er een paar wilt weten....geef dan ff een gil Je haar in een hoge staart..eerst een zigzag scheiding maken...daarna in een hoge staart...En dan neem je pulkje voor plukje en dat rol je als het ware op...en die zet je dan vast...en dan heb je aan het einde een soort van ronde kroon op je hoofd...dan meot je er wat van die bloemetjes(maroc winkel) in steken....een paar plukjes uit je kapsel voorzichtig trekken en krullen met de krultang....daarna spijt je er erst lak op....en daarna die zilveren gliiterspray(etos...2,50)en tada..je bent klaar....prachtig..serieus..ik soek de foto effe op.. Je kan geen zig zag scheiding maken en vervolgens een hoge staart dan krijg je van die bobbels in je haar:watte?:....En zig zag scheiding is 'uit' was een paar geleden in..Maar ja was ff mij commetaar..:D

Marocca
18-03-2004, 19:47
Origineel gepost door cheima Je kan geen zig zag scheiding maken en vervolgens een hoge staart dan krijg je van die bobbels in je haar:watte?:....En zig zag scheiding is 'uit' was een paar geleden in..Maar ja was ff mij commetaar..:D Dat was ook mijn vraag maar het staat wel leuk...Zeker als je langs beide kanten van je hoofd zigzat zet!

xxMeissiexx
18-03-2004, 21:10
Origineel gepost door Marocca Dat was ook mijn vraag maar het staat wel leuk...Zeker als je langs beide kanten van je hoofd zigzat zet! Hoe bedoel je aan beiden kanten zigzag????? is niet mooi vind ik zet dan gewoon zo een zijscheiding is mooier en dan hoe dat meisje dat uitlegt met hoge staart moet je met dun kammetje die bobbels wegkammen :zwaai:

Marocca
18-03-2004, 21:39
Origineel gepost door xxMeissiexx Hoe bedoel je aan beiden kanten zigzag????? is niet mooi vind ik zet dan gewoon zo een zijscheiding is mooier en dan hoe dat meisje dat uitlegt met hoge staart moet je met dun kammetje die bobbels wegkammen :zwaai: Hoe doe je dat dan? :confused: Met dun kammetje verslechtert het alleen maar.

tatouzient
18-03-2004, 21:46
Origineel gepost door Ikrame_girl ik ben heel goed in kapsels..als je er een paar wilt weten....geef dan ff een gil Je haar in een hoge staart..eerst een zigzag scheiding maken...daarna in een hoge staart...En dan neem je pulkje voor plukje en dat rol je als het ware op...en die zet je dan vast...en dan heb je aan het einde een soort van ronde kroon op je hoofd...dan meot je er wat van die bloemetjes(maroc winkel) in steken....een paar plukjes uit je kapsel voorzichtig trekken en krullen met de krultang....daarna spijt je er erst lak op....en daarna die zilveren gliiterspray(etos...2,50)en tada..je bent klaar....prachtig..serieus..ik soek de foto effe op.. t beste is als je per plukje er lak op spijt bij t draaie, zo draai je t mooi en blijve alle haartjes nog mooier bij elkaar... hoe kleiner de plukjes haar je hebt, hoe voller t kapsel is... tis ook mooi om een scheiding te make int haar en da deel nr voor kamt op je voorhoofd als t ware, http://members.home.nl/kokoen/model52.jpg (ongeveer als op deze foto alleen mt lak en strak kame ;)) Tatou.

yourangel
18-03-2004, 23:06

en als je kort haaaar hebt???

Pagina's : [1] 2 3 4