Bekijk originele versie : Hopeloos op zoek naar.........
:zwaai: Salam meiden
Ik ben dringend op zoek naar een vrouwelijke dj maar de meeste zijn al volgeboekt op mijn datum .Ik zal ook erbij vermelden welke ik al heb benaderd namenlijk Dj saida,nadia,rkia,bahija, selina en houda.
Mijn dringende vraag nu is kennen jullie nog andere vrouwelijke dj en ik heb nu ook gehoord van de zus van negaffa chaimae dat die ook als dj draait maar ik heb volgens mij nog nooit iemand gehoord die over haar heeft geschreven of eventueel ervaring heeft met haar.
DUs aub help want de tijd dringt , ik heb alles al geregeld van catering afrah al maghreb tot negaffa etc......... MAAR DE DJ MOET IK NOG REGELEN .... IK BEN ECHT HOPELOOS .Kenne jullie dj rachida ( zus chaimae) en /of help me met andere namen van dj's .
MIJN EEUWIGE DANK :Iluvu: :Iluvu:
salam highclasslady
Bedankt voor je reactie . Ik heb neggaffa chaimae genomen vandaar dat ik weet dat ze een zus heeft die ook als dj speelt .
En ja niet te veel stressen maar als de tijd dringt en je hebt nog niet eens een van de belangrijkste dingen geregeld dan moet je wel stressen .
WEET ER NOU ECHT NIEMAND ANDERE VROUWELIJKE DJ"S
HELP ME NOU
PLEEEAAASE ...................
beni_bouyachie
17-03-2004, 18:34
Bel al kautar dat is een marokkaanse platenzaak hierzo in utrecht op de kanaalstraat ...
030-2970329 gewoon vragen of ze tel nummers van vrouwelijke dj's hebben dan geeft die je een hele waslijst...
Suc6 meid
Bent_Fes
17-03-2004, 20:48
Wanneer trouw je??
Succes!!
29 mei 2004 in cha allah .....He meiden echt tof van jullie bedankt voor jullie hulp
Bent_Fes
18-03-2004, 20:22
Heb je al iemand gevonden??
Veel geluk in je huwelijk!!
fesia_2003
18-03-2004, 22:42
waarom persre een vrouwelijke
Lieve meiden
Ik heb nog steeds niemand gevonden snik snik snik ....
Het nummer dat ik heb van Dj Karima klopt volgens mij niet want ik krijg steeds een voicemail te horen dat het nummer uitgeschakeld is
Dus pleaaase help me met het goede nummer van karima of andere vrouwelijke dj's
mijn eeuwige dank
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.