Bekijk originele versie : Ik zoek Marokkaanse
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
CuriousGeorge
18-01-2009, 14:14
Hallo ik zoek een Marokkaanse die op Nederlander valt:) Stuur PM als je meer wil weten.
De leuke reacties hieronder mogen ook, maar schiet niet op, je mag ook meteen een PM sturen als je leuke Marokkaanse vrouw bent :rolleyes:
Sorry ik val toch liever op een Marokkaanse man succces ermee!!!
goudetandmeid
19-01-2009, 20:35
jij zoekt een marokkaanse vrouw hier ben k haha
CuriousGeorge
01-02-2009, 03:05
Ik heb een hoop leuke reacties gehad, echt niet verwacht en zien wat eruit komt en anders hoop ik op meer van zulke aardige reacties:) Dan gaan we gewoon door.
Ik val op Nederlanders maar ben bezet ;) ! veel succes! x
Ik val op praktiserende moslimse mannen..
CuriousGeorge
01-03-2009, 14:24
Iedereen is weer anders F78, maar goed soms is het moeilijk te begrijpen waarom de ene er wel op valt en de ander niet.
Iedereen is weer anders F78, maar goed soms is het moeilijk te begrijpen waarom de ene er wel op valt en de ander niet.
Ik zelf vind met een praktiserende man kan je makkelijk communiceren en houd zich aan de regels van de islam..Vreest Allah swt dan niet praktiserende man. Maar alles is Mektab..heb geduld inchAllah kom je de vrouw die je zoekt snel tegen.
CuriousGeorge
13-03-2009, 01:13
Praktiserende man klinkt nogal ingewikkeld en weet niet wat precies bij voor moet stellen. De taal is zeker belangrijk en met elkaar communiceren, daar kan wel iets bij voorstellen, is zeker toch wel 1 van de belangrijkste en eerste dingen. En Marokkaans versta ik niet helaas.
Gevoeligeboy
13-03-2009, 01:41
ben jii moslim
essoussi
15-03-2009, 20:51
Hallo lieve nederlandse man,
Ik ben een marokkaanse vrouw die op nederlanders valt.
Voor mij is het net zo moeilijk om een nl man te vinden die op marokkaanse vrouwen valt. Het lijkt me erg leuk om je beter te leren kennen. hoop dat je nog niet bent voorzien ha ha ha.
Najat
CuriousGeorge
24-04-2009, 15:05
Gelukkig dat er toch een aantal Marokkaanse vrouwen bestaan die geen probleem hebben met een Nederlander en er wel op vallen.:)
Hallo ik zoek een Marokkaanse die op Nederlander valt:) Stuur PM als je meer wil weten.
De leuke reacties hieronder mogen ook, maar schiet niet op, je mag ook meteen een PM sturen als je leuke Marokkaanse vrouw bent :rolleyes:
Leg ons anders uit waarom je exact op een Marokkaanse valt en dan zul je ook meer reacties krijgen.
Je komt er namelijk niet zomaar op dus daarom is het ook wel voor de dames interessant.
Daarnaast zul je ook aan moeten geven of je een persoon bent die iets met zijn geloof doet of een iemand is die daar niets mee doet. Er zijn genoeg vrouwen die op een Nederlander vallen maar die daar echt eisen aan stellen.
Als je de juiste intenties hebt zul je haar ook ontmoeten. Je moet er alleen echter wel voor werken, maar dat is aan jou.
Veel succes :goedzo:
Leg ons anders uit waarom je exact op een Marokkaanse valt en dan zul je ook meer reacties krijgen.
Je komt er namelijk niet zomaar op dus daarom is het ook wel voor de dames interessant.
Daarnaast zul je ook aan moeten geven of je een persoon bent die iets met zijn geloof doet of een iemand is die daar niets mee doet. Er zijn genoeg vrouwen die op een Nederlander vallen maar die daar echt eisen aan stellen.
Als je de juiste intenties hebt zul je haar ook ontmoeten. Je moet er alleen echter wel voor werken, maar dat is aan jou.
Veel succes :goedzo:
kijk iemand is verstandig:goedzo:
CuriousGeorge
29-05-2009, 20:43
Hallo moyas, je hebt zeker weten een aantal belangrijke punten naar voren gebracht, er zit zeker wat in en je hebt 1 van de betere reacties hier gegeven :)
Alleen de antwoorden vind ik toch vrij persoonlijk en niet echt iets om op een forum uitgebreid te vertellen, waarom ik op Marokkaanse vrouw val en wat betreft geloof.
Kort kan ik wel zeggen ben eens hevig verliefd geweest op Marokkaanse vrouw, wat misschien de kijk naar Marokkaanse vrouwen heeft beinvloed, dat heeft er vooral mee te maken, geloof is niet direct mijn favoriete onderwerp helaas en iedereen gelooft wel ergens in. Heb verder gewoon verschillende ideeen over. Geloof wel ergens in, maar het is niet zo dat ik er heel veel mee doe. Nadruk ligt ook op ergens. Misschien wat onduidelijk allemaal, maar dan zou ik toch een hele pagina vol moeten schrijven.
Hoop dat de vrouwen er tevreden mee zijn met zulke antwoorden. Vind het aantrekkelijk vrouwen als ik dat mag zeggen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.