Bekijk originele versie : parkeerautomaten..................
_MaJesTeiT_
26-10-2002, 17:50
Wat vinden jullie van parkeerautomaten, die in woonstraten zijn?
Dit is toch niet meer normaal he, dat er bij sommige straten een parkeerautomaat staat........
Als een winkelstraat is, okee dan kan ik het nog wel begrijpen.
In je eigen straat een parkeerautomaat........... :rolleyes: !!
Wie bij mij koffie komt drinken en heeft een autootje, dat
is nu geld betalen......
Koffie drinken bij iemand is geld betalen.......... :(
Wat is jullie mening daarover?
Ben je het ermee eens dat een straat een parkeerautomaat heeft of niet?
groetjes saida
roosje22
26-10-2002, 18:09
Ik vind het echt grote onzin. het is gewoon geld klopperij allemaal. Al die mensen bij de gemeente vullen hun zakken met dat geld. Dat is precies wat je zegt heb je een keer mensen over de vloer moeten ze om het uur naar buiten rennen om de meter bij te vullen :kwaad:
_MaJesTeiT_
26-10-2002, 18:11
Origineel gepost door roosje22
Ik vind het echt grote onzin. het is gewoon geld klopperij allemaal. Al die mensen bij de gemeente vullen hun zakken met dat geld. Dat is precies wat je zegt heb je een keer mensen over de vloer moeten ze om het uur naar buiten rennen om de meter bij te vullen :kwaad:
helemaal mee eens meid.
Nu moet je ook nog een parkeervergunning hebben, zo niet
dan kan je, je auto nergens parkeren oftewel niet in die straat
waar je naar toe ging.......... :(
Bent_Fes
26-10-2002, 19:19
Origineel gepost door Saida
helemaal mee eens meid.
Nu moet je ook nog een parkeervergunning hebben, zo niet
dan kan je, je auto nergens parkeren oftewel niet in die straat
waar je naar toe ging.......... :(
Ja erg hé...wij hebben ook een parkeerautomaat in de straat, en ik heb een parkeer vergunning aangevraagt maar dat duurt een tijdje, en nou moet ik hem helemaal buiten mijn wijk parkeren!! ECHTE SCHANDEEEEEEEEEEE :boos:
_MaJesTeiT_
26-10-2002, 19:20
Origineel gepost door Bent_Fes
Ja erig hé...wij hebben ook een parkeerautomaat in de straat, en ik heb een parkeer vergunning aangevraagt maar dat duurt een tijdje, en nou moet ik hem helemaal buiten mijn wijk parkeren!! ECHTE SCHANDEEEEEEEEEEE
een grote schande zeg dat wel.......maar tja wat kunnen we daar aan doen....... :rolleyes:
Bent_Fes
26-10-2002, 19:22
een grote schande zeg dat wel.......maar tja wat kunnen we daar aan doen....... :rolleyes:
Tja dat is het nou....niks dus! Dan maar een parkeervergunning, en beetje sneu is het voor bezoek...
_MaJesTeiT_
26-10-2002, 19:23
Origineel gepost door Bent_Fes
Tja dat is het nou....niks dus! Dan maar een parkeervergunning, en beetje sneu is het voor bezoek...
als ik bij jou op bezoek kom, moet ik wel genoeg geld
meenemen voor het parkeren......... ;)
Bent_Fes
26-10-2002, 19:46
als ik bij jou op bezoek kom, moet ik wel genoeg geld
meenemen voor het parkeren......... ;)
Nee hoor meid, dan krijg jij van mij gewoon een bezoekerskaart...want ik laat mijn bezoek niet betalen, anders zie je die niet meer terug... :D
alhoceima
26-10-2002, 23:19
waar ik woon hebben wij geen parkeerautomaten, joepie.....maar daar zal waarschijnlijk ook weer verandering in komen, maar ik baal wel als ik in adam-west ben, jeetje om iedere hoek en straat word je geconfronteerd met die dingen, vanaf nu ga ik gewoon met mijn autootje de winkel in :)
flexiegirl
26-10-2002, 23:30
Salaam,
Ik irriteer me mateloos aan die rot automaten :verdomme:
Ma3a salamaaa :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.