Bekijk originele versie : Wat zou je doen als....
sweetbaby
16-03-2004, 19:41
Hallo, jongens en meisjes wat zouden jullie doen als je je nichtje of zusje buiten op straat tegenkwam met een jongen die je niet kent. Terwijl je haar van tevoren al duidelijk hebt gemaakt dat ze dat niet moet doen. Zou je haar gaan slaan, gewoon laten gaan of even heel goed met haar gaan praten over waar ze nu mee bezig is en duidelijk maken dat wat ze nu aan het doen is verkeerd is???? serieuze reacties a.u.b.
ik zou met haar gaan praten! rustig praten, niet agressief doen ofzo!
En wat maakt het uit, dat ze buiten loopt met een jongen? Het hoeft tog nix te betekenen?! misschien zijn ze gewoon vrienden!?
Origineel gepost door Echie
En wat maakt het uit, dat ze buiten loopt met een jongen? Het hoeft tog nix te betekenen?! misschien zijn ze gewoon vrienden!?
Je haalt de woorden uit mijn mond :goedzo:
sweetbaby
16-03-2004, 19:51
Ja ik zeg ook niet dat het erg is maar sommige neven of broers willen dat niet hebben vandaar dat ze je liever niet willen zien met een jongen ze willen denk ik dan gewoon niet dat er roddels over jou komen van ik zag dat meisje met een jongen lopen ofso, want ja marokkaanse mensen praten toch wel veel.
Origineel gepost door sweetbaby
Ja ik zeg ook niet dat het erg is maar sommige neven of broers willen dat niet hebben vandaar dat ze je liever niet willen zien met een jongen ze willen denk ik dan gewoon niet dat er roddels over jou komen van ik zag dat meisje met een jongen lopen ofso, want ja marokkaanse mensen praten toch wel veel.
Ja Jammer Genoeg Praten Ze Zoveel :rolleyes:
Lady_moi
16-03-2004, 20:01
Erover praten maar ik denk dat ik eerst wel boos ga zijn
Het kan niks zijn.. Zou haar ff bij me roepen en met haar praten. En zeker niet slaan, daar los je niks mee op :)
Precies minora...Wij zijn tegen zinloosgeweld ;) whahhahaha die reclames altijd
Origineel gepost door sweetbaby
Hallo, jongens en meisjes wat zouden jullie doen als je je nichtje of zusje buiten op straat tegenkwam met een jongen die je niet kent. Terwijl je haar van tevoren al duidelijk hebt gemaakt dat ze dat niet moet doen. Zou je haar gaan slaan, gewoon laten gaan of even heel goed met haar gaan praten over waar ze nu mee bezig is en duidelijk maken dat wat ze nu aan het doen is verkeerd is???? serieuze reacties a.u.b.
Het interesseert me niet, kijk ik zou mijn mening geven... Luistert mijn zusje niet dan zeg ik t tegen mama of papa en dan is het hun pakkie aan:).....
Maar Jada die luistert wel naar me als ik het serieus meen...
MocrowGirlBella
16-03-2004, 20:13
Origineel gepost door Echie
Inderdaad :goedzo:
Mocro4eva
16-03-2004, 20:14
Ik geef haar 1 waarschuwing, luistert ze fijn zo niet dan mag ze met haar broers en vader verder "praten"!
Dan ben ik blij voor haar dat ze een sociaal leven heeft......en als ik haar daar eerder van heb willen onthouden dan zou ik mezelf een grote lozer vinden ;)
xxhananexx
16-03-2004, 20:20
ik vind het een beetje vage stelling, het kan toch een jongen uit haar klas zijn, hoeft niet meteen haar vriend te zijn of bedoel je dat je ze zoenen hebt gezien?????
Origineel gepost door hayete
Precies minora...Wij zijn tegen zinloosgeweld ;) whahhahaha die reclames altijd
;)
Ben sowieso tegen geweld :o
lady_khadija
16-03-2004, 21:01
mijn bazoeka erbij halen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.