Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 weken, 10 kilo.

Bella-Pure
18-01-2009, 15:48

Salaam allemaal, Vanaf morgen ga ik beginnen met een dieet. Ik noem het niet echt een dieet want het is wel de bedoeling dat ik na die 10 weken een gezonde levenstijl eraan over kan houden. Ik wil per week ongeveer 1 kilo afvallen. Op deze manier zorg ik dat het niet te moeilijk wordt en is het makkelijker vol te houden. Ik heb inmiddels veel dieetpogingen gedaan. De meeste gingen wel goed maar waren niet vol te houden. Ik ben in ieder geval al 6 kilo afgevallen dus het is niet voor niets geweest. Ik ben ooit met het Sonja Bakker boek 1 begonnen en dat vond ik echt super goed werken. Vandaar dat ik dat de komende 10 weken weer ga doen. Ik heb een soort dagboekje nodig en omdat ik vaak mijn dieetschriftje kwijt raak ga ik het dit keer via marokko.nl bijhouden. Deze topic is dus een dagboekje voor mij. Het is niet realistisch om elke dag hier iets te zetten maar 1 keer in de week vind ik wel haalbaar. Natuurlijk kan ik in die week ook dingen plaatsen maar 1 keer per week is voor mij verplicht. Ik begin morgen. Maandag zal ook mijn weegdag worden. Ik zal aangeven hoe de week is verlopen en hoeveel ik ben afgevallen. Iedereen mag natuurlijk mee doen maar als het me na 10 weken is gelukt om op mijn streefgewicht te komen dan kan deze topic ook dienen als inspiratie voor andere. Liefs, Bella Pure. http://missriss.web-log.nl/photos/uncategorized/appel.jpg

Bella-Pure
18-01-2009, 15:51
Inspiratie foto's: Sara Rue. http://img.timeinc.net/people/i/2006/features/magstories/060109/srue.jpg http://www.tvsquad.com/media/2006/05/twosaras.jpg

Schoonheid_18
18-01-2009, 15:53
Ik doe met je mee! Ik moet 5 kilo afvallen

Mocrokaanse
18-01-2009, 15:55
Go for it , girl! Ik doe met je mee. Ik ga niet dieeten maar geen snoep,koek,chips of andere vettige dingen. Niet meer onnodig iets tussendoor eten. Beginnen met een halve liter water per dag, en dat langzamerhand opbouwen. Ik moet 5 kilo kwijt, en Inshallah komt het wel goed. Ik houd in ieder geval je topic in de gaten. Liefs.

LIIEFSTE__
18-01-2009, 16:14

een paar maanden geleden ben ik ook met Sonja Bakker begonnen, 9 weken lang en was 14 kilo afgevallen! Het werkt echt goed maar ik wou weer opnieuw beginnen met het boekje maar heb dat dus nooit gedaan want ik wil nog 13 kilo afvallen .. Maar heb jij dat niet? Dat als je opnieuw met het boek begint er niet meer strikt aan houdt. Vandaar dat ik een andere boek van haar wou halen

Schoonheid_18
18-01-2009, 16:23
heeft iemand die sonja bakker op zijn pc staan?

elghobs
18-01-2009, 16:39
heeft iemand die sonja bakker op zijn pc staan? dat wil ik ook hebben :D

elghobs
18-01-2009, 16:41
Go for it , girl! Ik doe met je mee. Ik ga niet dieeten maar geen snoep,koek,chips of andere vettige dingen. Niet meer onnodig iets tussendoor eten. Beginnen met een halve liter water per dag, en dat langzamerhand opbouwen. Ik moet 5 kilo kwijt, en Inshallah komt het wel goed. Ik houd in ieder geval je topic in de gaten. Liefs. zo ben ik ook al 2 weken bezig maar het gaat heel moei zaam ben echt heel de dag in beweging met mijn werk en huishouden en kids maar ik geef niet op wil er 6 kilo af hebben ;)

Rhizlen
18-01-2009, 16:59
Ik ga morgen ook weer beginnen, Insha'Allah.:hoera: Ik ging eerst gewoon geen ongezonde en onnodige dingen meer eten enzo, en toen was ik 4 kg afgevallen in 2 weken maar dat is er nu vast bij.:hihi: Ik wil er als eerst be3da 5 kg af, Insha'Allah.:o

Konijntje
18-01-2009, 22:20
Ik wil al heeel lang graag afvallen maar lukt me steeds niet, hoop door deze topic beter vol te houden inchallah:) Wil vooral van mijn buik af

aqeeda
18-01-2009, 22:47
salam wil ook graag met u meedoen indien dat kan wil ook graag 10 kilo afvallen laat iets wete

nadorroos306
18-01-2009, 23:35
Ik doe mee, plaats het Sonja Bakker dieet.. Nadorroos306

_Mar0cCia_
18-01-2009, 23:38

Ik wil ook meedoen maar weet nie hoe?:confused:

tanger-jerrai
18-01-2009, 23:42
ik doe mee heeft iemand het dieet op pc

Bella-Pure
26-01-2009, 12:44
Salaam allemaal! Wat fijn dat mensen hebben gereageerd! Dat had ik helemaal niet verwacht! Helemaal mooi als jullie willen meedoen! Nou afgelopen week ging erg goed. Ik heb me strak aan het dieet gehouden en ben 2 kilo afgevallen. Dat is ontzettend veel in 1 week maar het zal ook wel vocht zijn. Ik voel me erg goed en heb nog steeds een hoge motivatie! Nog 8 kilo te gaan! Vandaag begint week 2!

Pagina's : [1] 2