Bekijk originele versie : Waarom voel ik me vaak slecht? Soms kan ik 't niet uitleggen... Wie heeft dit ook???
M00nlight
16-03-2004, 20:10
Ik voel me heel vaak slecht... Soms wil ik gewoon niet thuiskomen, bang dat ik gewoon gezeik krijg te horen of geschreeuw om kleine dingen. Soms voel ik me zo eenzaam, alsof ik niemand heb. Het is zo moeilijk uit te leggen wat ik voel, hoe ik me voel... waarom ik me vaak zo slecht voel. Zit ik in mijn kamer te huilen, wil niet dat iemand me ziet.
Wallah voel me gewoon zo rot... ik weet echt niet wat het is, allahoe a3lem. Schrijf dit gewoon met tranen, want ik wil me niet zo voelen. Dit is al een tijdje zo, en ik heb t gevoel dat t steeds erger wordt.
Het enige dat ik dan nog wil is trouwen, mijn eigen leventje leiden (Insha Allah...) En ik blijf vaak zo denken, denk dan dat dit mijn enige uitweg is. Maar ik ben jong... te jong.
:( :huil: <--- dit is wat te overdreven maja, het huilt...
Salaam... N.
sherine18
16-03-2004, 20:47
jeetje wat erg voor je lieverd,
ik begrijp precies hoe je je voelt..Heb me heel vaak gevoeld zoals jij, en inderdaad ik heb ook gedacht dat trouwen de enige oplossing was.ik denk dat dat de enige oplossing is, of zou er ook een andere oplossing zijn :( ,
ik voel helemaal met je mee lievie,
sherine
M00nlight
16-03-2004, 20:54
Origineel gepost door sherine18
jeetje wat erg voor je lieverd,
ik begrijp precies hoe je je voelt..Heb me heel vaak gevoeld zoals jij, en inderdaad ik heb ook gedacht dat trouwen de enige oplossing was.ik denk dat dat de enige oplossing is, of zou er ook een andere oplossing zijn :( ,
ik voel helemaal met je mee lievie,
sherine
Wallah shokrane... Ik pff voel me echt alleenn... ik wil iemand??? iemand voor altijd? Ik voel me zo rot, ik kan t alleen niet zo goed uitleggen... Ik lees dat jij nog steeds zo denkt... over trouwen. Als ik tegen iemand zeg ik wil trouwen kijken ze me zo raar aan, alsof alles gehaast moet, maar ik denk ook dat dat mn enige oplossing is...
sherine18
16-03-2004, 21:00
ja lievie ik denk er nog steeds zo over...
en ik heb mijn lievie, en we zijn ok van plan om te trouwen.....
als t aan mij lag morgen, maar ja we hebben daartoe nog niet alle middelen en ben ook nogal jong......erg is dat klotegevoel he?
jeetje dacht dat ik para aan t worden was.... ;)
M00nlight
16-03-2004, 21:07
Jij hebt je liefie, ik had er ze3ma één die misschien wel meerdere had. Klote. Wou dat ik ook een sweetcaring persoontje had...
Ik ga van de pc, word een beetje gek van pff dingen
Liefs van mij
girlygirly
16-03-2004, 22:38
Origineel gepost door M00nlight
Ik voel me heel vaak slecht... Soms wil ik gewoon niet thuiskomen, bang dat ik gewoon gezeik krijg te horen of geschreeuw om kleine dingen. Soms voel ik me zo eenzaam, alsof ik niemand heb. Het is zo moeilijk uit te leggen wat ik voel, hoe ik me voel... waarom ik me vaak zo slecht voel. Zit ik in mijn kamer te huilen, wil niet dat iemand me ziet.
Wallah voel me gewoon zo rot... ik weet echt niet wat het is, allahoe a3lem. Schrijf dit gewoon met tranen, want ik wil me niet zo voelen. Dit is al een tijdje zo, en ik heb t gevoel dat t steeds erger wordt.
Het enige dat ik dan nog wil is trouwen, mijn eigen leventje leiden (Insha Allah...) En ik blijf vaak zo denken, denk dan dat dit mijn enige uitweg is. Maar ik ben jong... te jong.
:( :huil: <--- dit is wat te overdreven maja, het huilt...
Salaam... N.
Ik begrijp je en heb met je te doen. Je zegt dat je vaak niet weet waarom je je zo rot voelt, maar je geeft er eigenlijk zelf al een antwoord op. Ik weet niet hoe je het thuis hebt, maar je zegt dat je vaak geen zin hebt om naar huis te gaan, om geschreeuw aan te horen om kleine dingen. Ook zeg je dat je je soms eenzaam voelt. Dus het is natuurlijk wel begrijpelijk dat je je rot voelt. Ik heb ook vaak zo'n rotgevoel gehad, ondanks dat ik het thuis heel rustig heb. Dan weet ik echt niet waar het vandaan komt. Maar vaak voel je je ook rot, vlak voor je menstruatie. Hebben veel vrouwen last van. Moet je op letten, misschien is dat bij jou ook zo. Maar één ding wil ik je wel zeggen: ga nooit trouwen, om van alles af te zijn. Maar trouw pas met iemand als je echt van hem houd en als het echt om hem gaat. Trouwen doe je niet om van andere dingen af te zijn (bijv. situatie thuis). Maar meid, ik wens je heel veel succes en hoop dat het goed komt...
Jawhariya
17-03-2004, 14:01
salaam
ik begrijip je helemaal Moonlight.
Enkele tips, probeer zo min mogelijk alleen te zitten.
Bid (als je niet zou bidden), doe dou3as (er zijn er voor verdriet,angst).
Pieker je over iets?
een huwelijk lost niets op, in tegendeel, het kan alleen maar nieuwe problemen mee brengen.
Veel sterkte.
:zwaai:
M00nlight
17-03-2004, 14:19
Ja, ik heb van veel mensen gehoord dat trouwen niet de juiste oplossing is. Ik heb dit bericht ook op Marokkaanse jongeren liefde en relaties ofso geplaats, misschien is het beter als we voortaan daar reageren.
Ik waardeer jullie antwoorden, oplossingen!
Shokrane...
N.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.