Bekijk originele versie : Meisjes Die Hoofddoek Dragen
Salaam,
Ik heb hulp nodig van meisjes die een hoofddoek dragen.........
Ik wil heel graag beginnen met een hoofddoek dragen (alhamodalh)
maar ik weet niet hoe ik het moet dragen en combineren met me kleding.
Kunnen jullie me alsjeblieft wat tips geven,
Sjokran
Simpele_MEid
16-03-2004, 14:40
Salaam wa3alekoem a oegth
Ten eerste moge allah je beschermen tegen kwade,
Ik hoop dat je het ook voor altijd zal dragen, Een hoofddoek is het geheim van de vrouw al haar schoonheid is daaronder verborgen, En het gaat het er nie om hoe ik moet combineren, maar het is eigenlijk van je moet alles goed bedekken.
Dit komt een beetje te hard aan, maar allah vraagt om alles te bedekken en nie te combineren, Liever zwart want dit trekt geen aandacht niets of niemand. Onopvallend liefst en niet met kleuren gaan werken zo trek je de aandacht van jongens.
IK hoop dat je er mee vet zijt.
ma 'assalaam en moge allah je gaier geven
dat begrijp ik ook wel en je hebt helemaal gelijk, maar ik zie heel veel meisjes zetten die hoofddoek zo mooi en ook bedenkt en mij lukt het niet. En inshallah wil ik het voor altijd dragen want een hoofddoek is een spelletje
Sjokran
Simpele_MEid
16-03-2004, 14:47
ja idd oegth, maar zolang het bedekt is is het al meer als genoeg,
Waarom nog combineren met kledij, en schoenen?
De hoofddoek is tegenwoordig precies een deel van de mode
Draag en combineer de hoofddoek om het best, heb je dat artikel ooit eens gelezen, Dat was een schande.
maar ja niemand weet het en denkt er over na!!
dat zeg jij en misschien denk jij er zo over en hoe jij het nu zegt bedoel ik helemaal niet. dus hou je negatieve reactie voor je meid,
kwebbel_23
16-03-2004, 17:12
Wat is er mis mee om een hoofddoek ‘mooi’ te dragen…zehme om aandacht van jongens te trekken…vind ik onzin..dus met andere woorden..zie er lelijk uit want dan trek je geen aandacht….Hee als een meisje al een uitstraling heeft en een hele mooie schoonheid…dan valt geen ene hoofddoek dat te bedekken ..een man ziet dat toch wel….
Je mag geen aandacht trekken door te strakke kleding…doorzichtige kleding en er zijn delen die gewoon bedenkt moeten zijn..maar er staat nergens dat je geen kleuren mag combineren of je hoofddoek met je schoenen mag combineren…dat is echt onzin..
misstangaouia
16-03-2004, 19:02
ja precies ben het helemaal eens met kwebbel 23
lela_Hanan
16-03-2004, 23:19
Beste meid...zelf draag ik een hoofddoek....alhamdoelilah en die combineer ik ook met mijn kledij en schoenen...IS NIETS MIS MEE...
Je variert steeds met de kleuren mee.....
Maar als je echt besluit om je zelf helemaal te bedekken...kan je een shador gaand dragen...in het zwart....trekt geen aandacht aan...
En oegt Simple MEid...oumaira probeert het..en inshallah zal Allah op het goede weg leiden :D
Ewa meissie.....succes..en als het even tegen zit.....denk aan Allah
Simpele_MEid
17-03-2004, 11:40
Ben ik helemaal eens maar toch begrijp ik sommige meisjes nie hebben jullie het nie door?
Meisjes die het dragen voor hun ouders maar achter de hoek roken ze en kort rokje?
maar woelah oegth ik hoop dat je het met je hart en ziel draagt en dat je iets wil bereiken in je hiernamaals,
Vele moed meisje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.