Bekijk originele versie : Jong rechts achterlijk.
Ik ben net naar die site geweest van die zagma nieuw rechts en weten jullie wat mij is opgevallen?
Ze zijn achterlijk echt van die achterlijke boeren ze praten en zeuren over dingen waar ze jammer
Genoeg niets van af weten als ze er überhaupt iets van af wisten zou het wel een leuke discussie
Kunnen worden. Maar jammer genoeg is dat niet het geval….het zijn van die Nederlandse extremisten
Op klompen die alleen kunnen schelden maar, ik pak ze wel aan op die site heb nu al 100 mails of iets
Dergelijks in me mailbox staan met dreigingen dat vind ik wel een beetje jammer maar, in Amsterdam
Voel ik me veilig :D hhhhhh
Maga salaam
www.jongrechts.nl
AlHoceima_Leila
16-03-2004, 18:39
Die mensen zijn gewoon zoooooooo zielig
desperado
islamietje114
16-03-2004, 18:51
whwhhahahahwhawhawhahwahwahwhhawha ik lach me stuk hier...k heb die site geopend en zie gelijk PRAAT NEDERLANDS!! yemes teringapen
Heel eng dat forum.
Ik had bij de helft van de posts de neiging om op 'meld dit bericht bij de beheerder' te klikken om de beheerder te vragen het racistisch, sexistisch of anderszins niet door de beugel kunnend geblaat weg te halen.
Er was alleen geen optie 'meld dit bericht bij de beheerder'. Maar misschien dat dat pas in beeld komt als je echt lid bent.
Ja zeker is de aanhang van jong rechts achterlijk een paar weken geleden hadden ze een paar leden geintervieuwd van jong rechts in prim time.En veel van die idioten hebben alleen haat tegen de allochtonen en kunnen niet eens hun mening onderbouwen.Hopeloos zijn ze gewoon !!!
hahah TONK hhhh ik had ook zo een gevoel maar het is hun site :) hhhh wel leuk ik pak ze allemaal terug daar
Zelfkritiek
17-03-2004, 09:13
http://www.jongrechts.nl/forum/onderwerp/16/bekijk/6274.html
Inderdaad heel erg schokkende discussie over aanslagen in Madrid. Er zijn geen argumenten te vinden in deze hele discussie. Ze hebben het alleen maar over Marokkanen dit, Marokkanen dat.....
naoual1985
17-03-2004, 10:24
Origineel gepost door Zelfkritiek
http://www.jongrechts.nl/forum/onderwerp/16/bekijk/6274.html
Inderdaad heel erg schokkende discussie over aanslagen in Madrid. Er zijn geen argumenten te vinden in deze hele discussie. Ze hebben het alleen maar over Marokkanen dit, Marokkanen dat.....
Ik doe niet eens meer moeite om met die gasten in discussie te gaan... Ze zijn gewoon te dom voor mij gevoel.
ik vind het wel leuk ze bleren maar wat maar het is wel funny :D
Iemand het programma PREMtime gezien gisteren? Daar schijnen allochtone jongeren elke week slaags te raken met autochtone jongeren. De politie pakt elke vrijdag wel een paar jongeren op, maar het houdt niet op. Één van de jongeren zei: 'Het gaat te ver, straks komt er iemand met een pistool...daar komen ongelukken van'.
De herhaling is morgen middag. Ned. 3
RitaMaria
17-03-2004, 10:46
Origineel gepost door minga
Ik ben net naar die site geweest van die zagma nieuw rechts en weten jullie wat mij is opgevallen?
Ze zijn achterlijk echt van die achterlijke boeren ze praten en zeuren over dingen waar ze jammer
Genoeg niets van af weten als ze er überhaupt iets van af wisten zou het wel een leuke discussie
Kunnen worden. Maar jammer genoeg is dat niet het geval….het zijn van die Nederlandse extremisten
Op klompen die alleen kunnen schelden maar, ik pak ze wel aan op die site heb nu al 100 mails of iets
Dergelijks in me mailbox staan met dreigingen dat vind ik wel een beetje jammer maar, in Amsterdam
Voel ik me veilig :D hhhhhh
Maga salaam
www.jongrechts.nl
Minga...don't worry..ik woon en kom namelijk ook uit Amsterdam..
Maarre ze zijn van 'harte welkom' ...
Origineel gepost door sahira
Iemand het programma PREMtime gezien gisteren? Daar schijnen allochtone jongeren elke week slaags te raken met autochtone jongeren. De politie pakt elke vrijdag wel een paar jongeren op, maar het houdt niet op. Één van de jongeren zei: 'Het gaat te ver, straks komt er iemand met een pistool...daar komen ongelukken van'.
De herhaling is morgen middag. Ned. 3
Heb het gezien.
Ik werd er niet vrolijk van en ik denk dat ik ook niet zal schrikken als ze elkaar over een tijdje te lijf gaan.
(PS Toevallig ook dat programma ervoor gezien over het
Nederlandse aandeel in de zeehonden-bontindustrie)
hhhhh ja rietju als je mij wilt beschermen hhh ;) maar ff serieus dus conclusie mensen? ... ze zijn dus achterlijk en lopen met zijn alle achter 1 persoon aan uit rotterdam
Origineel gepost door grendel
Heb het gezien.
Ik werd er niet vrolijk van en ik denk dat ik ook niet zal schrikken als ze elkaar over een tijdje te lijf gaan.
(PS Toevallig ook dat programma ervoor gezien over het
Nederlandse aandeel in de zeehonden-bontindustrie)
Ik heb familie in Goes wonen, en zij zeggen dat het al een hele tijd aan de gang is, en ze worden steeds gewelddadiger. De autochtone jongeren zijn er op uit om die 'bruintjes/zwarten' een lesje te leren. Andersom natuurlijk ook, het gaat vroeg of laat uit de hand lopen, het gaat niet goed daar.
Nee, ik heb het niet gezien over die zeehonden...was dat hetzelfde programma?
Waar ik van schrok is het item 'Pandjeshuis' (ook bij PREMtime)....ik weet dat zoiets bestaat, maar dat daar zoveel gebruik van wordt gemaakt schrik ik echt van. Één vrouw vertelde dat ze al bijna 40.000 euro (!?) aan goud heeft ingeleverd, hoe komt iemand aan zoveel goud, dacht ik nog? Triest was ook de moeder die voor 20 euro een ketting inleverde, 20 euro om eten te kunnen kopen...Ik dank Allah (swt) dat het ik het zo goed heb!
Origineel gepost door sahira
Ik heb familie in Goes wonen, en zij zeggen dat het al een hele tijd aan de gang is, en ze worden steeds gewelddadiger. De autochtone jongeren zijn er op uit om die 'bruintjes/zwarten' een lesje te leren. Andersom natuurlijk ook, het gaat vroeg of laat uit de hand lopen, het gaat niet goed daar.
Nee, ik heb het niet gezien over die zeehonden...was dat hetzelfde programma?
Waar ik van schrok is het item 'Pandjeshuis' (ook bij PREMtime)....ik weet dat zoiets bestaat, maar dat daar zoveel gebruik van wordt gemaakt schrik ik echt van. Één vrouw vertelde dat ze al bijna 40.000 euro (!?) aan goud heeft ingeleverd, hoe komt iemand aan zoveel goud, dacht ik nog? Triest was ook de moeder die voor 20 euro een ketting inleverde, 20 euro om eten te kunnen kopen...Ik dank Allah (swt) dat het ik het zo goed heb!
Prem tegen aspirant-racist: "Haat je zwarten ?""
aspirant-racist tegen Prem: "Ja"
Prem tegen aspirant-racist: "dus je haat mij ook, ook al ken je me niet"
aspirant-racist tegen Prem: "Ja, want jullie allochtonen hebben allemaal een uitkering enz enz" de standaard vooroordelen.
In Frankrijk hebben ze bij wijze van expirement een hele stad laten behandelen door dietisten om zwaarlijvigheid tegen te gaan. Dat is een succes geworden.
Misschien moeten ze ook zoiets in Goes doen maar dan met een hele club welzijnswerkers om die gasten opnieuw op te voeden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.