Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Videoband aanslagen waarschijnlijk in amsterdam of brussel gemaakt

Pagina's : [1] 2

LZN
18-03-2004, 10:25

Bron: telegraaf 'Videoband aanslagen in Amsterdam of Brussel gemaakt' BARCELONA - De videoband waarin namens al-Qaeda de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in Madrid is opgeëist, is zeer vermoedelijk in Amsterdam of Brussel vervaardigd. Dat heeft de Spaanse krant El Periódico gemeld op gezag van bronnen bij Marokkaanse veiligheidsdiensten. Bronnen bij de terreurbestrijding in Marokko denken dat de aanslagen vorige week donderdag op de forensentreinen in Madrid in Brussel zijn gefinancierd of voorbereid. Abu Duham al Afghani, de man die zich op de band presenteerde als de militaire woordvoerder van al-Qaeda, houdt zich volgens de Marokkaanse veiligheidsambten op in radicale kringen in Amsterdam en Brussel. Volgens de terreurbestrijders houdt de harde kern van radicale Marokkanen zich sinds de jaren tachtig in Brussel op. Gezellig om eraan te denken dat er hier en in ons buurland mensen zitten die andere mensen opblazen.....

Noena
18-03-2004, 10:32
Origineel gepost door Corrie Bron: telegraaf 'Videoband aanslagen in Amsterdam of Brussel gemaakt' BARCELONA - De videoband waarin namens al-Qaeda de verantwoordelijkheid voor de aanslagen in Madrid is opgeëist, is zeer vermoedelijk in Amsterdam of Brussel vervaardigd. Dat heeft de Spaanse krant El Periódico gemeld op gezag van bronnen bij Marokkaanse veiligheidsdiensten. Bronnen bij de terreurbestrijding in Marokko denken dat de aanslagen vorige week donderdag op de forensentreinen in Madrid in Brussel zijn gefinancierd of voorbereid. Abu Duham al Afghani, de man die zich op de band presenteerde als de militaire woordvoerder van al-Qaeda, houdt zich volgens de Marokkaanse veiligheidsambten op in radicale kringen in Amsterdam en Brussel. Volgens de terreurbestrijders houdt de harde kern van radicale Marokkanen zich sinds de jaren tachtig in Brussel op. Gezellig om eraan te denken dat er hier en in ons buurland mensen zitten die andere mensen opblazen.... Ik zou nog niet te hard van stapel lopen als ik jou was.. Dit zijn enkel maar speculaties..das het frustrerende aan Spanje.. Ze roepen meteen van alles en wijzen met hun vingertjes alsof ze alles precies weten..Na die aanslag wisten ze meteen zeker dat de Eta er wat mee te maken zou hebben..en maar roepen en maar roepen en vervolgens zijn het gewoon marokkanen..Nee ze wekken gaan agressie op het lijktmaar zo!

Tempelier
18-03-2004, 10:49
Origineel gepost door Corrie Gezellig om eraan te denken dat er hier en in ons buurland mensen zitten die andere mensen opblazen.... Is dat nieuws dan? Alleen al op deze site zitten fundamentalisten die in Marokko waarschijnlijk opgepakt zouden worden. Nederland zit vol met dat soort fundamentalisten.

Tempelier
18-03-2004, 10:57
Als dat soort ideeen maar in de hoofden van genoeg mensen zitten is er altijd wel eentje die het uitvoerd. Als je kijkt hoe er denigrerend er over Nederlanders en koeffars wordt geschreven op andere onderdelen van deze site vraag je je echt af hoe dat soort landgenoten zullen reageren als er hier een aanslag is.

Tempelier
18-03-2004, 11:07

Ik hoop dat het inderdaad zo zou gaan

Noena
18-03-2004, 11:18
Origineel gepost door Corrie Tja hoop....... Maar ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje dat dat een illusie is, een droombeeld.... Maar hoop doet leven, dus laten we voor onszelf iig beslissen dat we als zoiets verschrikkelijks zou gebeuren we alleen degene die het werkelijk gedaan hebben de schuld geven en niet scheef naar mensen gaan kijken die net zo goed slachtoffer zijn als wij... Dit aangezien we alleen voor onszelf kunnen beslissen en denken... Hier sluit ik mij volledig bij aan! ;)

redouan106
18-03-2004, 11:54
Origineel gepost door Tempelier Als dat soort ideeen maar in de hoofden van genoeg mensen zitten is er altijd wel eentje die het uitvoerd. Als je kijkt hoe er denigrerend er over Nederlanders en koeffars wordt geschreven op andere onderdelen van deze site vraag je je echt af hoe dat soort landgenoten zullen reageren als er hier een aanslag is. jammer dat je nooit hebt gekeken hoe denigrerend er over moslims , marokkanen etc geschreven wordt.........op deze site en nog vele andere sites.......

roebla
18-03-2004, 13:40
Niemand weet of het waar is Ik ken ook niemand die bij Al-Qaeda zit en in NL woont maar ik weet voor misschien wel 99% dat er mensen in Nederland zijn die dit willen doen Nederland is zeker niet veilig, en al helemaal niet omdat ze Amerika steunen. wat zou je anders verwachten eigenlijk

arabchrstn
18-03-2004, 13:44
Wat zou je anders verwachten? ...ik zou niks anders verwachten Of men nu wel of niet de VS steunt, men wordt toch wel slachtoffer...

roebla
18-03-2004, 13:46
Origineel gepost door arabchrstn Wat zou je anders verwachten? ...ik zou niks anders verwachten Of men nu wel of niet de VS steunt, men wordt toch wel slachtoffer... Ik heb niemand zwitserland zien bedreigen :)

Peridot
18-03-2004, 13:50
Origineel gepost door arabchrstn Wat zou je anders verwachten? ...ik zou niks anders verwachten Of men nu wel of niet de VS steunt, men wordt toch wel slachtoffer... Precies, wat hier aan de hand is is pure agressie. Onverdraagzaamheid tot in het extreme op religieuze leest geschoeid. Alleen dit kwaad tot de wortel uitroeien is een optie.

roebla
18-03-2004, 13:56
Origineel gepost door Corrie Nee nogal logisch, ze gaan toch niet de banken opblazen waarop hun eigen geld rondgaat........ ;) Alsof zwitserland de enige is met bankgeheimen :)

AlHoceima_Leila
18-03-2004, 14:52
Hebben jullie die video gezien ? Is het op tv gekomen ?

doenya4
18-03-2004, 22:03
Origineel gepost door roebla Ik heb niemand zwitserland zien bedreigen :) zwitserland, nee er zijn natuurlijk meerdere landen die niet zijn bedrijgt maar dat hoeft toch niet persee voordat je het weet gaat er een bom af je bent egt nergens meer veilig op de wereld en het wordt steeds erger voordat je het weet zijn er aanslagen in nederland iedereen is bang waar gaat dit heen zo wil tog niemand leven in angst enzo!!!!!!!!!!!!!! als je maar in ALLAH blijft geloven dan komt INSHALLAH alles wel goed.........

Pagina's : [1] 2