Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WaT wILL jiJ........???

zinalady
26-10-2002, 18:08

hey everybody......... IK weet niet of iedereen mij een beetje kent...ik ben dus zinalady en schrijf hier ook verhalen en ik doe niks liever :D Nou zat ik een beetje te denken en ik ben nog lang niet klaar met mijn eigen verhaal..maar ik wil graag ondertusse aan een nieuw verhaal beginnen maarrrrrrrrrr daarbij heb ik jullie hulp nodig..ik dacht weetje wat ik ga eens aan jullie vragen van wat voor soort verhalen jullie houden..... wat voor onderwerp zou je willen hebben? jullie zeggen het en ik maak er een verhaal van! ;) En oh ja welk verhaal of welke schrijfster hier op forum vinden jullie echt goed? welk verhaal vind je tot nu toe het leukst?want dan weet ik van wat voor soort verhalen jullie houden!!! dus ben benieuwd.... bye bye laat het me weten BOUssaaaaaaa zinalady :zwaai:

Kathond
04-02-2003, 16:31
SCHRIJF IETS DROEVIGS WAAR JE ECHT BIJ KAN HUILEN OF IETS ROMANTISCH

Nadiah
04-02-2003, 16:39
iets special.. iets waar nog niemand (hier) over schrijft..

Gekke_SofSof
04-02-2003, 16:43
het moet een rwinaaaaaaaaaaaaa verhaal worden....Je moet lachen..spanning voelen...en huilen?....En het moet zich ergens in Marokko afspelen...Want ik mis Marokko echt :( Ik wens je veel succes :D Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

hasna_the_best
04-02-2003, 16:53

jah ik ben het met gekke_sofsof eens

Dreamlover
04-02-2003, 17:09
Me 2! ;)

zinalady
05-02-2003, 09:20
Oke dan hahahahaha geef mij 1 dag de tijd en ik kom met een verhaal dat in Marokko afspeelt...en heeeeel droevigword en spannend en en iets speciaalssss.....en grappig ennnnnnn hahaha ben ik nog iets vergeten?!!!!!!!! Bye :zwaai: :giechel:

Missy_Hanaa
05-02-2003, 13:07
eehhhh????? niet dat ze wordt verkracht of zo! Gewoon een ideaal leventje!

Gekke_SofSof
05-02-2003, 19:15
Origineel gepost door zinalady Oke dan hahahahaha geef mij 1 dag de tijd en ik kom met een verhaal dat in Marokko afspeelt...en heeeeel droevigword en spannend en en iets speciaalssss.....en grappig ennnnnnn hahaha ben ik nog iets vergeten?!!!!!!!! Bye :zwaai: :giechel: Hmmm..nee dat was het volgens mij.... Maarruh ...Wannneer ga je aan je verhaaltje beginnen :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Let me Know aight :rolleyes: !!!!!!!!!!! Kizz Kizz SofSof :maf2::maf2::maf2:

saloua_lopez
05-02-2003, 19:44
Origineel gepost door zinalady Oke dan hahahahaha geef mij 1 dag de tijd en ik kom met een verhaal dat in Marokko afspeelt...en heeeeel droevigword en spannend en en iets speciaalssss.....en grappig ennnnnnn hahaha ben ik nog iets vergeten?!!!!!!!! Bye :zwaai: :giechel: aaaaaaaaaaaaaaay oke dan... ik wacht vol spanning af... YOU GO GIRL!!!!!!!!!!!!! P.S. stop er ook een paar nerds in wehehehhehee... just kidding :D

Dreamlover
05-02-2003, 21:53
Oke dang zinalady! :cool: laat ons weten wanneer je begint! :blauwkus: Dreamlover.

Missy_Hanaa
07-02-2003, 12:21
Ga je snel beginnen!