Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : chocolade wuahha

Pagina's : [1] 2

mocrolayd
17-03-2004, 17:06

wie kan er ook al nie met zijn poten van chocloade afblijven!! haha ikke in ieder geval niet!!! :Iluvu: maar daar word je wel dik van eh chocolade anywaysZz..!! ik eet iedere dag chocoladereep en daarna flink sporten toch niks aan d ehand dan toch?? ok laat me weten of jullie ook zo verslaafd zijn aan chocolade!! :D

greeneyezlady
17-03-2004, 17:13
nope.. maar ben wel verslaafd aan kauwgom! :D

misstomaatje
17-03-2004, 17:15
Origineel gepost door mocrolayd wie kan er ook al nie met zijn poten van chocloade afblijven!! haha ikke in ieder geval niet!!! :Iluvu: maar daar word je wel dik van eh chocolade anywaysZz..!! ik eet iedere dag chocoladereep en daarna flink sporten toch niks aan d ehand dan toch?? ok laat me weten of jullie ook zo verslaafd zijn aan chocolade!! :D chocola is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, vooral met hazelnoten jami jami :D

marilynmonroe
17-03-2004, 17:16
Origineel gepost door mocrolayd wie kan er ook al nie met zijn poten van chocloade afblijven!! haha ikke in ieder geval niet!!! :Iluvu: maar daar word je wel dik van eh chocolade anywaysZz..!! ik eet iedere dag chocoladereep en daarna flink sporten toch niks aan d ehand dan toch?? ok laat me weten of jullie ook zo verslaafd zijn aan chocolade!! :D Ik ben ook gek op chocola!! En vooral dove-repen!! Yammie, yammie!! Maar wel heel slecht!! :D

mocrolayd
17-03-2004, 17:23

weet je wlke lekker is ritter sport die witte aaaaaaaaaaaaaaah k ben nu bezig met een reep hahaha en zometeen in sportschool weer verbranden nu nog effe genieten en dalijk zweten wielliej wat doe ik mezelf aan hahahaha

Lampjuh
17-03-2004, 18:11
Wie kan nou niet zonder chocola, hallo het is chocol ahoor :schok:

G-Bella
17-03-2004, 19:52
Wajaaaw Wajaaaw :kwaad: Dames wat doen jullie me aan :huil: Ik ben zehma afgekickt van chocolade.. Ik was het helemaal vergeten.. Maar waarom waarom waarom moeten jullie me weer herinneren :huil: snik snik.....

DOUKALIA18
17-03-2004, 21:45
ik heb net nog een lion en een kitkat op maar wel van die mini's :stout:

Karmoesa_20
17-03-2004, 23:31
HiHiHiHiHiHIHI.. chocolade hmmmmm..... daar lust ik wel pap van!!! mijn grootste verslaving ooit.........hmm lekker hoor alleen het gedachte al!!!

Casaw0men
18-03-2004, 16:34
Mmmmmmmm... chocolade lekkerste sn0ep die er is + kauwg0m.. maar ik mag geen chocolade meer eten van me zelf anders w0rd ik dik :tranen2: waar0m w0rd je dik van chocolade dat is niet eerlijk :ego: :p haha

Allure_80
18-03-2004, 16:54
Ja ja, ladies ook ik moet me bij dit rijtje aansluiten. Ik ben een ware CHOCOHOLIC !!! Ik kan werkelijkwaar niet zónder!

girlygirly
18-03-2004, 20:41
Origineel gepost door Allure_80 Ja ja, ladies ook ik moet me bij dit rijtje aansluiten. Ik ben een ware CHOCOHOLIC !!! Ik kan werkelijkwaar niet zónder! Het klinkt misschien raar, maar ik heb chocoladeverslaving nooit kunnen begrijpen en nog steeds niet. Ik kan me niet voorstellen dat je meer dan een reep chocola op kan. Heb één keer in de zoooooo veel tijd zin in een reep, maar als ik hem dan op heb, dan hoef ik er voorlopig geen één meer.... Helaas ik hoor er niet bij :confused: Maar als het om kauwgom gaat, mmmm ik kan niet zonder :D

missy_Sally
19-03-2004, 16:08
ik ben echt verslaafd aan chocolade. elke dag eet ik minstens 3 repen, mijn moeder de hele tijd zeuren van eet eens wat normaals en niet allenn choco maar ja ik kan er gewoon niet vanaf blijven!! Kan iemand mischien een afkickcentrum voor chocolade verslaafden??

missy_Sally
19-03-2004, 16:10
haha maar ik heb in zo'n gezondheid tijdschrift gelezen dat chocolade ion kleine hoeveel heden gezond. er zit zo'n stof in ehhh even nadenken hoe die stof heet............. sorry ben het vergeten groetjes My

alhoceimagek
19-03-2004, 16:16

Ben verslaafd Aan Kauwgum En Chocolade. :D:D KusZ EssMatJuh :maf2:

Pagina's : [1] 2