Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mogen islamitische meisjes intense gevoelens hebben????

Pagina's : [1] 2

LZN
16-03-2004, 16:15

Ik denk wel dat de meeste islamitische meisjes, voornamelijk marokkaanse meisjes wel eens bepaalde gevoelens hebben voor jongens, maar ik heb het niet over dat soort gevoelens ik heb het over echte intens gevoelens. Bijvoorbeeld als je bij een jongen staat en opeens is het net alsof je adem word weggenomen, je voelt je gezicht gloeien, en je merkt dat je opeens heel warm word. Mogen dit soort gevoelens????? please laat me weten wat jullie erover denken!!!!!!!!!!!!!.

AbaHoeCh
16-03-2004, 16:17
Ik denk wel dat het mag maar je mag het zeker NIET gaan bekendmaken tegen die éne jongen waar je stapel verliefd op bent of tegen anderen. Je mag wel gevoelens hebben voor iemand maar hou het voor jezelf. ;)

RIF_CHICKIE
16-03-2004, 16:39
tuurlijk mag je ze hebben, je kan er immers niets aan doen, die gevoelens komen en gaan, maar je moet de kracht hebben ze te onderdrukken en niet te laten zien, denk ik

hayete
16-03-2004, 16:41
Origineel gepost door RIF_CHICKIE tuurlijk mag je ze hebben, je kan er immers niets aan doen, die gevoelens komen en gaan, maar je moet de kracht hebben ze te onderdrukken en niet te laten zien, denk ik Ik denk dat je gelijkt hebt....You go girl ;)

Aimana
16-03-2004, 16:47

Ik zeg eerlijk ik heb die geveoelens wel. Ik weet het niet als iemand heel lief doet en zo het gaat niet zo zeer om de uiterlijk. Maar als die gene een tijdje heel lief doet. Dan ga ik zeker wel iets voelen. Een soort fijne warmte. Tja ik ga me dan alleen maar fijner voelen als ik die fijen gevoel voel. Maar ik denk om het zo ver te laten komen dat het wel haram is. Ik weet het niet....

BintElmagreb
16-03-2004, 18:17
Origineel gepost door AbaHoeCh Ik denk wel dat het mag maar je mag het zeker NIET gaan bekendmaken tegen die éne jongen waar je stapel verliefd op bent of tegen anderen. Je mag wel gevoelens hebben voor iemand maar hou het voor jezelf. ;) Ja, inderdaad! :goedzo:

Dunya2
16-03-2004, 18:42
SAIDD *** niet joh als je met een jongen praat gewoon normaal praat is dat ECHT NIET HARAM en dan vraag je er niet om om zulke gevoelens te krijgen , die krijg je gewoon . DUS je weet het heus niet beter dan een meisje hoor.

LovelY_Zizi
16-03-2004, 18:46
Origineel gepost door zin_bladi Ik denk wel dat de meeste islamitische meisjes, voornamelijk marokkaanse meisjes wel eens bepaalde gevoelens hebben voor jongens, maar ik heb het niet over dat soort gevoelens ik heb het over echte intens gevoelens. Bijvoorbeeld als je bij een jongen staat en opeens is het net alsof je adem word weggenomen, je voelt je gezicht gloeien, en je merkt dat je opeens heel warm word. Mogen dit soort gevoelens????? please laat me weten wat jullie erover denken!!!!!!!!!!!!! Ja natuurlijk! Gevoelens zijn menselijk Islamitische meisje hebben ook gevoelens hoor en het zijn ook mensen, en het is eg onzin als ze zeggen dat Islamitische meisjes met name meisjes die hoofddoekjes dragen enzo. geen gevoelens mogen hebben...JE kan er nix aan doen meid...Het is alleen heel Haram als je laat bekenne aan die jonge of er iets mee doet snap je?!

Dunya2
16-03-2004, 18:47
ZO IS HET LOVELY_ZIZI

Lady_moi
16-03-2004, 18:50
Gevoelsn kunt ge nie tegenhouden...wel verbergen

esmaatjuuh
16-03-2004, 18:52
Origineel gepost door Lady_moi Gevoelens kunt ge nie tegenhouden...wel verbergen Je Haalt De Woorden Uit M`n Mond..:goedzo:

Lampjuh
16-03-2004, 18:57
Ik denk dat het wel kan, zeker zelfs... En daarom biedt de hijaab een bescherming, want stel je nou voor dat je niet moe7ajaba was en je ziet iemand en je krijgt zulke gevoelens, dan zou zonderde hijaab minder afsntand zijn, het is een soort muur tussen jullie ...

Lady_moi
16-03-2004, 19:05
Ja. Origineel gepost door esmaatjuuh Je Haalt De Woorden Uit M`n Mond..:goedzo:

lady_khadija
16-03-2004, 21:09
Origineel gepost door SAIDD2 duya2 kut ik heb het weer gevraagt aan een geleerde ,en weet je wat hij zie ,hij zie is zij met hem getrouwd ik zie nee ,en toen zie hij tegen mij dat het niet alleen maar haram is maar ook verboden ,ik zie waarom ,hij zie vraag maar aan iederen hier in de moskee of dat haram of hallal is ,met andere worden dat ik de domste ben van de moskee ,jij moet gewoon niet te veel luisteren naar die sybr imam,s en vraag de volgende keer aan een echte geleerde :D :zwaai: gevoelens komen en gaan....... als je ze maar niet in praktijk brengt....

missysebnia
16-03-2004, 21:20

oke dan weet ik het ook

Pagina's : [1] 2