Bekijk originele versie : iemands leven zuur maken
ezinariffi
20-01-2009, 19:30
stel je hebt een vijand. je haat hem/haar uit de grond van je hart. omdat jullie elkaar niet liggen ga je die persoon het leven zuur maken. je neemt wraak en onderneemt meer en meer negatieve actie's. met als doel zijn/haar leven te verpesten.
dan ben je toch gestoord of niet?
ik heb zoiets leef je leven. wat vind jij?
Experience
20-01-2009, 19:47
Mensen die zoveel moeite nemen maken alleen maar zichzelf mee kapot.
Zonnebloem26
20-01-2009, 20:07
Ik ben hmdl geen wraakzuchtig persoon. Ik vind dat als je tov bepaalde dingen machteloos, beter afstand neemt van diegene en het overlaat aan Allah swt. Hij weet wat er in onze harten schuilt en zal diegene vroeg of laat wel de rekening presenteren. Misschien een magere troost maar wraak lost niets op, verloren tijd & energie!
Wraak nemen , is een teken van zwakte!
stel je hebt een vijand. je haat hem/haar uit de grond van je hart. omdat jullie elkaar niet liggen ga je die persoon het leven zuur maken. je neemt wraak en onderneemt meer en meer negatieve actie's. met als doel zijn/haar leven te verpesten.
Iemand die het leven van een ander zuur maakt is inderdaad zwaar gestoord. als iemand je niet mag gewoon afstand nemen.
En niemand heeft het recht om het leven van een ander tot een hel te maken. mensen die dat doen zijn ziek in hun hoofd je hebt er niks aan om wraak op iemand te nemen dan verlaag je je alleen naar het niveau van die persoon.
Harteloze_Bitch
21-01-2009, 12:16
ik heb ook teveel mensen die mij niet mogen :o maar juist daardoor ben ik een sterk persoon geworden elhamdoelilah..
maak veel doeat zodat Allah swt jou inshaALLAH gaat beschermen tegen het kwade...
misterilias
22-01-2009, 22:19
als iemand ook zo gedraagt naar jezelf toe dan wel
maar als iemand niks heeft gedaan en ik haat diegene dan laat ik diegene en negeer hem/haar
Tarifesht18
23-01-2009, 13:27
Zulke mensen moet je gewoon vermijden, heb je nergens last van..
Je bent immers alleen geboren dus leef je eigen leven, denk dat je handen daarmee al vol zitten.. Snap mensen egt niet die daar zoooo mee bezig zijn.. Uiteindelijk moet jij verantwoording leggen voor je daden!:goedzo:
Is gewoon teken van zwakte en jaloezie.. Dat hoort jouw juist sterker te maken, laat ze lekker krimpen van haat totdat ze erbij neervallen, wanneer jij laat zien dat het wat met je doet dan juist zullen ze genieten, nooit toelaten.. geloof mij ik weet waar ik over praat..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.