Bekijk originele versie : Integratie is ook samen iemand doodslaan !
aSunnyFriend
26-10-2002, 17:58
Het accent bij het Venloincident ligt heel sterk op het marokaanse aspect maar ik vind dat eigenlijk onzin. Het heeft alleen maar te maken met geweld, verveling, straatjongeren.
Salahdin
media stop dat gefok tegen Maros en Moslims nou eens..
kennen jullie die 2 groepsverkrachtingen nog.. Assen en hoogeveen allebei leugens
Beni_Bouyachie17
26-10-2002, 18:15
Asalaam moechaleikum,
Ehmm even iets het was toch een nederlander en een marokaan die het hebben gedaan?
Waarom leggen ze dan weer alles in de schoenen van de "marokaanse gemeenschap" ?
Macha salamaaa,
P.s dat wil niet zeggen dat ik er voor ben , maar ik vindt niet dat de media weer eens het recht heeft om er van te maken dat het om marokaanse jongens gaat. " de marokaanse gemeenschap "
Beni_Bouyachie17
26-10-2002, 18:17
Asalaam mochaleikum,
"intergratie is ook samen doodslaan "
Ohoh volgens mij heb ik het weer eens verkeerd gelezen.
Macha salamaa,
Beni_Bouyachie17
26-10-2002, 18:35
Asalaam moechaleikum,
Irritant he?
Ik vindt dat we daar wat aan moeten doen.
Sje media park in de fik steken. :rolleyes:
Macha salamaa,
P.s deze maatregel heb ik trouwens pas bedacht nadat ik alles pas heel goed heb doordacht .
Wat niets werkt met die lkleb, van demonstraties maken zij direct van dat er gigantische rellen zijn ontstaan en dat de ..... op moesten treden en dat dat weer in de miljoenen euro's liep.
Ja right :kwaad:
JE HEBT GROOT GELIJK MEISJE KOM WE STEKEN HEM IN BRAND
MAAR JE MOET MIJ NIET VERADEN ALS JE WORD GEPAKT
Beni_Bouyachie17
26-10-2002, 18:55
Asalaam moechaleikum,
WATT IK VERRADEN BEN JE GEk GEWORDEN OFZO IK BEN EEN RAS ECHTE MAROKAANSE IK VERRAAD JOU ALLEEN IN RUIL VOOR GELD . :D
GEINTJE. :p
IWA SAFI MAIN DEJA GA KEN HOOGSTENS SJE 2 JAAR OFZO OF ONTOEREKINGSVATBAAR OFZO OF EEN BOET BETALEN OFZO .
Jalaa we gaan ze in de fik steken niks meer marokanen media. :auw: :auw:
macha salamaa, :zwaai:
Beni_Bouyachie17
26-10-2002, 21:10
Asalaam moechaleikum,
Ohh het kan toch ook een feit zijn .?
Ik bedoel maar als dat noou zoiets is dat ook verzonnen is?
Mach salamaa,
Beni_Bouyachie17
26-10-2002, 21:13
P.s
En ehmm de marokaan is hoofdverdachte???
Dus als ik met een vriend iemand maar 1 trap geef en m n vriend 2 en uiteindelijk die gezer sterft.
Dan wat dan gaat men dan zeg ejjj jij gaat vrij uit je hebt maar 1 trap gegeven je vriend gaat bak in omdat hij d r 2 heeft gegeven?
Wat is dat voor BULL man .
Wajouu.
Het ís ook belachelijk dat mensen nu afgeven op de hele marokkaanse gemeenschap, en het is ook laf dat die andere jongen hem zat aan te moedigen. Nog laffer vind ik zelfs al die mensen die erbij stonden en maar keken en verder niets deden.
Maar ik denk dat het ook een teken is hoe d ewerkelijke gevoelens onder de Nederlandse bevolking eigenlijk is.
Nederland staat bekend al heel tolerant, maar eigenlijk is Nederland weinig anders dan ''ik bemoei me niet met jou, jij bemoeit je niet met mij, deal?''..
Hierdoor lijkt het aan de oppervlakte inderdaad zo dat Nederland tolerant staat ttegenover buitenlanders, maar het gros van de Nederlanders heeft toch heel wat vooroordelen..
NoreJihan
27-10-2002, 19:24
Kijk die nederlander was erbij dus medepichtig klaaaaaaaaar punt uit :D
Nederkaan
27-10-2002, 20:47
Wat gebeurd is vind ik verschrikkelijk, voor alle partijen (en dit is GEEEN cliche)
Het is iets wat iedereen kan overkomen
Maar mijns inziens hebben al de omstanders even veel schuld, hoe kom je erbij om naar iets geweldadigs te kijken en niets te doen???
MINIMAAL 112 bellen! of schreeuwen, aandacht erop vestigen.
En al het winkelpersoneel? In neem aan dat hij het slachtoffer niet met een stoot dood heeft geslagen, dus het heeft een tijd geduurd.
Iedereen kan zeggen dat de marokaan het weer heeft gedaan, maar zijn vriend en alle aanwezigen hebben ook schuld hieraan.
Als je brand ziet blijf je toch ook niet toe kijken hoe alles in de as wordt gelegd? En bij mijn weten waren de omstanders GEEN marokkanen!!
Kloosjak
12-11-2008, 14:00
tfoe.
Kloosjak
12-11-2008, 14:20
Ja inderdaad!!
Dat vind ik nou zooooooo irritant!!!!
Het waren een Marokkaan EN een NEDERLANDER!!
Dus niet alleen Marokkaan.
En meteen krijgen alle marokkanen weer op hun dak terwijl het een nederlander en een marokkaan waren.
Onzin, Nederlanders gaan niet met Marokkanen om. :ego:
Ja inderdaad!!
Dat vind ik nou zooooooo irritant!!!!
Het waren een Marokkaan EN een NEDERLANDER!!
Dus niet alleen Marokkaan.
En meteen krijgen alle marokkanen weer op hun dak terwijl het een nederlander en een marokkaan waren.
De spijker op zijn kop
Niet zo kinderachtig mensen! Dit is nieuws van 2002. Het is Marokkaanse jongeren en actualiteiten .
/close
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.