Bekijk originele versie : Scheiden via sms
cj_tetuani
18-03-2004, 14:11
De New Straits Times meldde zaterdag dat Maleisische moslimmannen van hun vrouw kunnen scheiden door haar een sms'je te sturen. Een religieus adviseur van premier Mahathir Mohammed heeft gezegd dat in overeenstemming is met de islamitische wetgeving.
Volgens adviseur Hamid Othman is "SMS gewoon een soort schrijven". Dit meldde hij in een reactie op een uitspraak van een islamitische rechtbank waarin een man in het gelijk was gesteld die zijn vrouw via sms had laten weten dat hij haar niet langer als zijn echtgenote beschouwde.
Een man kan volgens de islamitische wetgeving van zijn vrouw scheiden door haar driemaal mee te delen dat hij haar verstoot.
Bron: Trouwplannen.nl
:schok:
Ik snap t niet :rolleyes: Is dat egt zo...
xxhananexx
18-03-2004, 14:15
huh mag hij zomaar zeggen:
Hey schat sorry maar vanaf vandaag zijn we gescheiden.....:confused:
Heeft de vrouw dan niets te zeggen???????
CrazyInLove
18-03-2004, 14:16
f ck dit is dikke zever!
Origineel gepost door mocrow
:schrik:
:jammer:
Whahahaha dat was dus ook mijn reactie ;)
cj_tetuani
18-03-2004, 14:17
Origineel gepost door hayete
:schok:
Ik snap t niet :rolleyes: Is dat egt zo...
Ik zou echt niet weten, maar je leest het of niet
Islam is trendy zo te zien, in negatieve zin
Origineel gepost door cj_tetuani
Oo oke ik lees het ;)
Islam is trendy zo te zien, in negatieve zin
TE trendy :jammer:
ik_oke_is
18-03-2004, 14:25
De New Straits Times meldde zaterdag dat Maleisische moslimmannen van hun vrouw kunnen scheiden door haar een sms'je te sturen. Een religieus adviseur van premier Mahathir Mohammed heeft gezegd dat in overeenstemming is met de islamitische wetgeving.
Volgens adviseur Hamid Othman is "SMS gewoon een soort schrijven". Dit meldde hij in een reactie op een uitspraak van een islamitische rechtbank waarin een man in het gelijk was gesteld die zijn vrouw via sms had laten weten dat hij haar niet langer als zijn echtgenote beschouwde.
Een man kan volgens de islamitische wetgeving van zijn vrouw scheiden door haar driemaal mee te delen dat hij haar verstoot.
Bron: Trouwplannen.nl
iwa jah heb jij nog nooit een vriendin gedumpt via sms ??
zo erg is dat alleemaal niet meer
:maf:
xxhananexx
18-03-2004, 14:28
Origineel gepost door ik_oke_is
nou vind ik wel....gewoon een relatie is iets heel anders als trouwen...als je zomaar je huwelijk ongedaan kan maken is toch niet de bedoeling.....iedereen scheid van iedereen, vrouw wordt achtergelaten met kindereen...vrouw geen geld...drama drama
cj_tetuani
18-03-2004, 14:28
Nee, via sms vind ik te laf
ik_oke_is
18-03-2004, 14:29
Origineel gepost door xxhananexx
nou vind ik wel....gewoon een relatie is iets heel anders als trouwen...als je zomaar je huwelijk ongedaan kan maken is toch niet de bedoeling.....iedereen scheid van iedereen, vrouw wordt achtergelaten met kindereen...vrouw geen geld...drama drama
ik vind moet kunnen als je je vrouw beu bent :maf:
ik_oke_is
18-03-2004, 14:30
Nee, via sms vind ik te laf
hoe doe jij dat dan ?
xxhananexx
18-03-2004, 14:31
ik vind moet kunnen als je je vrouw beu bent :maf:
Na jah zeg....ik ga hier niet eens meer op in :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.