Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe gaan jullie om met jullie broers of zussen?

Pagina's : [1] 2 3

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 21:54

hoe gaan jullie om met jullie broers of zussen? wat voor soort band hebben jullie een hele hechte of juist niet....?

MocrowGirlBella
17-03-2004, 21:56
Mwah gaat wel.........:D Elke dag een ruzietje :hihi: dus je weet nu het antwoord ongeveer wel :zwaai::zwaai:

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 22:00
Origineel gepost door MocrowGirlBella Mwah gaat wel.........:D Elke dag een ruzietje :hihi: dus je weet nu het antwoord ongeveer wel :zwaai::zwaai: ja maar ruzie hoort er bij maar het is wel belangrijk om een goede band te hebben....;) :zwaai::zwaai:

wardaroosje
17-03-2004, 22:03
Alhamdoelillah heb een goeie band met mijn broers en zusjes......en ja een ruzietje hoort er soms gewoon bij :)

shakira_lopez
17-03-2004, 22:05

Thuis ga ik wel gewoon "goed"met ze om maar ik ga niet met ze winkelen of zo........... :D

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 22:11
Origineel gepost door peelo7 Ik heb een heel hechte band met me broertje.... of niet :rolleyes: :gniffel: Je bedoeld Broer zusje maar geen probleem en inderdaad we hebben een hele hechte band... kifash wanneer kom je weer met de dreries mee voetballen hahaha;) En hou vrijdag bezet dan gaan we naar antwerpen oki gewoon even gezellig leuk dagje maken en wat kleding halen...;) zie je zo ik ben rond shie 23:00 thuis wagga

alhoceimachaima
17-03-2004, 22:15
ik kan harstikke goed met hun opschieten me bro weet bijna allusz kan altijd bij hem aanklopee hij is wel chillend

Hanaetje
17-03-2004, 22:17
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi hoe gaan jullie om met jullie broers of zussen? wat voor soort band hebben jullie een hele hechte of juist niet....? Ik heb een hééééééééééééééééééééééééà ©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©Ã©l goede band met men zussen en broer. Ik heb 7 zussen en 1 broer....en men zussen zijn echt men BESTE VRIENDINNEN...wollah ik ga liever met men zussen naar buiten dan met een gewone vriendin.... Ik hou van ze zielsveel en zou ALLES voor hen doen en omgekeerd ! :D

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 22:21
Origineel gepost door peelo7 23:00 waar ben je ben je bij je vriendinnetje ik ga het tegen mams zeggen :hihi: Kijk hoe je doet..... Maar ja ik moet het maar van jou hebben yekki.... Maar 1 ding mams weet het al alleen ze weet niet dat ik nu bij haar ben... ik ben met 40min thuis saffi en zeg nou niks oki.... ey ik spreek je zo moet je echt dringend spreken wagga tot zo poppetje;)

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 22:23
Origineel gepost door Try Ik heb een normale band met ze. Vaak ruzie.. om niks! Ik heb alleen zussen... allemaal dezelfde kledingmaat. Je begrijpt dat dat om moeilijkheden vraagt. :stout: :hihi::hihi: :giechel: ;) succes dan !!!

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 22:27
Origineel gepost door peelo7 Wat krijg ik van je als ik niks zeg :hihi: Wat is er gebeurd, dat je me dringend wilt spreken? Wil je met haar trouwen wellah hahahaha dat hoor je wel als ik thuis ben trouwens slapen ze al oella en inderdaad heb iets voor je gekocht....!!! je ziet het wel als ik thuis ben!! tot zo ;)

xberbersroosjex
17-03-2004, 22:29
ik heb een hechte band met mijn zusjes. We kunnen over alles met elkaar praten...soms wel eens keertje ruzie maar dat hoort erbij ;)

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 22:33
Origineel gepost door peelo7 :o is je geraden ook!! En neeeeeeej ze slapen nog niet, ze wachten tot dat jij thuis komt :zweep: 3ela BLA serieus...!! echt niet maar is goed ik ga nu off oki ik ga nu onderweg komen naar huis tot zo... en dan zal ik je alles vertellen en dan krijg je je kadootjes wel zien ;) doei poppetje :zwaai:

Lampjuh
17-03-2004, 22:43
Met me keinste zusje heb ik lol en me andere zusje gaat wel, maar me broertje kan ik wel killen :boos:

-xxx-Rachida
17-03-2004, 23:22

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi hoe gaan jullie om met jullie broers of zussen? wat voor soort band hebben jullie een hele hechte of juist niet....? Zij zijn de enige die echt alles van mij weten..... :)

Pagina's : [1] 2 3