Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haarstijlen

zinagirls
18-03-2004, 12:16

als je je haar wilt styleren raad ik je aan om een tang te kopen is net uit het is wel prijzig namelijk 230 euro maar hij is echt super je kunt hem bij ieder kapperzaak krijgen heb hem ook en wallah mijn zus heeft hele groffe krullen nou ik heb haar, haar ermee gestyleerd nou je had de resultaat moeten zien was echt mooi!!! en oja wat heel belangrijk is hij verbrandt je haar niet!!! :D :Iluvu: :D

SWEET_ANISSA
18-03-2004, 12:48
ff serieuss.... maar hoe kan dat ...dat het je haar niet verbrand... want dat zou echt te gek zijn ik bedoel ..dan zou je je haar wel elke dag zeg maar kunnen stijlen ...en werkt het snel....... ciaoooo :D

Romeisa18
18-03-2004, 12:55
dat het je haar niet verbrand Dat is onzin Na een paar keer stylen zie je het echt wel aan de punten Het is toch heet? maar is goed thalla

Saloua1978
18-03-2004, 15:21
Volgens mij is fohnen veel minder schadelijk voor het haar dan tangen..

ikbal
18-03-2004, 15:44

ik wil graag weten hoe komt het dat het je haar niet verbrandt?????

faatje_berber
18-03-2004, 16:56
nou ik heb ook zo`n stijltang maar dan een stuk goedkoper namelijk 30 euro bij de kijkshop en het werkt prima en geloof mij als je mij haar zit dat is pas echt grof haar. waarom duur als het ook goedkoop kan?

xxMeissiexx
18-03-2004, 18:20
Origineel gepost door zinagirls als je je haar wilt styleren raad ik je aan om een tang te kopen is net uit het is wel prijzig namelijk 230 euro maar hij is echt super je kunt hem bij ieder kapperzaak krijgen heb hem ook en wallah mijn zus heeft hele groffe krullen nou ik heb haar, haar ermee gestyleerd nou je had de resultaat moeten zien was echt mooi!!! en oja wat heel belangrijk is hij verbrandt je haar niet!!! :D :Iluvu: :D She's right girls :D je haar verbrandt niet is niet schadelijk voor je haar en ik weet niet of het bij jou ook is maar je krijgt levenslange garantie bij ;) je kan em bij de kapperzaken van cosmo kopen mijn zus werkt daar en heeft em ook en een :goedzo: top uitvinding voor kroeskoppies (JOKE) :zwaai:

SweetMe
18-03-2004, 23:21
Origineel gepost door zinagirls als je je haar wilt styleren raad ik je aan om een tang te kopen is net uit het is wel prijzig namelijk 230 euro maar hij is echt super je kunt hem bij ieder kapperzaak krijgen heb hem ook en wallah mijn zus heeft hele groffe krullen nou ik heb haar, haar ermee gestyleerd nou je had de resultaat moeten zien was echt mooi!!! en oja wat heel belangrijk is hij verbrandt je haar niet!!! :D :Iluvu: :D 230 EUROO .. heb je die ding met KORTING gekregen ofzo .. ik ga nooitvanme leven TANG halen voor 230 euroo !!!! heb dan liever me eige krulletjes ..zijn net zo MoOi...aNDERS haal ik gewoon een van de kijkshop van 30 euro .. zijn net zo goed .. Tang is een tang ...de een duurder dan de andere .. maar TOCh ze doen allmaal tzelfde .. damneddd 230 euroo ........ :eek:

Lala_nadora
19-03-2004, 11:42
230,-? waarom zo duur als t ook goedkoper kan ik heb een tang van 60,- en geloof mij hij werkt perfect en verbrand mijn haar niet !!! van dat verschil kan ik gaan winkelen!