Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arabier trouwt voor 58ste keer

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Mesgoot
18-03-2004, 15:16

De 64-jarige Saleh Al-Saiara uit Saoedi-Arabië trouwde onlangs met een dertienjarig meisje. Het was zijn 58ste huwelijk, en zeker niet zijn laatste. “Ik wil mijn leven eindigen met 60 huwelijken,” zei Al-Saiara. Hij trouwde voor het eerst toen hij veertien was.Voor het volgende huwelijk kan plaatsvinden, zal de man wel een van zijn andere vrouwen moeten wegsturen. Volgens de sharia, de islamitische wetten, mag een man immers maar vier vrouwen hebben. De man zei dat hij het lot laat beslissen welke van zijn huidige vrouwen haar huis moet verlaten.Al-Saiara verkeert nog in goede gezondheid, en is vader van 36 kinderen. :jammer: Bron: Fok

arabchrstn
18-03-2004, 15:20
Dat zal een flinke alimentatie zijn...

AlHoceima_Leila
18-03-2004, 15:27
Er was hier al een topic over maar maakt niet uit :goedzo:

Morisco
18-03-2004, 15:33
ewa die vrouwen die meestemmen zijn dombos :rolleyes:

arabchrstn
18-03-2004, 15:37

Met een dertienjarig meisje. Daarvoor wordt je in België voor vele jaren de gevangenis in gegooid en heet het daar pedofilie...

Morisco
18-03-2004, 15:51
Origineel gepost door arabchrstn Met een dertienjarig meisje. Daarvoor wordt je in België voor vele jaren de gevangenis in gegooid en heet het daar pedofilie... wat is er dan mis met die arabieren zij hebben altijd standaard minimaal 4 vrouwen... ze zijn zekerss gek op vrouwen of niet?

DE_STALKER_LAMM
18-03-2004, 16:10
beter trouwen dan naar elke dag naar de tienerh.oeren in het oostblok of elders waar ze goedkoop te krijgen zijn..

madame_nadia
18-03-2004, 16:13
:jammer: hij zal zn straf vredienen

thedoc
18-03-2004, 16:28
even een vraagje: ok hij heeft 4 vrouwen onder zijn hoede vanwege de islam, maar hoe zit het met de vrouwen die hij dumpt voor een ander om een `record` te vestigen? mag dat volgens de islam? en wat gebeurd er dan met die vrouwen die nu gescheiden zijn? ik vind dat hij juist heel fout bezig is. of ligt dat aan mij?

greeneyes
18-03-2004, 16:50
Origineel gepost door thedoc even een vraagje: ok hij heeft 4 vrouwen onder zijn hoede vanwege de islam, maar hoe zit het met de vrouwen die hij dumpt voor een ander om een `record` te vestigen? mag dat volgens de islam? en wat gebeurd er dan met die vrouwen die nu gescheiden zijn? ik vind dat hij juist heel fout bezig is. of ligt dat aan mij? Zijn recordpoging heeft niets meer met de islam te maken. Daar staat namelijk heel duidelijk beschreven dat elke vrouw rechten heeft en dat geen 1 van de vrouwen achtergesteld mag worden.

roebla
18-03-2004, 17:13
Origineel gepost door thedoc even een vraagje: ok hij heeft 4 vrouwen onder zijn hoede vanwege de islam, maar hoe zit het met de vrouwen die hij dumpt voor een ander om een `record` te vestigen? mag dat volgens de islam? en wat gebeurd er dan met die vrouwen die nu gescheiden zijn? ik vind dat hij juist heel fout bezig is. of ligt dat aan mij? Dat is het hem nou juist ! afschuwelijk wat hij hier doet Misbruik maken noemen we dat hij krijgt zn straf wel :)

House
18-03-2004, 17:19
Origineel gepost door arabchrstn Met een dertienjarig meisje. Daarvoor wordt je in België voor vele jaren de gevangenis in gegooid en heet het daar pedofilie... Vandaar dat Dutroux nog altijd achter een kogelwerend glas zit en niet achter de tralies. :rolleyes:

esiyaa
18-03-2004, 17:27
Origineel gepost door Mesgoot De 64-jarige Saleh Al-Saiara uit Saoedi-Arabië trouwde onlangs met een dertienjarig meisje. Het was zijn 58ste huwelijk, en zeker niet zijn laatste. “Ik wil mijn leven eindigen met 60 huwelijken,” zei Al-Saiara. Hij trouwde voor het eerst toen hij veertien was.Voor het volgende huwelijk kan plaatsvinden, zal de man wel een van zijn andere vrouwen moeten wegsturen. Volgens de sharia, de islamitische wetten, mag een man immers maar vier vrouwen hebben. De man zei dat hij het lot laat beslissen welke van zijn huidige vrouwen haar huis moet verlaten.Al-Saiara verkeert nog in goede gezondheid, en is vader van 36 kinderen. :jammer: Bron: Fok meskien hahaha, ik weet niet hoe hij het uithoud sommige mensen worden al gek van één vrouw :D xxx esiyaa

esiyaa
18-03-2004, 18:26
Origineel gepost door Iraqboy Je mag helemaal niet met zomaar met 4 vrouwen trouwen in de islam. Je mag alleen met een andere vrouw trouwen, als de andere dood is, gehandicapt is, onvruchtbaar is of iets dergelijks. Dus het is zowiezo haram wat hij doet. natuurlijk mag dat wel!! als ze maar gelijk worden behandeld

sneakynawal
18-03-2004, 21:22

Gatver :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5