Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iwa voor de mannen wat zouden jullie doen...?

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 10:20

willen jullie trouwen met een marokaans meisje van hier.... of halen jullie een fatima uit de bergen...? :rolleyes:

jamilatje2002
17-03-2004, 10:25
Ik vind dat elke man moet doen waar hij zich prettig bij voelt.

marilynmonroe
17-03-2004, 10:34
Ik wil een vrouw importeren! Dan kun je ze nog lekker kneden. :D

Mesgoot
17-03-2004, 10:35
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi willen jullie trouwen met een marokaans meisje van hier.... of halen jullie een fatima uit de bergen...? :rolleyes: weenie ouwe maar t zal vast geen fatima uit de bergen zijn aangezien ik geen marokkaan ben :rolleyes:

amiraaaatje
17-03-2004, 10:40

Een fatima uit de bergen.....Ik wist niet dat alle boerinnen Fatima heten??Nou ik zal mijn dochter later zeker niet zo benamen

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 11:27
Origineel gepost door jamilatje2002 Ik vind dat elke man moet doen waar hij zich prettig bij voelt. Vandaar dat ik het ook vraag.... het is een vraag waar ze denken waar ze het beste bij voelen ofniet soms... ;)

Zakaria_Magrabi
17-03-2004, 11:28
Origineel gepost door marilynmonroe Ik wil een vrouw importeren! Dan kun je ze nog lekker kneden. :D yek wat ga je maken whuhahaha:hihi:

mister_ano
17-03-2004, 11:44
a salaam aleikoum, Mij lijkt het, het beste om van hier te trouwen(aldus mijn mening). Hier heb je ongeveer dezelfde kijk op dingen en gedachten enzo. Een vrouw van hier kan gelijk onafhankelijk zijn, maar die van daar moet je nog onderwijzen enzo. Het huwelijk vergt al genoeg energie, en om dan nog taallessen te geven en uit te leggen hoe alles in elkaar zit? hmmm. Maar ja, als je iemand echt leuk vind dan maakt het allemaal niet uit. echte liefde overwint alles! En meestal als je zegt mij zal het NOOIT overkomen, owee hou je dan maar vast! never say never!! a salaam aleikoum

LHBIBAA
17-03-2004, 11:45
ik vind dat hij dat zelf moet weten! maar de meiden in marokko zijn ook geen heilige maria's

hawly
17-03-2004, 13:39
van hier een Marokkaanse of een Ned als ze maar moslim is

LQwaad4life
17-03-2004, 13:43
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi willen jullie trouwen met een marokaans meisje van hier.... of halen jullie een fatima uit de bergen...? :rolleyes: eentje van hier, van hun weet ik tenminste dat zij t niet met schapen hebben gedaan.

sneakynawal
17-03-2004, 13:44
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi willen jullie trouwen met een marokaans meisje van hier.... of halen jullie een fatima uit de bergen...? :rolleyes: Je doet net alsof het om een pak melk gaat :rolleyes:

hawly
17-03-2004, 13:46
Origineel gepost door sneakynawal Je doet net alsof het om een pak melk gaat :rolleyes: :melig:

RIF_CHICKIE
17-03-2004, 13:48
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi willen jullie trouwen met een marokaans meisje van hier.... of halen jullie een fatima uit de bergen...? :rolleyes: :lekkerpuh :lekkerpuh