Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nieuw Partij Dhr Haselhoef

Pagina's : [1] 2

Igwana20
25-10-2002, 20:19

Sallaam Alikoem Warahamtoe Allah, Dhr Haselhoef heeft een partij opgericht, ik geloof dat het de volgende naam heeft: Gemeenschappelijke Partij.... Mensen........laten we op zijn partij stemmen.....zorgen dat hij in de tweede kamer komt. Tbarkallah hlie, de eerste moslim in Nederland (geloof ik) die een partij opricht!! :) :D Ma'salama Malika :zwaai:

mimi_tangaouia
25-10-2002, 20:20
Origineel gepost door Igwana20 Sallaam Alikoem Warahamtoe Allah, Dhr Haselhoef heeft een partij opgericht, ik geloof dat het de volgende naam heeft: Gemeenschappelijke Partij.... Mensen........laten we op zijn partij stemmen.....zorgen dat hij in de tweede kamer komt. Tbarkallah hlie, de eerste moslim in Nederland (geloof ik) die een partij opricht!! :) :D Ma'salama Malika :zwaai: laten we hopen dat hij mooie plannen heeft mimi:zwaai:

tonk
25-10-2002, 20:21
Ik geloof dat het Gemeenschaps Partij heet. Maar voordat ik er op stem, wil ik toch wel meer weten dan de naam van de partij en wie hem opgericht geeft.

Amira010
25-10-2002, 21:33
Ik wil ook wel weten watvoor een programma hij heeft. Dus als iemand weet waar ik dat kan na lezen hoor ik het graag.

tonk
25-10-2002, 22:53

Ik heb er op internet nog niks over kunnen vinden, behalve dan het nieuwsberichtje dat Haselhoef met een partij komt. Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

Aphrodite
26-10-2002, 00:34
ME 2, Als zijn programma er goed uitziet en hij goede en realistische punten heeft, kan hij al op mijn stem rekenen!! Ma3a Salama.....

Junkie
26-10-2002, 02:20
Origineel gepost door Kian-Xiang Hasselhoef dat was toch die fake-ass wannabe imam? Misschien wel een begenadigd politicus. Ik heb tot dusver ook nog niets inhoudelijks over deze partij gehoord. Het viel me wel op dat van de vier nieuwe partijen die in het journaal genoemd werden, geen enkele uitgezonderd, een zeer dubieus persoon aan de wieg staat. Heinsbroek, Haselhoef, de Jong en Nagel. Ik blijf toch maar bij de SP.

Tealc
26-10-2002, 02:46
Er zijn 10 nieuwe partijen: De Gemeenschaps Partij: Hasselhoef Lijst Nieuwe Politiek (LNP): ex-LPF-minister Heinsbroek De Conservatieven.nl: Winny De Jong Nieuw Nederland: Jan Nagel Nieuwe Communistische Partij Nederland-United Vrouw-Man Interactie Partij Links Alternatief de Nieuwe Nationale Partij Nieuwe Toekomst Partij

Rizkkii
26-10-2002, 04:21
Dhr Haselhoef is j00d, j0den proberen op allerlei manier ons te beivloeden door een j00d die net of hij een moslim is.. Hebben jullie al zijn leugens vergeten!!! hij deed zich voor imam voor terwijl geen een islamitisch party hem kend..terwijl zijn functie is gewoon hulpverlener in een bejaardehuis that's al Maar hij wordt uit het niets bij gehaalt in de toespraak van 11 september waarbij ook koninging Beatrix bij was en dhr haselhoef hield een toespraak in de naam van de moslims. WHY???? De vraag wie kent hem en wie heeft benadert om in de naam van de moslims te spreken??????????? Opgezet plan.!!!! Hiermee gaven de NLers dat ze geen respect voor de echte erkende moslims hebben.... Denken j0den echt dat wij hun spelletje niet kennen!!!!!! Kortom stem niet op een persoon die liegt en anders voordoet dan dat hij in het echt is.

tonk
26-10-2002, 12:17
Gemeenschaps Partij wordt geen allochtonenpartij Voormalig imam Abdullah Haselhoef dacht nog bijna twee weken te hebben om zijn politieke plannen nader uit te werken, voor ze publiek zouden worden. Tot zijn schrik gebeurde dit gisterenavond al. Haselhoef heeft de naam Gemeenschaps Partij aangemeld voor de komende kamerverkiezingen. Met op de achtergrond het geluid van een boorhamer - in huize Haselhoef vindt momenteel een verbouwing plaats - licht de overvallen politicus zijn eerste ideeen toe. U had al politieke aspiraties? Haselhoef: "Ik stap met enige schroom de politieke arena binnen. Maar ik heb in debat met Pim Fortuyn eens gezegd dat ik wel staatssecretaris van spirituele en levensbeschouwelijke zaken zou willen worden, omdat de politiek moet aansluiten bij inspiratiebronnen die mensen hebben. Daarom heb ik nu de Gemeenschaps Partij geregistreerd. Maar het is nog helemaal niet zeker dat de partij aan de verkiezingen meedoet. Ik moet op zoek naar mensen die op de lijst willen. Misschien willen de leden van de kiesvereniging mij straks niet op de lijst maar op de achtergrond. Dat is ook goed. En ik ben ook nog in gesprek met andere partijen over een plaats op hun lijst." Voor wie is de Gemeenschaps Partij? "Veel allochtonen stemmen nu niet. Ik wil hun politieke betrokkenheid vergroten. Maar de Gemeenschaps Partij wordt geen islamitische of allochtonen partij. Ik wil burgers, ongeacht geloof of afkomst, laten participeren in allerlei vormen van openbaar bestuur en maatschappelijke organisaties. Ik hoop dus ook niet op uitsluitend allochtone kiezers. Al is het natuurlijk wel zo dat de bestaande partijen vooral autochtone kiezers trekken. Zij hebben bovendien wel allochtonen in hun gelederen, maar die staan laag op de lijst. Voor hen is het moeilijk hun eigen stem te laten horen." Wat worden uw thema's? "Mijn ideaal is te laten zien dat allochtonen en autochtonen samen dingen kunnen bereiken. Kijk naar Venlo, naar de mensen die daar hebben staan toekijken. Ik wil dat mensen een cordon om zo'n slachtoffer vormen, dat ze zeggen: dit is onze broer. Die gemeenschapszin moet terug in de maatschappij." (Trouw, zaterdag 26 oktober 2002.)

somisandkomis
26-10-2002, 15:24
salaam Ik zou op hem stemmen als ik jullie was!

emsoem
26-10-2002, 15:30
ben geen 18 jaar dus ik kan niet gaan stemen.......... =emsoem=

Fargh
26-10-2002, 16:41
Ik ben zowieso geen voorstander van Haselhoef, omdat hij als imam m.i. een aantal fouten heeft begaan. IK kies lieve voor een gevestigde partij. Probeer aldus zelf de allochtnen in deze partijen steun te geven voor een beter allochtonen-beleid.

Fargh
26-10-2002, 19:32
sjikkie, Als hij haat predikt, zal je dan ook op hem stemmen ? Wacht tot je zijn (politiek) programma gelezen hebt, en beslis dan of je op hem stemt of niet. Ongeacht of hij die punten kan uitwerken of niet. Meestal is er toch nog een ander agenda, die bovenhand heeft. El Fargh.

Amira010
26-10-2002, 19:42

Watvoor fouten dan?

Pagina's : [1] 2