Bekijk originele versie : droomman
mounia_arabia
18-03-2004, 11:44
Hey dames,
Hoe zien jullie droommannen eruit.
De mijne moet groot. breed en zwaar gespierd zijn.
En mysterieus, met altijd een zwarte zonnebril en zwarte kleren. Met mooie zwarte ogen eronder. En AARDIG en LIEF.
Maar de belangrijkste: RIJK
mister_ano
18-03-2004, 11:47
Origineel gepost door mounia_arabia
Hey dames,
Hoe zien jullie droommannen eruit.
De mijne moet groot. breed en zwaar gespierd zijn.
En mysterieus, met altijd een zwarte zonnebril en zwarte kleren. Met mooie zwarte ogen eronder. En AARDIG en LIEF.
Maar de belangrijkste: RIJK
piep!! u heeft nog 3546 wachtende voor u een moment geduld aub
Jamalicious
18-03-2004, 11:48
zo zo wat een eisen, materialistische gedoe ik daarentegen stel weinig eisen aan mijn droomvrouw. Ze moet donker haar hebben, mooie wenkbrauwen, ondeugende ogen, hoeft niet echt lang te zijn, en ze moet echt een ronde opvallende ass hebben die ze goed kan schudden :D
mounia_arabia
18-03-2004, 11:48
Dank je.
Ik ben vergeten erbij te vermelden dat hij romantisch moet zijn en mij bij de eerste afspraak naar een dure restaurant neemt en een rode roos erbij.
crazy_TETOUANIA
18-03-2004, 11:49
EEN DROOM MAN BESTAAN DIE NOG WEL OOK AL HEB JE ER 1 GEVONDEN ER ZIT ALTIJD WEL WAT SCHEEF BIJ...
VEEL SU6 MET HET VINDEN VAN JE DROOM MANNETJE
mister_ano
18-03-2004, 11:49
u wordt zo spoedig mogelijk geholpen, houdt u uw paspoort en ziekenfondspasje bij de hand.
mounia_arabia
18-03-2004, 11:50
Origineel gepost door Jamalicious
zo zo wat een eisen, materialistische gedoe ik daarentegen stel weinig eisen aan mijn droomvrouw. Ze moet donker haar hebben, mooie wenkbrauwen, ondeugende ogen, hoeft niet echt lang te zijn, en ze moet echt een ronde opvallende ass hebben die ze goed kan schudden :D
dus ze hoeft geen maagd te zijn?????
:D
mounia_arabia
18-03-2004, 11:52
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA
EEN DROOM MAN BESTAAN DIE NOG WEL OOK AL HEB JE ER 1 GEVONDEN ER ZIT ALTIJD WEL WAT SCHEEF BIJ...
VEEL SU6 MET HET VINDEN VAN JE DROOM MANNETJE
Ik ben niet op zoek of zo. Elk meisje heeft wel een droomman in haar hoofd en bij mij blijft het bij dromen.
:rolleyes:
Jamalicious
18-03-2004, 11:52
Origineel gepost door mounia_arabia
dus ze hoeft geen maagd te zijn?????
:D
Wie heeft het over trouwen, ik wil eerst lekker chillen, experimenteren. en kijken of ze die ass goed kan schudden.
p.s je kan op veel meer manieren genieten dan door echt te (krikken) zeker als ze de juiste moves heeft
mounia_arabia
18-03-2004, 11:53
Origineel gepost door Angel_fatima
hij word niet voor niets DROOMMAN genoemd
dromen mag altijd maar hoe haar werkelijk man eruit gaat zien....allah a3lam
zo is het precies!
Alleen jammer dat ik jou bericht te laat las.
shakira_lopez
18-03-2004, 11:56
Origineel gepost door mister_ano
piep!! u heeft nog 3546 wachtende voor u een moment geduld aub
HAHAHAHAHA
samira_magrabi
18-03-2004, 11:56
hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahahahh ahah ik kan niet bij
Jamalicious
18-03-2004, 11:58
Ja toch vrouwen mogen wel zeggen dat ze g.eilen op een jongen met brede schouders en een goed postuur en als een man zegt dat ie g.eilt op een dame met echt vrouwelijke heupen en echt een ronde ass dan is het raar :confused: No way geef mij maar een marokkaanse dame waar je g.eil van wordt als ze voor je staat en dr ass staat te schudden :D
Hallo allemaal!
Leuke topic
Mijn droomman is natuurlijk Marokkaans ;) haha!
Nee serieus mijn droomman heeft donker haar en lichte ogen, is langer dan mij en een beetje gespierd (niet te gespierd hij hoeft geen Arnold Swarzenegger te zijn) en heeft een lekker kontje :)
Verder moet hij een goede baan hebben, lief en aardig zijn, humor hebben en mij als zijn koningin behandelen!
Als iemand zich aangesproken voelt dan hoor ik het wel he ;) haha!
Groetjesss van Manon
shakira_lopez
18-03-2004, 12:03
o oke jamal maar zou je ook met zoƩen vrouw willen trouwen of alleen voor de sier je weet toch alleen voor nu..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.