Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eind stage

Mevrouwtjuh_S
21-01-2009, 21:28

Hallo, Het einde van mijn stage nadert. Mijn vraag is wat kan ik aan het einde geven aan mijn stage als cadeau zeg maar. MVG. Mevrouwtjuh s

Juszt___Iki
23-01-2009, 11:40
Aan je stage in het geheel, of stagebegeleider?

Lady.Laila
25-01-2009, 23:36
dat wilde ik ook vragen ...

Pi3p3l03ntj3
26-01-2009, 02:19
moet je t wel heeel erg naar je zin hebben gehad..

Ladyloubke
26-01-2009, 13:56

Hallo, Het einde van mijn stage nadert. Mijn vraag is wat kan ik aan het einde geven aan mijn stage als cadeau zeg maar. MVG. Mevrouwtjuh s Heb mijn laatste stagebegeleidster een Marokkaans bord vol met verschillende Marokkaanse koekjes gegeven die ik bij de bakker gekocht had.. ze was er onzettend blij mee, ze vertelde me daarna dat ze er weken zoet mee is geweest :haha: Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook een geschenkset voor haar kopen, als het een vrouw is.

Juszt___Iki
26-01-2009, 14:00
Heb mijn laatste stagebegeleidster een Marokkaans bord vol met verschillende Marokkaanse koekjes gegeven die ik bij de bakker gekocht had.. ze was er onzettend blij mee, ze vertelde me daarna dat ze er weken zoet mee is geweest :haha: Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook een geschenkset voor haar kopen, als het een vrouw is. Mn ma had afgelopen stageperiode koekjes gemaakt, maar dat voor het gehele bedrijf. (Het is maar een klein bedrijf, van een stuk of 30 medewerkers, groot is het niet voor het geval dat je dat denkt. :hihi:) Ze vonden het echt geweldig! :giechel: Voor mn stagebegeleidster had ik een mandje gekocht, en gevuld met allerlei meiden/vrouwen dingen.

Ladyloubke
26-01-2009, 14:05
Mn ma had afgelopen stageperiode koekjes gemaakt, maar dat voor het gehele bedrijf. (Het is maar een klein bedrijf, van een stuk of 30 medewerkers, groot is het niet voor het geval dat je dat denkt. :hihi:) Ze vonden het echt geweldig! :giechel: Voor mn stagebegeleidster had ik een mandje gekocht, en gevuld met allerlei meiden/vrouwen dingen. Ja, hun vinden dat echt fantastisch, Marokkaanse koekjes :haha:

Juszt___Iki
26-01-2009, 14:10
Ja, hun vinden dat echt fantastisch, Marokkaanse koekjes :haha: Niet normaal joh, dacht echt bij mezelf; Wat heb ik ze aangedaan? Ze werden echt gek! :haha:! Dit jaar loop ik hier ook weer stage, ben over 2 weken klaar! Wat ik voor de medewerkers dit keer zal meenemen weet ik nog niet. Maar ik denk dat ik al weet wat ik voor Mn stagebegeleidster moet kopen. Dacht aan een diendblad, met een theepot (bered) en van die typische Marokkaanse theeglazen. En dat samenbinden in doorschijnende folie. Toppie hea! :o

Ladyloubke
26-01-2009, 14:14
Niet normaal joh, dacht echt bij mezelf; Wat heb ik ze aangedaan? Ze werden echt gek! :haha:! Dit jaar loop ik hier ook weer stage, ben over 2 weken klaar! Wat ik voor de medewerkers dit keer zal meenemen weet ik nog niet. Maar ik denk dat ik al weet wat ik voor Mn stagebegeleidster moet kopen. Dacht aan een diendblad, met een theepot (bered) en van die typische Marokkaanse theeglazen. En dat samenbinden in doorschijnende folie. Toppie hea! :o Vindt het een goed idee, leuk bedacht ook! Hm, wie weet ga ik hem aan het eind van mijn stageperiode van nu, ook wel gebruiken :o

Juszt___Iki
26-01-2009, 14:18
Vindt het een goed idee, leuk bedacht ook! Hm, wie weet ga ik hem aan het eind van mijn stageperiode van nu, ook wel gebruiken :o Haha, nou succes! :D

Experience
26-01-2009, 17:55
Ik wil ze bij mijn stage ook wat geven maar ik weet niet wat ik moet geven. Ik ben allang klaar maar ik heb mijn laatste week gemist omdat ik in het ziekenhuis lag. Iemand ideetjes? Marokkaanse koekjes kan ik hier niet kopen en om ze zelf te gaan maken vind ik een beetje té..