Bekijk originele versie : Grootste Blunder Ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salaam alaikum,
zeg,hebben jullie al eens iets meegemaakt waar jullie op het moment zelf en nu nog in de grond zakten van schaamte?
Of hebben jullie zelf ooit al eens iets DOMS gezegd waar je steeds aan herinnerd wordt?
Laat het ons weten!!!
xxxxxxx :) ;) :giechel:
:giechel:
Lady_moi
25-10-2002, 18:32
mijn riem is ooit eens van rond mijn middel op de grond gevallen in de tram...voor de jongen waar ik een oogje op had...ik wou dat ik door de grond zakte zo erg schaamde ik me
Ai nee!!!!!!!!
Ocharme...Ik zou me nooit meer op die tram durven vertonen!!!
Ik ben eens over een stomme rugzak gestruikeld tijdens een receptie!!!!
Wollah,dat was erg!!!!!!
Ik werd zo rood...Verschrikkelijk!
kickboxgirl
25-10-2002, 19:06
NOU MIJN ERGSTE BLUNDER WAS:
IK WAS EEN KEER IN DE BIB EN GING STEEDS NAAR ACHTEREN MET ME STOEL OPEENS VERLOOR IK ME EVENWICHT EN VIEL NAAR ACHTEREN MET ME VOETEN BOVEN AHHAHA EN IK HAD EEN ROK AAN DAT WAS ERGG EN ER WAS EEN LEUKE JONGE ACHTER OOK EN ANDERE MENSEN WAYOEE DAT WAS ERGG EN SCHAAMTE LOOOSSS IK MOET STEEDS AAN DENKEN EN LACHEN EN TEGELIJKERTIJD SCHAMEN
BESLAMA
kickboxgirl
25-10-2002, 19:12
en was een keer ik was met 2vriendinnen in mac we liepen uit mac.opeens kwam ons trem aan.en die meid begon te rennen maar ik had hakken aan lang ook.ik viel presies voor die trem en die mensen en die boy's alatieff schaamteloosss.
ik schaamde me dood
beslama
Dat heb ik ook al veel gezien maar gelukkig niet meegemaakt!!!
Lady_moi
25-10-2002, 19:49
ayaw zo nen keer nog eens zoiets ergs schaamtelijk meegemaakd ik wou op de tram stappen en die deur sluit zo op mijn arm en men arm zat daar tussen en ik zo trekken echt ik schaamde me dood
haha!!!!!dat is wel grappig,lady moi!!!
Sorry.....Efkes bijkomen.
Wij begrijpen elkaar wel he...
Lady_moi
25-10-2002, 19:53
en ook eens ik was dus bijna te laat aangekomen op school ik zo rennen en die inging is zo een garagepoort da open en sluit en da was zo aant sluiten,en ik zo lopen en ineens BAF zo gevallen net binnen aangekomen ik stond op en mn vest bleef daaronder hangen en BAF ik viel weer door het feit dat mijn vest daaronder bleef hangen ik schaamde me erg alle leerlingen zagen het
lady moi,ge ziet toch wel af he!!!
Lady_moi
25-10-2002, 20:08
ohjeee zekers ik heb ooit al mijn kaften op de leerkracht haar hoofd laten vallen per ongeluk die bukte haar en ik wou mijn kaften zo op de kast leggen en ze gleeden zo uit en die leerkracht begon zo te huilen en iedereen haar zo troosten ik schaamde me enorm...ze was namelijk57 jaar
over leraren gesproken hihi...een leraar die viel een keer zo keihard van 10 treden van de trap met koffer koffie en al hahahah dus hij bleef zo liggen meskien en trok zijn hand op zodat iemand hem kon helpen maar iedereen liep gewoon door en hij moestzichzelf helemaal optrekken en toen ging iedereen hem nog nadoen ook wejouw dat werd hele week tot 5 uur op school :D
xxTigerxx
25-10-2002, 20:14
lopen in de stad pratend met een vriend....vriend is gestopt om naar schoenen te kijken in een etalage..ik had het niet door....mensen naar mij kijken...! tegen wie praat hij..??? schaamde me dood.!
Lady_moi
25-10-2002, 20:16
WHAHHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHA :lol: :lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.