Bekijk originele versie : BESTE vriendin WIL MIjn Vriend
Liefe_Schatje20
17-03-2004, 11:04
OK ik zit nu met een groot probleem. Ik ken al een tijdje een jongeman en hij is werkelijk gewoon de perfecte man. Alleen ik twijfel nog een beetje. Afgelopen week heeft ie me ten huwelijk gevraagd. HIj wil ook zo snel mogelijk langskomen bij mijn ouders om t vast te leggen. Alleen ik twijfel nog steeds. Ik heb een beste vriendin en die vertel ik alles en zij mij. Gisteren kwam ze naar me toe en zei ga even zitten ik moet je wat vertellen. Ik zo ja wat is er. Dus zei ze ik ben verliefd op je mannetje. Ik wist niet wat ik hoorde maar ik bleef kalm. Dus zei ik hoe bedoel je hoe kan dat je bent mijn beste vriendin. Ik zou je dat nooit aandoen. Toen zei ze ja ik kan er niets aan doen. Sla me of scheldt me uit doe tenminste iets. Maar ik zei nee ik zo als je echt verliefd bent dan kan ik er ook niets aan veranderen. Dus deed een beetje kortaf en ging weg. Vandaag wou ik kijken wat ze zou doen als ik zou zeggen dat ik tegen hem ging zeggen dat zij verliefd op hem was en dan zou ik hem voor de keuze stellen om te kiezen en ze zei ja doe dat maar. Ze stuurde me zelfs een smsje van heb je het al gezegd. Ik vindt het echt erg. We zijn al zo lang vriendinnen en nu doet ze dit. IK zou het een vriendin nooit nooit nooit aandoen ook al was haar vriend geinteresseerd in mij dan nog niet. Dus nou vraag ik aan jullie wat zouden jullie doen? Hoe zouden jullie t aanpakken?
Mijn Beste Vriendin Wilt ook iets met mijn vriend, alleen krijgt ze hem echt niet!!!
:traan1:
:maf:
:)
DOUKALIA18
17-03-2004, 11:12
wat jij gaat hem een keuze laten maken?? weet jou vriend dat zei verliefd op hem is ????????????????????????
je gaat hem toch niet laten gaan, zij had het nooit zo ver laten moeten laten komen
wat een vriendin zeg
Zorgen dat ze hem niet krijgt. Lekker makkelijk, easy.....
meid ik heb het ook meegmaakt dat mijn vriendin verliefd werd op 'n jongen die ik leuk vond! waarom zou jij rekening met haar moeten houden terwijl zij dat niet eens met jou doet! geef hem niet op!! zij is nix vergeleken met wat hij jou geeft en kan geven! breek de relatie met die zogenaamde vriendin en wees heel alert want die s l e t kan tot alles in staat zijn!
als die twee voor elkaar kiezen dan zijn ze jou allebei niet waard.
en dat noem jij een vriendin? een echte vriendin zou het voor haar houden en vooral als jullie trouwplannen hebben.
suc6
voor alle meiden die dit hebben meegemaakt of voelen dat er zoiets aan het gebeuren is :iemand die de jongen van wie je houdt wilt dat is geen vriendin en helemaal geen beste vriendin!! en als je zo iemand om je heen hebt zorg er dan voor dat je haar op een afstand houdt en haar nooit te veel verteld wat je relatie betreft ofzo
Liefe_Schatje20
17-03-2004, 11:27
Ze is echt helemaal geobsedeerd door hem ik stel hem niet voor de keuze ik zei dat alleen tegen haar om te kijken hoe ze zou reageren. Ik heb mijn mannetje net gesproken en hij zei dat ze niets te willen heeft want hij is al bezet door MIJ :) En hij zou met haar praten en haar vertellen hoe het zit. Het is alleen zo zielig voor haar. Ik zou ook noooooooit iets durven te beginnen met de vriend van een vriendin van me nooooooit. Daarvoor ben ik te loyaal. Maar goed wat moet ik nu met haar????
ik_oke_is
17-03-2004, 11:30
Origineel gepost door sammmy
Mijn Beste Vriendin Wilt ook iets met mijn vriend, alleen krijgt ze hem echt niet!!!
:traan1:
:maf:
:)
mijn beste vriendin wil ook iets met mijn beste vriend,
maar ik steun haar daar heel erg bij :maf:
Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 11:30
Origineel gepost door Liefe_Schatje20
OK ik zit nu met een groot probleem. Ik ken al een tijdje een jongeman en hij is werkelijk gewoon de perfecte man. Alleen ik twijfel nog een beetje. Afgelopen week heeft ie me ten huwelijk gevraagd. HIj wil ook zo snel mogelijk langskomen bij mijn ouders om t vast te leggen. Alleen ik twijfel nog steeds. Ik heb een beste vriendin en die vertel ik alles en zij mij. Gisteren kwam ze naar me toe en zei ga even zitten ik moet je wat vertellen. Ik zo ja wat is er. Dus zei ze ik ben verliefd op je mannetje. Ik wist niet wat ik hoorde maar ik bleef kalm. Dus zei ik hoe bedoel je hoe kan dat je bent mijn beste vriendin. Ik zou je dat nooit aandoen. Toen zei ze ja ik kan er niets aan doen. Sla me of scheldt me uit doe tenminste iets. Maar ik zei nee ik zo als je echt verliefd bent dan kan ik er ook niets aan veranderen. Dus deed een beetje kortaf en ging weg. Vandaag wou ik kijken wat ze zou doen als ik zou zeggen dat ik tegen hem ging zeggen dat zij verliefd op hem was en dan zou ik hem voor de keuze stellen om te kiezen en ze zei ja doe dat maar. Ze stuurde me zelfs een smsje van heb je het al gezegd. Ik vindt het echt erg. We zijn al zo lang vriendinnen en nu doet ze dit. IK zou het een vriendin nooit nooit nooit aandoen ook al was haar vriend geinteresseerd in mij dan nog niet. Dus nou vraag ik aan jullie wat zouden jullie doen? Hoe zouden jullie t aanpakken?
Stel voor mijn beste mattie probeert iets met mijn vriendin waar ik serieus mee ben... Sorry dan heeft diegene geen respect voor je en als diegene iets zou proberen zou ik diegene KAPOT slaan.....!!!!
DOUKALIA18
17-03-2004, 11:36
je moet niet meer met haar omgaan
Liefe_Schatje20
17-03-2004, 11:37
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan we hebben al een heeeeeeeel lang verleden met elkaar.
blijkbaar ben jij niet zo belangrijk voor haar als zij voor jou! ze gunt je je geluk niet eens!gebruik je hoofd en niet je hart in deze situatie!
DOUKALIA18
17-03-2004, 11:39
meid gebruik je hersens ze probeert je mannetje af te pakken noem jij dat een beste vriendin
Liefe_Schatje20
17-03-2004, 11:42
Ach ja ik hoop dat ze weer normaal gaat doen. Zo niet dan ja dan mag ze jompoo gaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.