Bekijk originele versie : **** Afvallen, aankomen, gezond worden voor de WVDMV ****
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:24
Beste leden,
Aangezien ik deze week al de 2e keer een PM heb gekregen met betrekking tot diëten en sporten, bij deze de beste topic met betrekking tot afvallen/aankomen..
Ik zal hier veel info plaatsen voor wat betreft deze onderwerpen. Verder is het natuurlijk een handig hulpmiddel door elkaar hier te stimuleren en een boost te geven.
Kom niet aanzetten met Weight Care, Slim Fast en dat soort onzin producten want daar ga ik niet op in..
Alle basics op een rij (waarom wordt later uitgelegd):
* 2,5 tot 3 uur voor het slapen NIET meer eten. Als je dus elke dag rond 01.00 uur slaapt moet je om 10 uur voor het laatst eten.
* Veel water drinken. Waarom zou je bij je maaltijden een glas cola nemen als je ook water kunt drinken om je dorst te lessen. Dat bespaart je een kop suiker die je binnenkrijgt, is gezond en natuurlijk lekker.
* Genoeg slaap! Als je ongeregeld slaapt of minder dan 7 uur slaapt raakt heel je stofwisseling ontregeld (dat werkt 2 kanten op, je kan hierdoor aankomen voor de mensen met een trage stofwisseling of veel afvallen voor de mensen die van nature een snelle stofwisseling hebben)
* Ontbijt. Enorm belangrijk! Vlak nadat je opstaat moet je echt wat eten om je stofwisseling op gang te brengen!
Info voor wat betreft voeding en training wordt verder aangevuld.
Groeten,
RENTMEESTER
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:28
Jammer dat de vorige topic van Oprah is verwijderd, deze bevatte veel informatie...
Nemesis.
22-01-2009, 22:29
:goedzo: jeej, ik hou altijd een 2 uur-regel voor het slapengaan aan, tenminste.... soms neem ik nog een stukje fruit, dat is toch niet zo erg (grapefruit ofzo)
Heb je goede tips voor hoe je een onderbuik (lovehandles) wegkrijgt :hihi:
mama_lief
22-01-2009, 22:29
lief van je dat je ze info wil geven:goedzo:
Maroccia20
22-01-2009, 22:32
Jaa heel jammer dat die van oprah verwijderd is..
Maar top!
Ik ben ook sinds gisteren weer bewust bezig na het lezen van de topic van latiefka
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:33
:goedzo: jeej, ik hou altijd een 2 uur-regel voor het slapengaan aan, tenminste.... soms neem ik nog een stukje fruit, dat is toch niet zo erg (grapefruit ofzo)
Heb je goede tips voor hoe je een onderbuik (lovehandles) wegkrijgt :hihi:
Een stuk grapefruit is niet zo erg maar het is natuurlijk het beste om echt gewoon 2,5 uur ervoor niet meer te eten. Onderbuik en kin zijn altijd lastig maar de enige manier om deze echt weg te krijgen is een lager vetpercentage.
Dat betekent juiste voeding binnenkrijgen en echt Cardio training! Verder de onderbuikspieren trainen. Daar heb je diverse goede oefeningen voor..
latiefka
22-01-2009, 22:34
ik hoop dat deze topic dan ook hier blijft op dwvmv. en niet vergooit wordt naar gezondheid en uiterlijk..
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:34
lief van je dat je ze info wil geven:goedzo:
:)
Jaa heel jammer dat die van oprah verwijderd is..
Maar top!
Ik ben ook sinds gisteren weer bewust bezig na het lezen van de topic van latiefka
Mooi, ik zal hier veel info plaatsen en uitleggen waarom ons lichaam daar op reageert..
Nemesis.
22-01-2009, 22:35
Een stuk grapefruit is niet zo erg maar het is natuurlijk het beste om echt gewoon 2,5 uur ervoor niet meer te eten. Onderbuik en kin zijn altijd lastig maar de enige manier om deze echt weg te krijgen is een lager vetpercentage.
Dat betekent juiste voeding binnenkrijgen en echt Cardio training! Verder de onderbuikspieren trainen. Daar heb je diverse goede oefeningen voor..
Whaha gelukkig heb ik van onderkin geen last, alles is in proportie behalve me onderbuik-zwemband. :moe:
Pfff, ik heb geen zin in de sportschool hoor en ik ga laten zien dat het ook zonder kan! Ga wel zelf buiten joggen en lopen en ik doe 40 min per dag zumba (dans whaha) of zo'n filmpje van billy banks ofzo... :p
Buikspieroefeningen doe ik wel elke dag. In juli als ik Najib weer ziet gaat hij achterover vallen :ego: van me nog sexiere lichaam :gniffel:
NuFFniet
22-01-2009, 22:36
die cut off time van 2,5 uur is dat alleen voor eten of ook voor drinken ?
drinken mag toch wel ?
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:37
die cut off time van 2,5 uur is dat alleen voor eten of ook voor drinken ?
drinken mag toch wel ?
Alleen water.....
NuFFniet
22-01-2009, 22:38
Alleen water.....
ok dan reken ik thee zonder suiker ook goed :hihi:
thx
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:38
Whaha gelukkig heb ik van onderkin geen last, alles is in proportie behalve me onderbuik-zwemband. :moe:
Pfff, ik heb geen zin in de sportschool hoor en ik ga laten zien dat het ook zonder kan! Ga wel zelf buiten joggen en lopen en ik doe 40 min per dag zumba (dans whaha) of zo'n filmpje van billy banks ofzo... :p
Buikspieroefeningen doe ik wel elke dag. In juli als ik Najib weer ziet gaat hij achterover vallen :ego: van me nog sexiere lichaam :gniffel:
Je moet wel een erg sterke doorzettingsvermogen hebben om in de weertje buiten te gaan joggen...
RENTMEESTER
22-01-2009, 22:40
ok dan reken ik thee zonder suiker ook goed :hihi:
thx
Thee zonder suiker is ook goed maar leer van water houden... Water is echt nog altijd het beste wat er is. Je kan er nooit misselijk van worden, na een aantal weken gaat je lichaam er aan wennen en krijg je er ook geen opgeblazen gevoel van...
NuFFniet
22-01-2009, 22:42
Thee zonder suiker is ook goed maar leer van water houden... Water is echt nog altijd het beste wat er is. Je kan er nooit misselijk van worden, na een aantal weken gaat je lichaam er aan wennen en krijg je er ook geen opgeblazen gevoel van...
met water heb ik geen problemen~(2 liter per dag haal ik zonder problemen), maar deze koudere dagen heb ik liever een kopje thee ofzo, later op de avond
btw ´s ochtends warm water met citroen op de nuchtere maag ter bevordering van vetafbraak (althans zo werd het me verteld) een do of een don´t ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.