Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe afgevallen ?????

SweetMe
16-03-2004, 21:37

Ik heb een vraagje aan de meiden die afgevallen zijn .. Hoe zijn jullie afgevallen .. wat voor soort dieet had je daarbij .. deed je ook aan sporten en hoeveel ben je afgevallen en in hoeveel weken ?? Goede tips om af te vallen zijn ook welkom... xXxXxXxX

Angel
16-03-2004, 22:22
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=224359

missysaloua01
17-03-2004, 11:38
sporten is gewoon het beste hou bij hoeveel calorieeen je eet en als je dan zorgt dat je zeker meer verbruikt bij het sporten dan val je gegarandeert af

BeNt_BlAdI
17-03-2004, 11:47
he wijvie ga Fitnissen dat is echt goed voor je en verminder je eten begrijp je wat ik bedoel!!!!! maar je moet er wel voor gaan! kus Bent_bladi

SweetMe
17-03-2004, 20:30

Ik sport ook . dat wel .. water drink ik ook veel .. alleen ik merk geen veranderingen op .. Ik blijf hetzelfde wegen .. Wil alleen maar 5 kilo kwijt...

Angel
17-03-2004, 22:41
Origineel gepost door SweetMe Ik sport ook . dat wel .. water drink ik ook veel .. alleen ik merk geen veranderingen op .. Ik blijf hetzelfde wegen .. Wil alleen maar 5 kilo kwijt... wat doe je voor sport? want als je traint krijg je kun je wel afvallen (vet wordt verbrandt) maar je krijgt ook meer spiermassa. waardoor je op hetzelfde gewicht blijft, maar het vet is weg. doe je kracht training of oefeningen waarbij je vet verbrandt?

Karmoesa_20
17-03-2004, 23:06
salaam....Ik ben zelf ook ook afgevallen door te sporten maar voornamelijk door goed op te letten op wat ik eet!.....als je een goede tip wil,, dan heb ik deze voor je: s'Ochtends als je wakker word... moet je een glas heet water drinken..( ja je leest et goed..HEET WATER!) want dat heet water verbrandt al het vet in je buik..en cker op een lege maag! een half uur later kun je uitgebreid ontbijten.... En in de middag eet je WARM........ en na 19.00 uur moet je niets meeer eten.... en gedurende hele dag veel water drinken....3x per week sporten....GEHEID dat je zult AFVALLEN...!! anyway VEEL SUCCES liefs Karmoesa-Tetouania

Casaw0men
18-03-2004, 16:43
Origineel gepost door Karmoesa_20 salaam....Ik ben zelf ook ook afgevallen door te sporten maar voornamelijk door goed op te letten op wat ik eet!.....als je een goede tip wil,, dan heb ik deze voor je: s'Ochtends als je wakker word... moet je een glas heet water drinken..( ja je leest et goed..HEET WATER!) want dat heet water verbrandt al het vet in je buik..en cker op een lege maag! een half uur later kun je uitgebreid ontbijten.... En in de middag eet je WARM........ en na 19.00 uur moet je niets meeer eten.... en gedurende hele dag veel water drinken....3x per week sporten....GEHEID dat je zult AFVALLEN...!! anyway VEEL SUCCES liefs Karmoesa-Tetouania en h0eveel ben jij afgevallen dan :D .. kun je alleen lauw water in het 0chtend drinken.. :( en niet s'av0nds 0fz0.. z0dat je meer afvalt :p ??

miss_adidas
18-03-2004, 18:38
hey meid veel water drinken, de laatste dagen neem ik 0.5 l mee naar school en zeker 0.5l drink ik thuis, en meestal als ik thuis kom heb ik zware honger en ga ik uit op koeken en wat weet ik nog allemaal van die rotzooi sinds dat ik zoveel water drink heb ik dat niet meer en heb vandaag me water vergeten en ben thuis gekomen en het was weer AAANVALLEEEUUUHHHH!!! jullie kennen dat misschien ook wel he :stout:

SweetMe
18-03-2004, 19:25
Origineel gepost door Angel21 wat doe je voor sport? want als je traint krijg je kun je wel afvallen (vet wordt verbrandt) maar je krijgt ook meer spiermassa. waardoor je op hetzelfde gewicht blijft, maar het vet is weg. doe je kracht training of oefeningen waarbij je vet verbrandt? ik doe fitness.. meer dat conditie trainen zoals rennen fietsen enzo .. en ook af en toe krachttrainingen ... Ik sport minimaal 2 keerper week .. en al een maand .. Ik merk nog geen veranderingen op .. misschien omdat ik het maar een maand doe ???

ikbal
21-03-2004, 10:58
ik ben ook met sporten al drie maanden ongeveer. in het begin merkte ik ook geen verschil,vooral omdat ik hetzelfde bleef wegen. maar geloof je valt wel af en je krijgt spieren en daardoor lijk je zwaar te worden. wat ik echt gemerk heb is dat ik nu mooie gespeerde, strakke benen heb gekregen. al die vet die ik tussen mijn benen had is verdwenen en ik had niks in de gaten. dus geloof me als je genoeg water drinkt, ongeveer 3keer per week sport en op je eetpatroon let dan moet je zeker afvallen. en he na 19:00 uur niks meer eten. veel succes