Bekijk originele versie : dit is echt goed als je wilt afvallen
misstomaatje
17-03-2004, 17:13
als je elke ochtend twee grote glazen lauw water drinkt ,maar dan elke ochtend voor het ontbijt.
het helpt je echt afvallen. :zwaai:
ik zou zeggen probeer maar en je zult zien,voor degene die willen afvallen
Maroc_riffia
17-03-2004, 18:32
jaja egt waar hahah leuw water is toch niet ete koud en niet et warm maar haha alleen in de ochtend of ook in de avond .doeixxxxx
Origineel gepost door Maroc_riffia
jaja egt waar hahah leuw water is toch niet ete koud en niet et warm maar haha alleen in de ochtend of ook in de avond .doeixxxxx
Inderdaad lauw water is niet te warm en niet te koud.. En je moet het alleen voor het ontbijt doen.. Dus op een lege maag.. 2 glazen is meer dan genoeg!!
misstomaatje
17-03-2004, 20:56
Origineel gepost door Sweety20
Inderdaad lauw water is niet te warm en niet te koud.. En je moet het alleen voor het ontbijt doen.. Dus op een lege maag.. 2 glazen is meer dan genoeg!! :goedzo:
Moeskiela
17-03-2004, 22:37
Het blijkt heel effectief te zijn, maar het is niet te drinken!
misstomaatje
18-03-2004, 15:57
Origineel gepost door Moeskiela
Het blijkt heel effectief te zijn, maar het is niet te drinken!
gewoon doorzetten, het is maar water :zwaai:
Casaw0men
18-03-2004, 16:28
Lukt het zeker weten ?? en h0eveel val je vanaf :s ??
misstomaatje
18-03-2004, 17:42
Origineel gepost door Casaw0men
Lukt het zeker weten ?? en h0eveel val je vanaf :s ??
mijn buurvrouw is daardoor 15 kilo afgevallen in zeer korte tijd :zwaai:
miss_adidas
18-03-2004, 18:30
waaaaaaaah!!!! in korte tyd wat is die korte tyd dan?
en je moet je voeding wel aanpassen zeker?
Origineel gepost door shiffa18
Warm water ? Pffff jullie zijn aan het doordraaien meiden...
Warm water ! :lol: zwaargestoord
LAUW water :) ...
It's truee!!
SweetxAngel
19-03-2004, 16:13
wat voor effect heeft dat dan..? verminderd het je eetlust of sjow? en waarom lauw en niet bv gewoon koud.. of heet voor de liefhebbers onder ons dan :D
:zwaai:
misstomaatje
19-03-2004, 16:16
Origineel gepost door sarahsweetylady
HEY jullie hebben gelijk en ik heb dit al eerder gehoord het is wel goed maar wat ik dacht is : heeft het wel nut als je dat doet maar toch alles eet dan denk ik niet maar ik hoop dat iemand me kan helpen met afvallen want ik ben niet dik ofzo maar ik wil een six pack maar thanx voor de tip en ik hoop dat iemand reageert
kusjes sarah
je moet wel gezond eten,en veel beweging.
het helpt echt,ik merk het bij me zelf
het help ook tegen de ziekten heb ik gehoord water drinken reinigt de geest e lichamelijke klachten. en spoelt de afval stoffen weg.
SweetSafae
19-03-2004, 17:46
citroen met water kan je beter drinken, tenimsre me vriendin heeft t lang gedaan gewoon een beetje citroen met water drinken t maakt je maag wat kleiner en vermindert en je eet erdoot ook minder...
maar volgens mij is t niet zo heel goed maar goed wat is tegenwoordig nog wel gezond..
suc6 allemaal met t afvallen wie er tenminste mee bezig is
misstomaatje
20-03-2004, 09:19
Origineel gepost door SweetSafae
citroen met water kan je beter drinken, tenimsre me vriendin heeft t lang gedaan gewoon een beetje citroen met water drinken t maakt je maag wat kleiner en vermindert en je eet erdoot ook minder...
maar volgens mij is t niet zo heel goed maar goed wat is tegenwoordig nog wel gezond..
suc6 allemaal met t afvallen wie er tenminste mee bezig is
of lauw water met appelazijn, dat schijnt ook te werken :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.