Bekijk originele versie : Wie heeft negaffa sara van Babamarekkech meegmaakt?
Ahlan allemaal,
Wie heeft ervaring met deze negaffa?
Meningen over haar graag hier vermelden.
:zwaai:.
FLEURTJE
17-03-2004, 10:09
MEID,
ER IS AL EEN TOPIC OVER GEOPEND!
KIJK MAAR FF...
SUCCES!
Girlpower
17-03-2004, 11:56
Hoi selma....:zwaai:
Negaffa Sara is een topvrouw :goedzo: .. netjes, scherp, doet wat jij wilt, en bezorgt je een prachtige avond en met mooie kleding, sieraden en tevens ook een gezellige dag...
Je kan als voorproefje even op www.babmarrakech.nl kijken
Dan zie je ongeveer wat haar styl is, en wat je ook kan doen is contact opnemen met haar en dan een afspraak maken om de kleding en sieraden te zien of een proefmake-upje te zetten..
:D suc6 meid...ik hoor t wel;)
www.babmarrakech.nl (kijk bij neggafa/z.iana)
ps: ik reageer ondernaam van vriendin
Girlpower
17-03-2004, 12:20
Ik ben tijdje terug naar een Bruiloft geweest van me vriendin dr zus waarvan Sara de negaffa was...
Het bruidje was echt prachtig, het bruidje straalde echt... ze had 3 jurken die bruid, bruin, cremé en rood volgens mij.. en make up was zo goed afgestemd, en wat op viel was dat me vriendin dr zus acne heeft, op die dag zag je er niets van..
Dit is wat ik hem meegemaakt.. En ik was trijdje terug geweest om de band te zien en ik zou haar echt nemen als negaffa... ze zei dat ze haar echt blij had gemaakt.. ze was erg zenuwachtig en zo en dat heeft ze van haar afgenomen...
Ik zou maar eens keertje langsgaan:)
Suc6 meid
ps: hoor t wel
sugerbabe_18
17-03-2004, 12:25
hoi salma :rolleyes:
Waneer is je bruiloft?? :boogie:
hoi hoi meiden,
toppy-toppy-toppy
gewoon geen woorden voor!!!
madame_fafa
17-03-2004, 14:23
Ik ben vaak aanwezig op de bruiloften waar negaffa sara aan het werk is... en elke keer weer is het bruidje gewoon prachtig......... Ze ziet er stralend uit en de kleding in combinatie met de make up is ook gewoon TOPPIE.....
Nou meid ik zou je aanraden om een keer langs te gaan bij Bab Marrakech en daar zelf een beetje een idee op te doen van wat zij jou kan aanbieden op deze mooie dag...
nou mopjee veel succ en we horen het nog wel(K)
bye byee
el_moechoe
18-03-2004, 01:24
Sara is zeker goed, k heb haar vaak meegemaakt op bruilofte, echte aparte stijl, en super mooi..
het is een AANRADER...
grtjes
Dakka M
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.