Bekijk originele versie : mijne vriendin is geplayd
alhoceimachaima
16-03-2004, 17:29
mijn vriendin ze is turks is vandaag achter gekomen dat ze is geplayd die jonge was so lief tegen hij deed allusz voor haar egt allusz en nu is ze vandaag met zijn ze3ma"huidige vriendin" naar hem toe gegaan en uitgescholde ik weet egt nie wat k moe doen :( vind et erugh had haar so vaak gewaarschuwd maar tog het blijf eruhg :(
HalveWaarheid
16-03-2004, 17:30
Eigen schuld! :)
RIF_CHICKIE
16-03-2004, 17:38
ik vind het heel erg voor je, weer een bewijs dat jongens niet te vertrouwen zijn!!!
HalveWaarheid
16-03-2004, 17:40
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
ik vind het heel erg voor je, weer een bewijs dat jongens niet te vertrouwen zijn!!!
Weer een bewijs dat vrouwen dom zijn...! :)
Meknes_ifrane
16-03-2004, 17:41
het is erg meid, maar ik wil je een ding zeggen en ik bedoel het echt goed...
je moet zo denken .. een relatie is verboden dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen tenminste alleen als jou vriendin moslim is...
allah heeft het ons wij JONGENS EN MEIDEN verboden en ik heb zoiets van als je nou eens nadenkt en geen relatie neemt, dan hoef je dit allemaal niet mee te maken en als je toch een relatie nemen dan moet je ook de risicos van accepteren snap je... maar misschien heeft jou turkse vriendin er nu een lesje van geleerd en ik hoop inshallah dat ze dit aanneemt want ik zeg je meid zonder is beter af...
maar sterkte en ik hoop dat we allemaal gelukkig zullen zijn en worden
yallah bye bye
alhoceimachaima
16-03-2004, 17:43
jah ik weet maar ik heb haar so vaak gewaarschuwd meer dan 3keeer elke keer zei ik de volgende keer waarschuw ik je nie maar tog doe ik het maar jah ze is moslim me andere vriendin zegt ook eigen schuld dikke bult maar ikkan haar nie laten vallen wat voor vriendin ben ik dan
alhoceimachaima
16-03-2004, 17:44
Origineel gepost door HalveWaarheid
Weer een bewijs dat vrouwen dom zijn...! :)
bewijst dat manne niet te vertrouwen zijn:ego: :kwaad:
:(
Meknes_ifrane
16-03-2004, 17:46
Origineel gepost door alhoceimachaima
jah ik weet maar ik heb haar so vaak gewaarschuwd meer dan 3keeer elke keer zei ik de volgende keer waarschuw ik je nie maar tog doe ik het maar jah ze is moslim me andere vriendin zegt ook eigen schuld dikke bult maar ikkan haar nie laten vallen wat voor vriendin ben ik dan
nee meid je moet haar niet laten vallen.. je moet haar overtuigen en als je dat niet lukt dan moet je haar helpen bij elke stap die ze neemt... laat het aan haar over en als keihard op haar bek valt dat jij er dan voor haar bent...
ik hoop inshallah dat ze zich wel bedenkt en dat ze weet dat er sommige zijn die het verzieken voor zowel voor vrouwen en mannen...
yallah bye bye :zwaai:
appelsap
16-03-2004, 17:48
Origineel gepost door alhoceimachaima
mijn vriendin ze is turks is vandaag achter gekomen dat ze is geplayd die jonge was so lief tegen hij deed allusz voor haar egt allusz en nu is ze vandaag met zijn ze3ma"huidige vriendin" naar hem toe gegaan en uitgescholde ik weet egt nie wat k moe doen :( vind et erugh had haar so vaak gewaarschuwd maar tog het blijf eruhg :(
:giechel:
:cool:
alhoceimachaima
16-03-2004, 17:59
Origineel gepost door Meknes_ifrane
nee meid je moet haar niet laten vallen.. je moet haar overtuigen en als je dat niet lukt dan moet je haar helpen bij elke stap die ze neemt... laat het aan haar over en als keihard op haar bek valt dat jij er dan voor haar bent...
ik hoop inshallah dat ze zich wel bedenkt en dat ze weet dat er sommige zijn die het verzieken voor zowel voor vrouwen en mannen...
yallah bye bye :zwaai:
tnxs lieverd :( zal me best doen
apelsap :kwaad: dit is ff serieus ga spelen:vingers: :zwaai:
Meknes_ifrane
16-03-2004, 18:03
lay sabrek alhbibba... en ie koen elghier inshallah..
yallah bye
alhoceimachaima
16-03-2004, 18:14
insallah:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.