Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Computer Is Viezer Dan Wc-bril

Pagina's : [1] 2

a3ir
16-03-2004, 14:04

Computer is viezer dan wc-bril 15-03-'04 :schok: Toetsenborden, computermuizen en telefoontoestellen zijn een bron van ziektekiemen, blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Arizona. Vooral kantoorapparatuur die veelvuldig door meerdere mensen wordt gebruikt, kan een flinke besmettingsbron zijn. Volgens de wetenschappers komen er op een bureaublad waarop computerapparatuur en een telefoon staat, gemiddeld 400 keer meer bacteriën voor dan op een wc-bril. De telefoon scoort het hoogst wat betreft de hoeveelheid gemeten micro-organismen en is daarmee de grootste besmettingsbron. Het bureaublad, waarop regelmatig voedselresten achterblijven van op hun werkplek lunchende werknemers, komt op de tweede plaats. De wetenschappers, onder leiding van de microbioloog dr. Charles Gerba, concluderen dan ook dat die apparatuur regelmatig grondig moet worden gereinigd. Verder wijzen zij op het belang van regelmatig handen wassen en het bedekken van de mond als men moet niezen of hoesten.

AlHoceima_Leila
16-03-2004, 14:34
gahhaha als je logisch nadenkt klopt dit als een bus jah

Deliana
16-03-2004, 15:25
Gadver, gelukkig ben ik de enige die achter dit pc'tje zit. En ik was altijd netjes mijn handen :o

Cave_Canem
16-03-2004, 15:42
Uhh ja als je zo gaat kijken moet je ook oppassen voor de deurklink en voor de kraan. Want je draait de kraan open om je handen te wassen en met je gewassen handen draai je de kraan ook weer dicht. En wat denk je verder van je bed? En het huishoud doekje dat je gebruikt om het aanrecht mee af te doen? Je kweekt hele bacterie stammen op het aanrechtblad. En dan nog niet te vergeten de bacteriën die sowieso al op je huid leven. Door elkaar de hand te schudden geef je al een hoop bacteriën over. Je moet accepteren dat deze er zijn en dat is maar goed ook want vele maken andere kwade bacteriën weer onschadelijk. Cave Canem

OneTouch
16-03-2004, 16:17

Ik ben daar gelukkig altijd wel alert mee geweest. Op mijn vorige werkplek hadden we ook zogenaamde flexplekken en ik werkte met een aantal Nederlandse college's waarvan ik van een aantal vrouwelijke collega's wist dat zij hun handen nooit wasten na het toiletbezoek. Het toetsenbord zag er echt smerig uit!!! Als ik ging eten waste ik eerst mijn handen grondig, at mijn lunch en ging daarna pas verder tikken. Maar zij aten hun boterham terwijl ze aan het tikken waren. Gatver, ik wrd daar zo misselijk van. Al die smerigheid op hun handen en dan nog kunnen eten!!

Cave_Canem
16-03-2004, 16:23
Mensen moeten leren dat hygiëne erg belangrijk is. Echter je moet het ook weer niet gaan overdrijven want dat is dweilen met de kraan open. Pas als mensen echt goed ziek zijn geworden door een bacteriele infectie zullen zij beter op de hygiëne gaan letten. Cave Canem

Scottie
16-03-2004, 17:02
Nu, mijn peecee gaat iedere week mee onder de douche, "ons ben zunig" maar de troep die erin zit, daar moet toch echt de hogedrukspuit op ...

L3amrani
16-03-2004, 17:35
Origineel gepost door OneTouch Ik ben daar gelukkig altijd wel alert mee geweest. Op mijn vorige werkplek hadden we ook zogenaamde flexplekken en ik werkte met een aantal Nederlandse college's waarvan ik van een aantal vrouwelijke collega's wist dat zij hun handen nooit wasten na het toiletbezoek. Het toetsenbord zag er echt smerig uit!!! Als ik ging eten waste ik eerst mijn handen grondig, at mijn lunch en ging daarna pas verder tikken. Maar zij aten hun boterham terwijl ze aan het tikken waren. Gatver, ik wrd daar zo misselijk van. Al die smerigheid op hun handen en dan nog kunnen eten!! A bah!, mag ik je vragen of deze collega's misschien nederlanders zijn? :o oja.....nu zie ik het pas :D

OneTouch
16-03-2004, 23:33
Origineel gepost door L3amrani A bah!, mag ik je vragen of deze collega's misschien nederlanders zijn? :o oja.....nu zie ik het pas :D hihi....oeps nu zijn we ook aan het generaliseren....! :D

MELILLENSE
17-03-2004, 00:22
Moslim zijn is per definitie hygiënisch zijn... Niet-moslim zijn is....anders zijn. Hoeveel mannen en vrouwen verlaten niet het toilet na een kleine, of zelfs grote boodschap, zonder hun handen te wassen om daarna watertandend hun middaglunch met boterhammen met ham en préparé te nuttigen? Geen wonder dat er andere mensen zijn, die na het handschudden van voornoemde mensen, onverwijld hun handen wassen....immers, bacteriën afkomstig uit de onderwereld verspreiden zich...hand in hand. MELILLENSE :belgie:

Cave_Canem
17-03-2004, 00:47
Die laatste berichten slaan werkelijk nergens op... Als je zelf niet wilt worden gegeneraliseerd, moet je dat zelf ook niet doen. Of zoals een Oud-Nederlands spreekwoord ook wel zegt: 'Wat gij niet wilt wat u verschiet, doet dat ook een ander niet.' Cave Canem

Tempelier
17-03-2004, 01:13
Gelukkig zijn er nog altijd een stuk minder besmettelijke ziekten in de westerse dan in de moslimwereld of niet Mellilense. Dat heeft allemaal te maken met de hygiene hier.

Tempelier
17-03-2004, 01:19
Volgens Ayatollah Khomeini is sex met dieren gewoon toegestaan mits het een rein dier is, zoals een kameel of een schaap. En waarschijnlijk gedroeg deze ezel zich schaamteloos en vroeg ie er gewoon om.

a3ir
17-03-2004, 08:15
dave, had die ezel ook een vieze:rotpc: pc? dat hoord bij een andre topic.

Pagina's : [1] 2