Bekijk originele versie : marokanen vaste klant bij de Riagg
ezinariffi
22-01-2009, 17:00
zie dit veel gebeuren in mijn omgeving. vraag me af waarom. ga mij niet wijs maken dat marokanen gestoord zijn
zie dit veel gebeuren in mijn omgeving. vraag me af waarom. ga mij niet wijs maken dat marokanen gestoord zijn
Wie weet zijn sommigen wel echt gestoord.:hihi:
rustigemeid
22-01-2009, 22:22
Gestoord lijkt me niet echt het juiste woord, er zijn veel Marokkanen die geestelijke problemen hebben en niemand in de omgeving weet hoe ze daarmee moeten omgaan. Vaak stuurt de huisarts hen door naar oftewel het Riagg of een psychiater. Het komt vaker voor bij Marokkanen dan bij bijvoorbeeld Nederlanders, als je om je heen kijkt bij Marokkanen hier in NL dan heeft bijna iedereen wel ergens problemen mee en daardoor is de kans dat je een geestelijke aandoening krijgt vele malen groter. Al zijn er natuurlijk ook uitzonderingen hierop.
dagobertduck
22-01-2009, 22:39
zie dit veel gebeuren in mijn omgeving. vraag me af waarom. ga mij niet wijs maken dat marokanen gestoord zijn nou ik denk dat ze wel gestoord zijn meid de marokaan in z'n geheel.....:hihi: :hihi:
dagobertduck
22-01-2009, 22:40
Wie weet zijn sommigen wel echt gestoord.:hihi: :haha:
dagobertduck
22-01-2009, 22:42
het is de drugs dat ze psychies zijn,niet allemaal natuurlijk. en geloof mij nou maar dat er wel mensen tussen zitten. die het voor de zuigfles het doen:hihi:
dagobertduck
22-01-2009, 22:44
voeren met zyprexxa,oxzazypan,seresta.en je hoort de stemen,de paranoide niet meer...welterusten meneer achmed:hihi:
dagobertduck
22-01-2009, 22:46
....en nu koffie graag!!!!!!
dagobertduck
22-01-2009, 22:50
jammer de koffie is op..maar ben aan de cola:hihi:
dagobertduck
22-01-2009, 23:00
ik luister nu naar cheb salih..hij zegt laat de meester spreken....:hihi:
SonnaTillifoen
22-01-2009, 23:50
Een aantal doen dit om zo een uitkering te rekken en zodoende niet te hoeven werken, maar sommige zijn echt de spoor kwijt...
Weleens meegegaan met een persoon die eigenlijk niks mankeert , maar misbruik maakt van de situatie..oftewel hij doet zich als ''gestoorde'' voor??
Nou ik wel...Hilarisch gewoon :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.