Bekijk originele versie : Waarom vallen we op de ''foute'' mannen?
Kennen jullie dat? Dat je denkt, dit is hem helemaal. Vlinders in je buik, neuriend door de gang lopen....de hele mikmak dus....
En dan is het toch de foute man.........
Een paar kenmerken van foute mannen:
- Hij belt je niet als je dat afgesproken hebt, of laat helemaal niks horen. Of het wel mooi vind dat je hem achter zijn reet aanbelt als een hondje.
- Hij belt je op het laatste moment af omdat hij toch liever met zijn vrienden gaat feesten.
- Hij kletst liever met zijn vrienden dan met jou ( kletsen is niet erg, maar als hij je echt uren negeert is dat niet leuk)
- Hij teert op jouw zak ( acuut dumpen!)
- Hij staat een ander te versieren waar je bij staat (echt die bestaan ook! als dat zo is meteen wegwezen)
- Hij vind je leuk voor de sex, maar wil verder geen verplichtingen ( die mannen zien jou eerder als neukpopje en meer niet, Ze vinden dit vooral goed om dit na de sex te melden)
- Ze willen bij de eerste date al meteen met je naar bed ( op zich prima als je zin hebt in een one-night-stand, maar niet als je iets serieus wilt)
- Als hij teveel over zijn ex praat en jou ermee vergelijkt. Dit kan op twee manieren. Als hij jou in negatieve zin vergelijkt met zijn ex, mag hij verder zoeken. Geeft hij aan dat hij zijn ex beter vind dan jij. Dan stap je ook natuuuurlijk op!
Dames, hebben jullie dit ook weleens meegemaakt?
RealMadridGirl
17-03-2004, 13:04
Ik ben een keer op de verkeerde gevallen maar daarmee had ik de bovenstaande probelemen niet..... :D
wat was het probleem dan wel?
Heb ie het zelf weleens meegamaakt??
Origineel gepost door Noena
Heb ie het zelf weleens meegamaakt??
Ja, maar niet alle kenmerken.
Ik kende wel een jongen die b.v. geen relatie wou, maar hij wou alleen maar af en toe flikflooien. Is niks mis mee, maar niet met mij.....
Origineel gepost door Lila
Kennen jullie dat? Dat je denkt, dit is hem helemaal. Vlinders in je buik, neuriend door de gang lopen....de hele mikmak dus....
En dan is het toch de foute man.........
Een paar kenmerken van foute mannen:
- Hij belt je niet als je dat afgesproken hebt, of laat helemaal niks horen. Of het wel mooi vind dat je hem achter zijn reet aanbelt als een hondje.
- Hij belt je op het laatste moment af omdat hij toch liever met zijn vrienden gaat feesten.
- Hij kletst liever met zijn vrienden dan met jou ( kletsen is niet erg, maar als hij je echt uren negeert is dat niet leuk)
- Hij teert op jouw zak ( acuut dumpen!)
- Hij staat een ander te versieren waar je bij staat (echt die bestaan ook! als dat zo is meteen wegwezen)
- Hij vind je leuk voor de sex, maar wil verder geen verplichtingen ( die mannen zien jou eerder als neukpopje en meer niet, Ze vinden dit vooral goed om dit na de sex te melden)
- Ze willen bij de eerste date al meteen met je naar bed ( op zich prima als je zin hebt in een one-night-stand, maar niet als je iets serieus wilt)
- Als hij teveel over zijn ex praat en jou ermee vergelijkt. Dit kan op twee manieren. Als hij jou in negatieve zin vergelijkt met zijn ex, mag hij verder zoeken. Geeft hij aan dat hij zijn ex beter vind dan jij. Dan stap je ook natuuuurlijk op!
Dames, hebben jullie dit ook weleens meegemaakt?
eindelijk iemand die wakker is geworden!
Origineel gepost door babyboy
Leuke kenmerken, he :D
hoor jij daar ook bij?? :D
Origineel gepost door rabia18
hoor jij daar ook bij?? :D
ik hoor er gelukkig niet bij, maar ik zie het vaak gebeuren.
ben blij dat eentje wakker is geworden :D
ik hoor er gelukkig niet bij, maar ik zie het vaak gebeuren.
ben blij dat eentje wakker is geworden :D
oke ik ben blij voor je!
en trouwens de meeste zijn al wakker tegenwoordig maar sommige willen soms de feiten gewoon negeren!! :o
Jullie hebben het over ''wakker worden'' enz. maar deze dingen gebeuren nog steeds en het zal altijd zo blijven. Dat is gewoon een feit.
Origineel gepost door Lila
Jullie hebben het over ''wakker worden'' enz. maar deze dingen gebeuren nog steeds en het zal altijd zo blijven. Dat is gewoon een feit.
yep met je eens!
liefde is blind toch!
mocrovaley
17-03-2004, 13:38
`jullie damens hebben echt nix te doen!!! levenloos luister naar mij!
stop deze onzin ''zoek n hobby''
Origineel gepost door mocrovaley
je hoor zeker tot de foute mannen?? :rolleyes:
Origineel gepost door mocrovaley
Beste Knulletje,
Wat doe jij dan hier op het forum? Volgens mij moet je eerst bij jezelf beginnen, want dit heeft niks met hobbies te maken.
Lunatic!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.