Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laatste Dag... wat zou je doen?!

Pagina's : [1] 2

LZN
25-10-2002, 21:02

Wat zou je doen als je wist dat je nog maar een maand te leven hebt !!?? Wat zou je dan allemaal nog in die maand willen doen?! Ik zou in ieder geval nog een bezoek brengen aan Kenitra, aan Kenitriya (Luv Ya) En alle andere vrienden... en gewoon nog genieten van de mensen om me heen! Wat zouden jullie doen?! ~ Marockaasje ~.

Chaimaa
25-10-2002, 21:08
ials eerste zou ik voor al mijn slechte daden vergeving vragen om allah....k zou me concentreren op mijn goede daden en ik zou al mijn leningen afbetalen *als ik die had* ik zou mensen die ik pijn heb gedaan om vergeving vragen ik zou mijn moeder om vergeving vragen ik zou mijn vrienden/famillie inlichten en zou ervoor zorgen dat alles goed geregeld is voor mijn graf

yach
25-10-2002, 21:17
ik zou mijn ex op z'n bek zoenen en zeggen dat ik nog steeds van hem hou nee hor dat is alleen in dromen land niet live natuurlijk hahahaha natuurlijk wat meer aan het geloof je weet toch or else...

ZiLaaL
25-10-2002, 21:29
Origineel gepost door **Marockaasje** Wat zou je doen als je wist dat je nog maar een maand te leven hebt !!?? Wat zou je dan allemaal nog in die maand willen doen?! Ik zou in ieder geval nog een bezoek brengen aan Kenitra, aan Kenitriya (Luv Ya) En alle andere vrienden... en gewoon nog genieten van de mensen om me heen! Wat zouden jullie doen?! ~ Marockaasje ~ LAF JA TOE SIS! :Iluvu: :huil: Ik word helemaal Triestig van dit berichie gekkerd, Allah y hfad dat ons dat opeens zo 123 overkomt... :( Mijn laatste maand: -mijn familie bezoeken -mijn laatste brieven schrijven aan mensen -mijn testament maken -bungee jumpen -tawbah tonen voor al mn zonden -mekka bezoeken -zwemmen/surfen :)

miuccia
25-10-2002, 23:17

:( als de laatste maand is aangebroken......... dan zou ik positief proberen te blijven en: al mijn vrienden omlhelzen en vertellen hoeveel ik van ze hou. mijn ouders vragen niet verdrietig te zijn, allah swt heeft het zo gewilt. ik zou parachute gaan springen. mijn broertje vragen om vergeving mijn familie bezoeken in marokko mijn spullen aan iemand geven die ik er blij mee maak. en dan is de maand denk ik al weer om... :(

Uitgeblust
26-10-2002, 12:33
DE HAND VRAGEN AAN DE OUDERS VAN MIJN TIJGERTJE EN DAN SAMEN OP HADJ GAAN

Soumayaa
26-10-2002, 15:25
Origineel gepost door **Marockaasje** Wat zou je doen als je wist dat je nog maar een maand te leven hebt !!?? Wat zou je dan allemaal nog in die maand willen doen?! Ik zou in ieder geval nog een bezoek brengen aan Kenitra, aan Kenitriya (Luv Ya) En alle andere vrienden... en gewoon nog genieten van de mensen om me heen! Wat zouden jullie doen?! ~ Marockaasje ~ ik zou het echt niet weten, want ik denk niet zo pessimistisch...

xxTigerxx
26-10-2002, 15:55
Origineel gepost door **Marockaasje** Wat zou je doen als je wist dat je nog maar een maand te leven hebt !!?? Wat zou je dan allemaal nog in die maand willen doen?! Ik zou in ieder geval nog een bezoek brengen aan Kenitra, aan Kenitriya (Luv Ya) En alle andere vrienden... en gewoon nog genieten van de mensen om me heen! Wat zouden jullie doen?! ~ Marockaasje ~ Alleen ALLAH weet hoelang ik te leven heb.......daarom geen antwoord!

Lady_moi
26-10-2002, 16:06
:lol: WAYAAAAAAAAW PIENTER ANTWOORD :lol:

Miss_Junk
26-10-2002, 18:31
Alle dingen doen die niet mogen.... :D ciao :zwaai:

xxTigerxx
26-10-2002, 23:51
Origineel gepost door **Marockaasje** Yep je hebt gelijk.. maar ik zeg alleen maar STEL... wat zou je doen ;) Je kunt dus wel een antwoord geven ~ Marockaasje ~ dat is het hem nou juist.....Stel dat ik het denk...maar het niet zo is..??

Pagina's : [1] 2