Bekijk originele versie : Op weg naar de vernietiging van moslims zoals de joden in de 2de wereldoorlog!!!!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
MIJN GROTE ANGST!
Ik sluit de vernietiging van de moslims zoals de joden hen trof gedurende 2de wereldoorlog niet uit.
O Allah bescherm ons tegen het kwaad!
Wij leven in Nederland onder moeilijke omstandigheden. Ik ben hier geboren en getogen en wil hier als Nederlands- Marokkaanse moslim mijn vrije ruimte krijgen om Allah te aanbidden. Ik doe er alles aan om mij zo goed naar voren te presenteren en accpeteren mijn rechtvaardigheid en respect niet naar anderen!
Ik weet dat hier de 2de wereldoorlog gewoed heeft en veel slachtoffers heeft gemaakt. Vooral joodse mensen, die in Nederland vervolgd werden en hen GRUWELIJK de dod injoegen. Alle Amsterdamse joden moesten zichzelf kenmerken middels een Davidster. Zij leefden onder angst en onzekerheid tot hun komst aan een vernietigingskamp!
Deze joodse mensen hebben toendertijd helemaal niets misdaan in Nederland. De Nederlandse politie heeft zich ook schuldig gemaakt aan NSB praktijken. Aalsmeer was zo'n verraders dorp, zij verraden de joodse mensen. Vandaar ook de problematiek onder allochtonen en rechtsextreem nu in Aalsmeer.
Voor mij is dit gisteren nog gebeurd. Het waren hun eigen 'Nederlandse' mensen.
Laat staan dat de zelfde Nederlandse mensen ons moslims ook wille uitroeien en darom begrijp ik de vele aanvallen e haat jegens ons moslims in Nederland. Ik heb die angst. Vandaag zullen we niet uitgeoeid worden maar wellicht over 50 of 100 jaar???
Vandaar dat er ook in politiek en in de samenleving hatelijk over de Islam wordt gesproken. Men legt de link tussen de criminaliteit en de Islam, sterker nog met het terrorisme!
Wees ervan bewust dat je als moslim het moeilijker zult krijgen. De beproeving van Allah richting de moslims, maar WEET WEL DAT ALLAH ONS VEL RAHMA GEEFT EN WE ZULLEN BELOOND WORDEN.
MOGE ALLAH ONS BEVRIJDEN UIT DE MOEILIJKERE TIJDEN DIE ONS TEGEMOETKOMEN
AMIN!!!.
Rustig maar. Je maakt je druk om helemaal niks. De Nederlanders zullen de moslims echt niet uit gaan roeien. Het grootste gevaar komt van moslims als Osama Bin Lafbek en zijn massamoordende terroristenclubje.
Vandaag noog is het democratische besluit genomen dat er in Nederland geen hoofddoekjesverbod komt. In Nederland is het voor vele moslims beter toeven dan in veel arabische landen.
Voorbeeldje geven???
Pro-reform Saudi scribe arrested
Wednesday 17 March 2004, 19:43 Makka Time, 16:43 GMT
Saudi security services have arrested a journalist who criticised the arrest a day earlier of a group of Saudi reformers, three of whom have since been released.
Speaking to Aljazeera on Tuesday, Abderrahman al-Lahem, who is based in Saudi, had said the arrest of the reformers was "contrary to the law".
He advocated "freedom of expression, a priority for economic reform" envisaged by the authorities.
Sources close to the reformers on Wednesday said Saudi security forces had arrested some 10 reformers since Tuesday, including academics who were among 116 signatories to a petition to the government in December calling for transforming the kingdom into a constitutional monarchy.
Release
The sources added that three of the reformers had been released on Wednesday while the rest were still in detention.
They named the three as Khaled al-Hamid and Adnan Al-Shakhs, both academics, as well as Abdul Rab Abu Khamseen, an activist.
An official with the Saudi interior minister confirmed the arrest "of a limited number of individuals for questioning about statements they issued that do not serve national unity and the social fabric built on the rules of Islam," said the official SPA news agency.
The official provided no further details of the number or identity of those arrested.
Related:
Saudi arrests five reformers
Saudi police silence activist
BRON: Al Jazeera (http://english.aljazeera.net/NR/exeres/2579DBB0-414D-4360-B913-FAB54A47673F.htm)
In Saoedi Arabië wordt je gewoon opgepakt als je je bek opentrekt en iets zegt wat de regering niet zint.
Hier mag je in het openbaar alles zeggen wat je wilt, ook op dit internetforum. Het grootste gevaar voor de Islam is nog altijd de grote verdeeldheid onder de moslims zelf en haatzaaiers als Osama Bin Lafbek en zijn vriendjes.
Origineel gepost door Djoelaibib
Ik leef hier in Nederland en NIET daar! Ik weet pas goed wat de Joden is overkomen!
ZIJ zijn VERNIETIGD door de Nederlanders zelf!
Mag ik die angst niet hebben?????
NEE die angst is volledig ongegrond.
"De Nederlanders" hebben de joden helemaal niet vermoord. Dat is een schofterige opmerking. Als je dat zegt trap je mij diep op mijn ziel omdat mijn opa in de oorlog op 28 jarige leeftijd is gefussileerd nadat de Duitsers hadden ontdekt dat hij Joden had verborgen om ze te behoeden tegen deportatie. Mijn vader had op zijn derde jaar geen vader meer.
Jij leeft inderdaad niet in Saoedi arabië nee. Jij hebt het geluk dat je mag leven in een vrij land waar je mag zeggen wat je wilt, waar je mag bidden wat je wilt en waar je een hoofddoek op mag doen naar je werk. Dat alles zonder gearresteerd te worden.
Je angst is volledig ongegrond en je verdachtmaking dat de Nederlanders de Moslims willen deporteren en vernietigen is een zware en compleet ongefundeerde belediging.
Je zou je diep en diep moeten schamen voor deze onzin.
Ik leef hier in Nederland en NIET daar! Ik weet pas goed wat de Joden is overkomen!
Tuurlijk mag je die angst hebben.
Veel plezier ermee.
Maar weet je wat echte angst is ?
Kijk maar naar dat jochie links van mijn ondertekening ;)
PS Ik wil je niet afkraken of zo, maar ik kan me voorstellen
dat er moslims zijn in Spanje die angst hebben.
Niet in Nederland.
Tempelier
17-03-2004, 21:13
Volgens mij verwar je Nederlanders met nazi's
Veel nederlanders hebben in kampen gezeten en geleden onder de nazi's en nu kom jij ons vertellen dat wij niet de slachtoffers maar de daders waren?
Waar komt dat verknipte beeld van de geschiedenis toch vandaan? het schijnt heel populair te zijn hier op dit forum.
Danielle2
17-03-2004, 21:22
Jij bent bang dat je wordt afgevoerd naar een kamp, ik ben bang dat morgen mijn tram wordt opgeblazen. Zijn we allemaal bang. En dat leidt misschien weer tot saamhorigheid. Komt alles toch nog goed.
HeyoanQT
17-03-2004, 21:31
De ziel is niet te vernietigen , en elkaar doden is daarom zinloos en tegen de wil van Allah, elkaar leven en laten leven in universele liefde, los van de religie zijn we toch mensen die elkaar gewoon met rust moeten laten, hey kijk geen probleem meer als we geen problemen maken, en onze haat vervangen door liefde, en als iedereen alles en iedereen liefheeft , geen probleem meer.
LIEFDE is de sleutel tot het universum.
Hoe moeten wij ons verantwoorden als wij in Allah's naam, zijn andere kinderen doden? Zelfs de niet gelovige doden is haram, jezelf op een voetstuk plaatsen is haram, je bent niet de beste,maar ook niet de minste, je bent een goddelijke vonk van Allah's leven, en door in te zien dat haat ons niets oplevert, kunnen wij liefhebben en iets moois opbouwen zonder onze medebroeder/medezuster het leven zuur te maken. Allah houdt van ons allemaal, want Allah is liefde, en laat de zon ook opkomen voor zij die slecht zijn , en vervuld van haat in hun hart. Deze haat is onwenselijk, en dient vervangen te worden door onuitputtelijke liefde in je hart. Als Allah de zon op laat gaan voor zij die slecht zijn, dan heeft hij ook die lief, en wij moeten terugkeren en zijn als Allah , namelijk die liefde is. :goedzo:
arabchrstn
17-03-2004, 21:33
Drs. Historicus beschouwt het onderbuikgevoel.
Inderdaad, moslims zoals jou staan op het punt vernietigd te worden. Pas maar op...
Bukken...!!!!
Niet achter omkijken!!!
Rennen!!!
Zo ver totdat je op de plek komt die geheel toegesneden is op jou...een leuke Bedoeidentent...
Nou, ik kan niet even weg of Nederlanders zijn weer van plan de moslims als menselijk schild te gebruiken om een aanslag te voorkomen...
Je licht je hielen om naar de Lidle te gaan en hup, Nederlanders worden verdacht van een "MarokkanenOplossing"
Fijn dat Peej, Grendel, Danielle en Tempelier de zaak even hebben uitgelegd. Moe word je van die paranoide kinderen.
Stil maar, als koning Mohammed de Marokkanen terug wil hebben dan geven we ze niet, hoor. De Marogemeenschap is van ons, daar kan hij, die koning naar fluiten. Maar dan willen wij dat jullie dan wel een beetje bij ons willen horen: met behoud van geloof en opgeschoren koppies. En lees in Gode's naam wat over Nederland.
Deal?
Hier nog een oude maar klaarblijkelijk springlevende link:
Moslims in veewagons naar Birkenau? (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=220558&perpage=15&display=&pagenumber=4)
Cave_Canem
17-03-2004, 21:49
Ik vind het zo'n onzin! Met een bevolking die overduidelijk links, centraal en rechts liberaal zijn georiënteerd hoef je echt niet bang te zijn die angst is volkomen ongegrond.
Er waren NSB-ers, maar vergeet niet dat grote delen van Nederland helemaal zijn vernietigd door de Nazi's. Rotterdam en Arnhem zijn daar voorbeelden van. Duizende Nederlanders zijn eveneens gedeporteerd naar kampen in Duitsland en Polen.
Hier in Nederland mag en kan ongelooflijk veel, je bent waarschijnlijk vervuld door decadentie om dergelijke opmerkingen te maken. Dat kan alleen als jezelf nooit vrijheid hebt gekend.
En ja er zijn Nederlanders die ultra-extreem rechts zijn en die dergelijke zieke ideeën aanhangen. Maar die groep is zeer klein en onbeduidend.
Angst is een slechte raadgever...
Cave Canem
Zullen we dan maar een benefietje voor je organiseren, een enkele reis vliegticket 1e klas naar een land van jouw keuze moeten wij toch wel kunnen opbrengen.
Offe, zie je dit dan ook als het afvoeren van moslims......
Angst is een zeer slechte raadgever.
Elberfeld
18-03-2004, 10:35
Waarom ligt er zo veel taboe op dit onderwerp? Als ik maar een keer de holocaust naar voren breng, ONTKENNEN Nederlanders altijd!
WAAROM??????
Zelfs de Nederlandse politie heeft zich schuldig gemaakt aan de vernietiging van vele Joodse Nederlanders tijdens de 2de wereldoorlog!
Ontken aub NIET!
Nederland heeft zich schuldig gemaakt aan slavenhandel van negroide mensen, eeuwen lang!
ONTKEN aub niet!
Nederland heeft zich schuldig gemaakt aan ZEEROVEN!
ONTKEN NIET!
Nederland heft zich schuldig gemaakt vele bezettingen: Australie, Indonesie, Suriname, en noem maar op!!
EN NOG STEEDS!
Waarom erken de nederlander dit NIET? Waarom denkt de Nederlander dat ie alleen maar goed is????
Moge Allah ons beschermen!
Gaat hij weer. De vorige keer heb ik uitgelegd hoe het allemaal zat, maar ik blijf niet aan de gang.
Als ik ergens een hekel heb, dan zijn het tendentieuze geschiedvervalsingen en -verdraaiingen als waar Djoelaibib mee komt.
Maar goed, laat hem maar eerst komen met een stukje waar hij op mijn vorige reactie reageert, dan praten we wel verder.
Djoelaibib
aub als je angst wil zaaien moet je ergens anders wezen mafketel ik heb je door ga terug onder 1 kapje schuilen met snottie en abracadever algafried...zagma propaganda angst inboezemen vergeet het maar..
Willemien
18-03-2004, 10:51
Origineel gepost door Danielle2
Jij bent bang dat je wordt afgevoerd naar een kamp, ik ben bang dat morgen mijn tram wordt opgeblazen. Zijn we allemaal bang. En dat leidt misschien weer tot saamhorigheid. Komt alles toch nog goed.
:D
trein, hotel, flatgebouw, tunnel, ze kunnen overal toeslaan, wat knap toch eigenlijk dat wij niet-moslims nog ons huis durven te verlaten op deze godvergeten aardkloot :rolleyes:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.