Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Menselijk "moslim-schild"?

Pagina's : [1] 2 3

Scottie
17-03-2004, 22:40

Nou, ik begin maar gelijk vervelend: Nederland telt 1 miljoen molims. Verdeeld, aanstaande richtingenstrijd, onderlinge concurrentie, mannetjesmakerij en bedreigingen. Hoe dan ook, een substantieel deel van de Nederlandse bevolking. Spanje, echter kent geen moslimgemeenschap. Nou, een kleine, maar die mensen spreken allemaal wel heel goed Spaans. Hoe dan ook, Nederland kent verhoudingsgewijs een veel groter aantal moslims dan Spanje. Spanje dat zoveel groter is dan Nederland en bijna 40 miljoen inwoners kent. In het algemeen vinden veel autochtone Nederlanders en niet-moslim immigranten de aanwezigheid van moslims inmiddels een twijfelachtige aanwinst. Gelet op de toenemende psychopatische terreuraanslagen, in Spanje maar ook in Irak stel ik het volgende, op gevaar af verbannen te worden van deze site: "Heb ieder nadeel zijn voordeel?". Zal Bin Laden zich wel twee keer bedenken voor hij Nederland aanvalt, een land waar zoveel moslims in redelijke welstand wonen? Met andere woorden: "Vormen de moslims als het ware een "menselijk schild" tegen de wrede en krankzinnige aanslagen van deze duivel die in Marokkaantjes zijn helpertjes vindt?

roebla
17-03-2004, 22:41
:haha: kleine moslimgemeenschap in spanje ? wat weet jij ervan ! ga ff je bronnen na Slettie !

a3ir
17-03-2004, 22:44
scottie ,alleen in madrid en barcalona wonnen even veel moslims alas in heel nederland.dus droom lekker.

Tempelier
17-03-2004, 22:44
Een aanslag op het centraal station van Rotterdam of Amsterdam zal waarschijnlijk een hoop moslim-slachtoffers maken. Maar die zijn ongetwijfeld bereid zich op te offeren voor de goede zaak :stout:

a3ir
17-03-2004, 22:48

tempelier,geloof t of niet ik denk niet dat iemand zo aan zijn eind wil komen.trouwens dat kan je moeilijk een goede zaak noemen ten zij je door bent gedraaid.

a3ir
17-03-2004, 22:50
SCOTTIE,WTC,en het worden er MEER:D

Scottie
17-03-2004, 22:55
Nou, ik vind het als Nederlander heel onsmakelijk om een lachende smilie te tonen als je het hebt over 8.000 verbrandde en verminkte en gestorven mensen. Voor jou lijkt het doden en vermoorden van mensen een soort van variete in Disneyland. Smakeloos, zeker voor een vrouw. Als iemand zo zou praten over de 45 doden in Casablanca dan zou die virtueel gestenigd worden. Om het maar niet te hebben over die 700 slachtoffers in Marokko omdat de overheid de controle op de woningbouw aan haar laars lapt. Wat heeft het offeren van deze mensenlevens de islam gebracht?

a3ir
17-03-2004, 22:58
scottie ,je leest weer verkeerd zo als altijd. je sgreef dat nederland 1miljoen mensen telt ENIK ZIJ T WORDEN STEEDS MEER. lees aub goed voor dat je wat terug tipt oky

a3ir
17-03-2004, 23:01
ik bedoel 1miljoen moslim. trouwens wat denk je ijgenlijk dat ik voor persoon ben om er wat er in madrid of casa zou toe juigen. scottie , scottie wat is er toch met je:(

Scottie
17-03-2004, 23:06
Nou, ik lees misschien verkeerd, maar jij telt niet goed en de batterijen in je toetsenbord zijn leeg. Er komen niet zoveel moslims bij. Misschien in getal maar niet in gelovigheid. Moskeeen staan leeg, de contouren van de onderlinge strijd tekenen zich af en het geloof wordt steeds meer een persoonlijke aangelegenheid. Islam gaat dezelfde weg als het Katholieke geloof. Althans, als het een geloof wordt dat niet alleen de armen aanspreekt. Als Nederlander ben ik gewend te schrijven wanneer het mij uitkomt en niet alleen op uitnodiging van iemand die de naam van haar geloof niet eens fatsoenlijk kan schrijven. Wie ik denk dat jij bent? Een windvaan, zo de wind waait, waait mijn jasje. Wat vinden we van een zandstofbomaanslag op Bos en Kommer?

a3ir
17-03-2004, 23:11
scottie, als je t over mijn spel fouten hebt IK BEN DYSLEXICH .ga lekker een dutje doen dan voel je je straks wel goed

roebla
17-03-2004, 23:16
Origineel gepost door Scottie Nou, ik lees misschien verkeerd, maar jij telt niet goed en de batterijen in je toetsenbord zijn leeg. Er komen niet zoveel moslims bij. Misschien in getal maar niet in gelovigheid. Moskeeen staan leeg, de contouren van de onderlinge strijd tekenen zich af en het geloof wordt steeds meer een persoonlijke aangelegenheid. Islam gaat dezelfde weg als het Katholieke geloof. Althans, als het een geloof wordt dat niet alleen de armen aanspreekt. Als Nederlander ben ik gewend te schrijven wanneer het mij uitkomt en niet alleen op uitnodiging van iemand die de naam van haar geloof niet eens fatsoenlijk kan schrijven. Wie ik denk dat jij bent? Een windvaan, zo de wind waait, waait mijn jasje. Wat vinden we van een zandstofbomaanslag op Bos en Kommer? :hihi: spartel spartel Slettie

sahira
17-03-2004, 23:44
Origineel gepost door Scottie Nou, ik begin maar gelijk vervelend: Nederland telt 1 miljoen molims. Verdeeld, aanstaande richtingenstrijd, onderlinge concurrentie, mannetjesmakerij en bedreigingen. Hoe dan ook, een substantieel deel van de Nederlandse bevolking. Spanje, echter kent geen moslimgemeenschap. Nou, een kleine, maar die mensen spreken allemaal wel heel goed Spaans. Hoe dan ook, Nederland kent verhoudingsgewijs een veel groter aantal moslims dan Spanje. Spanje dat zoveel groter is dan Nederland en bijna 40 miljoen inwoners kent. In het algemeen vinden veel autochtone Nederlanders en niet-moslim immigranten de aanwezigheid van moslims inmiddels een twijfelachtige aanwinst. Gelet op de toenemende psychopatische terreuraanslagen, in Spanje maar ook in Irak stel ik het volgende, op gevaar af verbannen te worden van deze site: "Heb ieder nadeel zijn voordeel?". Zal Bin Laden zich wel twee keer bedenken voor hij Nederland aanvalt, een land waar zoveel moslims in redelijke welstand wonen? Met andere woorden: "Vormen de moslims als het ware een "menselijk schild" tegen de wrede en krankzinnige aanslagen van deze duivel die in Marokkaantjes zijn helpertjes vindt? Verdiep je eens in de spaanse moslim-geschiedenis voordat je gaat blaaten. En voor jou informatie, al staan de moskeeën leeg, er komen dagelijks nieuwe moslims bij, let wel: NEDERLANDSE MOSLIMS, of tewel, autochtone medeburgers die zich bekeren tot de Islam. Het zal velen een doorn in hun ogen zijn, doch de waarheid is hard. Wanneer ga je weg en neem je tante Geertruitje mee?

sahira
17-03-2004, 23:45
Origineel gepost door Descartes Tja Scottie, daar zeg je me wat. Wij in het Oosten van 't land dachten altijd: laat die westerlingen hun moslimellende maar zèlf oplossen, daar zijn ze mooi klaar mee. Hier zie je ze niet. De enkeling die je tegenkomt spreekt netjes met 2 woorden en zet z'n pet/ hoofddoek in het voorbijgaan beleefd af, zoals het betaamt. Maar nu willen wij er uit veiligheidsoverwegingen ook wel een paar hebben, maar niet teveel natuurlijk. Kan dit geregeld worden? Misschien dat de Amsterdamse en Rotterdamse moskee een paar exemplaren van de goed opgevoede soort kan uitzoeken en ons ter beschikking wil stellen. Namens alle bedreigde provincialen: Hartelijk dank. Spreek voor jezelf, Descrates...ik voel me helemaal niet bedreigd of spreek je alleen namens de provincialen die niet moslim zijn? :rolleyes:

Scottie
17-03-2004, 23:55

Nou, als Molukse kun je geen echte moslima zijn. Nou ja, het kan wel, maar Marokkanen erkennen je toch niet. Als er in Spanje een grotere moslimgemeenschap woont is dat om onbegrijpelijke en chauvinistische redenen misschien een feit om blij mee te zijn, maar bewijst tegelijk wat een smerige ratten die daders dan zijn. Zij zijn blijkbaar bereid ook en met name moslims te treffen. Moslims reizen per trein, niet per auto, want veel of niet, ook in Spanje zijn de meest Marokkanen werkeloos en hangen de godganse dag voor de moskee. Als ze niet in een trein zitten. Als het voor Bin Laden en zijn Marokkaanse holmaatjes niet uitmaakt of er in een land veel moslims wonen of niet, dan worden Nederlandse moslims straks, bij een aanslag net zo getroffen als niet-moslims. Als dat zo is, zijn jullie grootouders voor niets naar Nederland gekomen. Casablanca ontvlucht vinden hun kleinkinderen straks nog de dood door een moordenaar die zij toen hebben willen ontvluchten. Ik zeg het bombastisch maar zeggen jullie maar dat ik ongelijk heb.

Pagina's : [1] 2 3