Bekijk originele versie : Hou op ik wil niet meer!!!!!!!!!!!!!!
Ik liep samen met me vriendin Naouel in de stad,zoals altijd hebben we veel lol!
Hier en daar gingen we wat winkels in en uit we kregen honger we besloten om effe naar maccie te gaan eenmaal binnen hoorde ik een gelach wat me zeer bekend voor komt oh neeeeeeeeeee het is.........
Naouel zag dat mijn gezicht helemaal bleek werd.
Hajar wat is er waarom ben je opeens zo stil?Ze keek waar ik heen keek ze wist dat het wat met die jongen te maken had maar ze kende hem niet.Naouel kom we gaan weg waarom?Nee ik wil hier niet meer eten ze zag dat ik het meende en we liepen weg.Hajar vertel me eens waarom keek je de hele tijd naar die jongen ken je hem ofzo?Naouel zag dat ik tranen in me ogen kreeg.Naouel ik vertel je het weleens een keer oke?Maar nu niet.Gelukkig hield za op met vragen stellen ik kon het haar nog niet vertellen al weet ik, dat ze me zal begrijpen.We kwamen aan namen afscheid van elkaar en spraken af voor de volgende keer ze wist dat ik erg afwezig en teruggetrokken deed sinds we uit mac zijn gegaan daarom vroeg ze maar niet verder en ging naar huis.Hajarrrrrrrrrrrrrrrrrrr waar was je ja hoor me broer is thuis weer die shit!Ik was gewoon in de stad met me vriendin of mag dat soms ook weer niet zei ik geirriteerd!Jaja ik geloof je wel maar ik zag jullie mac binnen lopen en toen keek je naar ene jongen en toen ging je weg.Shittttt hij heeft ons gezien dacht ik bij mezelf maar gelukkig Adil niet anders was ik helemaal de ***.EEEEEEEn wie was die jongen zei Jamal {me broer}weet ik veel waar heb je het over jawel ik zag je je keek naar die jongen en ik zag aan je gezicht dat je schrok.Ik kon het moeilijk uitleggen aan Jamal wie het was anders ben ik gelijk dood.Gelukkig werd Jamal gebeld en zei ik moet weg maar denk maar niet dat je van me af bent.
Jamal ging dus weg deed me schoenen uit zei gedag tegen me ouders en ging naar boven.Anouarrrrr,Samir {Hajar's tweelingbroertjes} wat doen jullie in mijn kamer pakte een slipper ik zei als jullie niet binnen 1 minuut uit me kamer zijn gaan er klappen komen natuurlijk rennen ze voor vaderland ze kunnen soms heel irritant zijn maar ook wel lief.Soms vind ik het wel jammer had liever een oudere zus gehad die kon me vertellen wat er allemaal te wachten staat in het levem maar aangezien ik alleen een oudere broer heb moet ik alles zelf zien te ontdekken.Ging even op mijn bed liggen en dacht na over deze dag moest ik weer aan Adil denken tfoeeeeeee de gedachte maakt me al ziek.Het begon allemaal 1 jaar geleden toen ik zo naief kon denken oh wat ben ik gelukkig dat ik niet wist wat zulke mooie praatjes kunnen leiden maar nu weet ik dat zalfs 1 jongen je hartje kan breken in 1000 stukjes.
Het begon dus 1 jaar geleden ik liep samen met Samia ik kende Naouel toen nog niet maar ging vaak met Samia om we liepen in de stad.We hadden die dag daarvoor een bruiloft dus mijn haar zag er gelukkig nog gefohnd uit.We liepen zoals gewoonlijk winkel in winkel uit we kwamen in de winkel Zara {kledingzaak}.Samia kom man gaan we naar de herenafdeling ik oja sinds waneer draag jij mannenkleding ze zei ik ga niet naar mannenkleding maar naar de mannen zelf.Echt weer een Samia opmerking nou ik dacht waarom niet het was koopavond dus propvol ik zag een leuke trui liggen en Jamal was bijna jarig dus waarom niet wilde hem bijna pakken kwam er niet iemand anders aan onze handen raakte elkaar.Ik schrok en haalde me hand weg en keek omhoog ik bevroor nog nooit heb ik zulke helder groene ogen gezien en mooie krulletjes die zo mooi krulde.en het mooie was hij keek ook naar mij en gaf een glimlach wajo en dan nog de glimlach dat maakte hem helemaal perfect.Hij zei vooruit neem jij maar die trui ik die niet uit me woorden kwam zei ehhh ja oh dank je wel.En gaf weer een glimlach en toen kwam Samia naar me toe en trok me weg ik durfde niet om te draaien.Hajar wie was die lekkere man ken je hem?Nee natuurlijk ken ik hem niet in me gedachte zei ik maar wil hem zeker leren kennen.Eenmaal bij de kassa betaalde ik die trui pakte me pinpas opeens hoorde ik die mevrouw zeggen sorry u hebt te weinig saldo tfoe ik was het helemaal vergeten ik moest school nog betalen en hadden ze natuurlijk al van me bank weggehaald echt dom ik helemaal rood iedereen keek me aan.Opeens kwam hij met die mooie ogen sorry mevrouw hier 50 euro ik ben vergeten mijn vriendin geld te geven.Wat heeft ie nou voor mij betaald en me vriendin genoemd dat kan gewoon niet!De vrouw aan de kassa zei geeft niet deed de trui in de tas en gag het aan mij.Ik keek hem aan en stotterde dat had helemaal niet gehoeven,hij antwoorde wij mensen moeten helpen anders komen we nergens.Ik vroeg zijn naam en tel.nummer om hem te bellen zodat ik hem het geld kon terugbetalen hij zei me naam en tel.nummer krijg je maar het geld hoef ik niet.Ik die dat natuurlijk raar vond hoe kan ik je dan terugbetalen hij zei geef alleen je naam dan heb meer dan genoeg terugbetaald.Samia die maar raar naar ons zat te kijken zei van ewa zeg dan!!!!!!Ik heet Hajar mooie naam hoor en hij zei mijn naam is Adil en glimlachte we verwisseldde nummers en namen afscheid.Op die dag zelf was dolblij maar nu vervloek ik die dag dat ik hem ben tegengekomen!!
salaam elikom mijn lieve landgenoten moet ik verder gaan?
Anders schrijf ik voor niks
liefs Sarah
hoi sarahci!
een heel mooi begin..ben nieuwsgierig naar het vervolg. je moet zeker verder schrijven. ik herken wat in jouw personage... echt verder schrijven hoor!
ik zie dat je online bent ..
Sammy333
25-10-2002, 19:05
jaaaaaaaaaaah ga please nu verder je bent tog online pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ga verder kan nie wachten
koezzies sammy
thanx voor jullie reacties!
Samia saaaaaaaa Hajar je hebt gewoon een lekkere vent man zag je zijn ogen ja ik weet het Samia maar je weet ik ga heus niet verder zo ben ik niet.Trouwens ik heb nog een broer weet je nog JAMAL.Ja dus za3ma hij is zo heilig elke dag zie ik hem wel met een ander wijf!Ja maar Samia je begrijpt me niet hij is een jongen dusssssss een meisje heeft ook gevoelens hoor!Ja weet ik nee je weet het helemaal niet wat jij nou zegt slaat nergens op,want je zegt dat Jamal wel met meisjes om gaan maar verbied het jezelf.Nee Samia ik verbied het niet maar ons geloof we mogen niet met het andere geslacht ik weet dat het verleidelijk is maar het kan gewoon niet Oke!Nou sorry Hajar maar als ik jou was zou ik hem zeker niet laten glippen,maar Samia wat moet hij nou met mij hij is erg knap wat moet hij met mij hij wil me zeker alleen maar playen ofzo.Nou Hajar je bent niet de lelijkste hoor bijna al me neven vinden jou een mooi meisje.Elke keer als me neven komen zeggen en eeh hoe gaat het met je vriendin Hajar?Hajar moet lachen ach weet je wat Samia ik zie wel ik wacht wel tot hij belt en nu gaan we het over iets anders praten.
Eenmaal thuis moet ik steeds demken aan Adil met me mobiel in me handen DAMN ik krijg hem niet meer uit me hoofd.Het was al 23.00 tijd om te slapen ik viel net in slaap voel ik opeens dat me bed trilt ik dacht het zal wel Samia zijn die belt altijd op deze tijdstippen denkt nooit aan iemand anders.Ja hallo met Hajar he zine met Adil ik schrok stond gelijk overeind.He alles goed ja hoor prima ik heb je toch niet wakker gemaakt he?Nee hoor was nog wakker{yeah right}.Maar Hajar ik weet het niet maar ik krijg je maar niet uit me hoofd ik weet dat je denkt dat ik te snel ga maar toch ik kan het niet meer voor me houden.Hajar ben je er nog vroeg Adil.Ja eeeeh ik weet niet wat ik moet zeggen,zeg maar wat je hart zegt dan spreek je altijd de waarheid,ik vond het zo'n mooie zin dat ik gewoon zei ja Adil ik vind je eigenlijk ook wel leuk.Adil moest lachen waarom lach je?Omdat ik blij ben dat te horen kunnen we misschien morgen iets afspreken ik wil je namelijk beter leren kennen?Ehhm ik weet het niet Adil het gaat namelijk zo snel,ik weet het maar ik wil je zien.Toen ik dat hoorde zei ik meteen ja eigenlijk domme actie maar het moest er ooit van komen.We spraken de tijd af en de plaats en namen afscheid tot morgen zine doei Adil en ik hing op.Wajo wat heb ik gedaan ik heb gewoon met hem afgesproken aan de ene kant denk ik wat doe ik dit is haram maar aan de andere kant kon ik niet wachten hem te zien.Nu nog moet ik door de nacht zien te komen en wachten wat morgen zal brengen.
Het was 10.00 toen ik opstond gelijk naar de douche me haar fohnen bijna een uur voor de kast staan om te kiezen wat ik aan moest doen uiteindelijk heb ik toch maar wat gekozen.Het was 12.00 we hadden 13.00 afgesproken bij de koopgoot.Doei mama doei papa waar ga je heen benti oh ik ga met Samia even naar de stad oh oke beslama doei.Tfoe ik haat het om te liegen tegen me ouders maar het kon niet anders en dat allemaal voor een jongen.
Pakte de tram gelukkig was Jamal met zijn vrienden in Utrecht dus van hem had ik geen last.Anyway zat dus in de tram was eindelijk aangekomen ik hoorde me naam en draaide om en zag......
missriffia2002
25-10-2002, 22:39
mooi verhaal...schrijf snel verder!
Adil hij zag er weer prachtig uit,hij had zo'n v hals trui met petje {je weet wel die mostafa van big brother altijd draagt} een spijkerbroek met lichte witte strepen en wite schoenen en zijn mooie groene ogen die er goed uitkomen.Ik dacht al dat jij het was maar ik riep toch je naam voor de zekerheid we gaven elkaar een hand en liepen samen naar v&d om wat te gaan drinken.W e praten nog wat over ditjes en datjes toen kwam het onderwerp trouwen zozo zei ik tegen Adil jij gaat wel snel he!Haha dat komt omdat ik me wel bij jou op gemak voel dat vertrouwde gevoel had Hajar ook over Adil.Hij zei Hajar ik mag jou je bent anders dan al die andere meisjes je praat anders je gedraagt anders enz.Ik word natuurlijk rood denk tfoe nu ziet zeker dat ik rood word heb ik weer!We besloten om weer een andere keer aftespreken toen wist ik nog niet dat de volgende afspraak mij zo pijn zou doen.Maar ja we namen afscheid van elkaar hij liep met me mee naar de tramhalte en gaf een kusje op mijn wang.Eenmaal thuis dacht ik nog aan hem draaide de slot van onze deur en ja hoor Jamal zat daar met heel ze vriendengang tfoe allemaal dealers,pleayers je weet.Ewa zei Karim {de beste vriend van Jamal}Hajar waar was je?Zo begin jij ook al heb al genoeg aan 1 broer hoef niet nog 1.Hier moesten ze om lachen het was niet eens grappig bedoel!Anyway liep naar me kamer me ouders waren naar me oma met me tweelingbroertjes en liet me neer ploffen op mijn bed even later hoor ik geklop op de deur.Ik dacht tfoe zeker weer Jamal die vraagt waar ik was maar nee het was Karim.Wat wil hij nou weer?Zo Karim wat kom je doen?Ehh mag ik dan niet even langs mijn wijfie komen.Sorry misschien heb je het tegen de verkeerde ik ben je wijfie niet dus....Oke gaan we zo spelen Hajar.Karim wat wil je ik heb nu geen tijd en ik ratelde maar verder wat ie hier kwam doen enz.Opeens voel ik 2 warme lippen op de mijne ik stond stijf van schrik dit was me eerste kus van een jongen dit kan niet waar was in hemelsnaam mee bezig?Ik duwde hem van mij weg Karim wat is dit.Sorry Hajar ik moest het doen ik raakte me zelfbeheersing kwijt sorry.Daar heb ik niks aan opgerot uit me huis als Jamal nou binnen was gelopen wat dan,dan was je nog lang niet jarig begrijp je.Ja ik weet Hajar sorry oke jezus jij kan ook zeuren man!En weg was ie SUKKEL wat denkt ie wel ik ben niet 1 van zijn sletjes.Ik hoorde ze weg gaan dus ik was alleen thuis even later belde Samia en..... en wat zei ik tegen haar hoe was je afspraak Hajar doe niet zo dom je weet heus wat ik bedoel oja helemaal vergeten hahahah.Ik had dus alles verteld ook wat Karim had gedaan ze begon te vloeken over hem.Anyway ze zei kom even naar de supermarkt ik zei oke aangezien ik toch alleen thuis was.We liepen opeens hoorde ik me naam Hajarrrrrrrrrrr het was Karim hij zei waar gaan jullie heen?Ik keek nog bozer aan en zei wat gaat jou dat aan en we liepen door.Hij kwam achter me staan en trok aan me arm en zei ik ga met je me oke!Nee waarom vroeg Samia daarom jela zid!Karim had Hajar's hand nog steeds vast Hajar dacht laat maar dadelijk gaat weer een scene maken ofzo.Karim gedroeg zich vreemd netalsof Hajar ven hem was je weet wel zo dicht tegen hem aan enz.Toen Hajar opkeek zag ze Adil lopen SHIT en Karim had me hand vast hij zag hun!!!Adil keek boos en vies tegelijk naar Hajar tfoe hij denkt zeker dat ik wat met Karim had maar dat was niet zo wat moet ik doen.Er viel niks meer te doen Adil was alweer voorbij gelopen.
riffia4life
25-10-2002, 22:59
Ewa komt er nog een vervolg?
Of laat je inspiratie je in de steek?
Nou meid, ik wilde ff zeggen
dat het een leuk begin is
en dat je zeker door moet gaan.
XXX-jes Riffia
We gingen dus naar de supermarkt Karim verdomme laat me nou eens los hij schrok van mij actie maar daar had ik op dit moment schijt aan.Adil zal wel denken een of andere hoertje tfoe alleen maar door Karim wat haatte ik hem op dat moment eenmaal thuis moest ik weer denken wat er net is gebeurd.Ik bedacht om Adil te gaan bellen hij ging over maar ik werd weggedrukt ik probeerde het opnieuw maar zonder resultaat tfoe heb ik weer.Allah starft me zwaar voor het liegen tegen me ouders en het stiekem afspreken met Adil en nog eens de kus van Karim.
Ik viel in slaap ik had de volgende dag wel afgesproken met Adil ik vroeg me af of dat wel doorging?Nadat hij me had gezien met Karim.Ik werd wakker van een trilbeweging 2 keer het was een een sms berichtje.
ONS AFSPRAAK GAAT DOOR!
Dat was niet eens een liefs Adil ofzo niks.Ik besloot toch te gaan ondanks dat hij me had gezien.Wat ik toen nog niet wist is dat het geen afspraakje was waarop ik hoopte
missriffia2002
25-10-2002, 23:35
schrijf snel verder!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.