Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe afgevallen ?????

Pagina's : [1] 2

SweetMe
16-03-2004, 21:12

Ik heb een vraagje aan de meiden die afgevallen zijn .. Hoe zijn jullie afgevallen .. wat voor soort dieet had je daarbij .. deed je ook aan sporten en hoeveel ben je afgevallen en in hoeveel weken ?? Goede tips om af te vallen zijn ook welkom... XxXxXxXx

Mocro4eva
16-03-2004, 21:15
Kijk bij Gezondheid & Uiterlijke verzorging. ;)

soulfa
17-03-2004, 11:47
Als je echt wilt afvallen lukt dat ook. Gezond eten sporten, en absoluut geen chocolade en koekjes. Herbalife is ook heel goed, dat zijn natuurlijke producten. En ze werken echt, alleen zijn ze wel een beetje duur.

ManolyA
18-03-2004, 12:06
In ieder geval geen hongerstaking, sla geen maaltijden over. Eet de helft van wat je normaal eet, geen brood, vee water, minimaal 2 liter water per dag, warm water met citroen in de ochtend is goed, en na zes uur niets meer eten, krijg je trek drink warm water met citroen. Ik ben hiermee goed afgevallen

3Schoonheden
19-03-2004, 12:45

Een collega van me gebruikt HerbeLife...Dat is harstikke goed ze is in 2 maanden tijd 13 kilo afgevallen..door kruiden thee Milshake's..en gewoon blijven eten wat je altijd eet..je gaat uieindelijk vanzelf minder eten door dat spul..

svdw
19-03-2004, 13:48
Lieve dames, Allereerts gebruik geen maaltijdvervangers zoals herbalife, slimfast etc, etc daar wordt je spijsvertering lui van en dat geeft op dat moment geen probleem, maar wanneer je weer gewoon gaat eten kan je spijsvertering die hoeveelheden eten niet meer aan en wordt je nog makkelijker dik en waarschijnlijk nog dikker dan eerst. Als je een goed voedingspatroon hebt dan val je vanzelf(niet snel)je overtollige kilo's af Denk dan aan 2-4 kg per maand. Met dit voedingpatroon heb je genoeg binnen , je spijsvertering moet harder gaan werken en het is geen honger dieet , je kan ook best een keer lekker Tagine of Mermeta of iets dergelijks eten, maar dit is meestal vrij zwaar voedsel. Natuurlijk moet je niet snoepen of chocolada of die lekkere honingkoekjes eten . vb van een gezonde maaltijd voor een vrouw(mannen hebben meer eten nodig) s'morgens 1 citroentje(uitgeperst evtueel met sinasappels uitgeperst) 2 sneeen donkerbruin liefst volkorenbrood met mager beleg(vb kaas, mager vleeswaren(kip, maar geen worst) koffie/thee zonder suiker tussendoor: appeltje/ peertje/kiwi S'middags(lunch) 1 glas magere/yoghurt 3 sneetjes volkoren / donkerbruin brood met mager beleg (Tonijn, kaas, kip, appelstoop(weinig), jam(weinig) Leg de boterhammen op elkaar , beleg nooit te veel en liefst zonder boter je haalt je vet namelijk al uit kaas of vleeswaren of tonijn(denk aan olijfolie) een grote bak salade(tomaat, komkommer, sla, bleekselderij(is goed voor een slappe huid en alles wat je eigenlijk lekker vind) Salade het liefts zonder dressing/mayonaise ed is dit te moeilijk een klein beetje olijfolie(1 a 2 theelepeltjes) en azijn tussendoor:evergreen vb of een sinasappel S'avonds 100 gram mager vlees(kipfilet, poten zonder vel, biefstukje, meeste vissoorten kan je dagelijks eten vooral de witvis soorten zoals kabeljauw) Veel groenten zoveel als je lust, maar gestoomd, gekookt of rauw, niet gebakken of zoiets in ieder geval zonder olie of boter! 100 gram aardappels gekookt of 100 gram gekookte rijs of 100 gram gekookte pasta ik weet eerlijk gezegd niet hoe de voedinswaarde van couscous is.. Veel salade als je nog trek hebt. Toetje: bakje yoghurt met fruit S'avond voor het na bed gaan nog een citroentje zoals ik boven geschreven heb. Nog meer verantwoorde tussendoortjes: Evergreen, Japanse rijstcrackers(je weet wel stink behoorlijk uit je mond nootjes), rijstwafels. alles waar maar weinig calorien in zitten. Je hebt ongeveer (ligt ook aan je levensstijl) 1000 a 1300 calorien per dag nodig!! 2 ons(200 gram) groenten 2 stuks fruit En ZOVEEL MOGELIJK WATER DRINKEN MINSTENS 1.5 LITER PER DAG!! pAS OP MET LIGHT PRODUCTEN(FRISDRANK, YOGHURT ED)KIJK EERST OVER ASPARTAAM IN ZIT DIT IS EEN ZOETSTOF DIE BEST WEL ONGEZOND IS(KANKERVERWEKKEND, HOOFDPIJOPWEKKER) Dit dieet is eigelijk geen dieet, maar en wijze waarop je gezond en verantwoord kunt eten, in principe moet je hier genoeg aan hebben, je kan zoveel varieeren als je wilt!! En je zult zien dat je dan vanzelf langzaam gaat afvallen zonder dat je honger hebt je moet er natuurlijk wel bij bewgen, maar een stuk fietsen of snelwandelen is ook goed doe er een paar oefeningen bij voor je buik, billen en benen en toppie , buikdansen is echt een aanrader is heel goed voor je spieren en nog leuk ook.. Je bent fit en gezond!! Liefs,

woehakoesen
19-03-2004, 19:47
MENSEN MENSEN! SPORTEN, SPORTEN, SPORTEN EN NOG EENS SPORTEN,.... HELPT ECHT HEB IK OOK GEDAAN IK WOOG 102 KILO... EN NU 70..... DUS... BESLAMA CHIKS

kariagirl
19-03-2004, 21:57
ik eet veel chocolade maar ik kan niet stoppen en kom alleen maar aan en ik wil juist afvallen maar het lukt niet

nazib
19-03-2004, 22:11
veel giezoe eten.

woehakoesen
20-03-2004, 19:33
Origineel gepost door nazib veel giezoe eten. Je bedoelt juist minder.......:hihi:

marocosia
22-03-2004, 18:22
woehakeosen ben je echt zo veel afgevallen tbarkala 3liek.

SweetB
24-03-2004, 20:48
Heel veel sporten meiden , ik ben ook 25 kilo afgevallen alleen maar door te sporten op zich kun je gewoon blijven eten.Wel gezond natuurlijk veel groente fruit vis vlees en geen suiker.Je kun ook het montignac dieet doen daar kun bijna alles eten behalve suiker en wit brood enzo maar hetbealngrijkste is eet gewon gezond zoveel als je wilt als je maar beweegt. Greetzzzz sweetB

missnight
25-03-2004, 19:35
hele makkelyke punten * veel water drinken * 3 maaltijden per dag en het liefst gee tussendoortjes en anders gezond * beweeg veel voor je heupen traplopen en touwtje springen s ook goed * en nooit het ontbijt over slaan nou als je je aan deze dingen houdt kom je al heel ver !

Aliplus
27-03-2004, 14:27
Gewoon niet veel eten,maar wel heel veel bewegen en vroeg uit je nest. en maak je zelf niet te druk.

scubduck
27-03-2004, 14:58

herbalife dat kan ik je aanraden ik ben nu al 2 maanden bezig en het is hartstikke goed ik ben al 12 kilo kwijt en ik sport niet eens zoveel alleen het is wel een beetje duur als je meer info wilt erover moet je dit nummer bellen hij is ook een marokkaan die daar werkt via hem gebruik ik het ook 0624859866 hij kan je er alles over vertellen

Pagina's : [1] 2