Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaloerse Ex

Pagina's : [1] 2

LZN
16-03-2004, 16:07

nou ik ahd een relatie met een Marokkaanse jongen en die was echt jaloers ik mocht niks meer niet eens op me eigen msn :( ik mocht met niemand praten :confused: en hij heeft me wel eens geslagen me benen zitten onder de blauwe plekken ik deed alles voor hem toen hij vast zat schreef ik hem elke dag ik sliep bij die moeder ik kwam die dagen niet eens buiten ik was er voor hem en toen hij vrij kwam was hij nog lief maar ja hij maakte om kleine dingen ruzie en elke keer moest ik weg van hem ik heb me school achtergelaten voor hem me ouders ook nog en nu NU laat hij mij gewoon stikken maar ik wil ook niet meer terug aan de ene kant want straks slaat hij mij echt een keer hard en dat wil ik niet maar ik hou nog veel van hem.........

Miss_wild
16-03-2004, 16:32
lieve meid besef het maar zo: je bent van hem af.... stel dat je kinderen had dan was het heel moeilijk, wees blij je kan me pm sturen of msn dan praten we erover als je behoefte aan hebt... liefssss sohaila

RIF_CHICKIE
16-03-2004, 16:34
ik weet preceis wat je bedoelt!!!

Allure_80
16-03-2004, 17:17
You're better off without him!!!

alhoceimachaima
16-03-2004, 18:17

jah zkr je bent beter en een ding pak je school weer op ga studeren daar heb je nog wat aaan je kan tog studeren en met die moeder omgaan en die gast mag oprotte vind ik teminste maar succes

appelsap
16-03-2004, 18:18
Origineel gepost door Denisje nou ik ahd een relatie met een Marokkaanse jongen en die was echt jaloers ik mocht niks meer niet eens op me eigen msn :( ik mocht met niemand praten :confused: en hij heeft me wel eens geslagen me benen zitten onder de blauwe plekken ik deed alles voor hem toen hij vast zat schreef ik hem elke dag ik sliep bij die moeder ik kwam die dagen niet eens buiten ik was er voor hem en toen hij vrij kwam was hij nog lief maar ja hij maakte om kleine dingen ruzie en elke keer moest ik weg van hem ik heb me school achtergelaten voor hem me ouders ook nog en nu NU laat hij mij gewoon stikken maar ik wil ook niet meer terug aan de ene kant want straks slaat hij mij echt een keer hard en dat wil ik niet maar ik hou nog veel van hem........ :jammer: zonde zonde:jammer:

PobriSita
16-03-2004, 18:20
Jammer maar liefde maakt blind zegt men!

Lady_moi
16-03-2004, 19:35
Zijde gij nu echt zo dom om u school te verlaten voor een sukkel die u slaat?? Zulke mensen zijn nie es u liefde waard

hayete
16-03-2004, 19:51
Origineel gepost door Lady_moi Zijde gij nu echt zo dom om u school te verlaten voor een sukkel die u slaat?? Zulke mensen zijn nie es u liefde waard Ja je hebt egt gelijk...Ik zou mijn school nooit verlaten voor niks, egt niet.

minora
16-03-2004, 19:55
Jammer dat het zover moest komen.. Geef nooit iets op!!Zeker als je geen zekerheid hebt

sammmy
16-03-2004, 20:20
wat een ezel joh!!! damn... :boos:

hayete
16-03-2004, 20:36
Origineel gepost door sammmy wat een ezel joh!!! damn... :boos: Houd je in sammy!!! :cool:

Pagina's : [1] 2