Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht help me a.u.b.!!!

LZN
16-03-2004, 10:54

salam zusters, ik zoek een kleermaker die marokkaanse kaftans maakt in amsterdam. Als jullie een nummer of adres hebben graag!.

lela_Hanan
16-03-2004, 22:39
In burgemeester de vluchtlaan....bij de grote kruispunt tegen over de videozaak....heb je een marokaanse mode zaak....met een uitgebreide collecties kaftans...etc :D Succes er mee :zwaai:

Mievrouw
17-03-2004, 00:09
Sinds kort een gyata-zaak in Shopperhal Osdorp, ze maakt hele leuke dingen ik zou zeggen ga effekes een kijkje nemen!

sweet_nadoria
18-03-2004, 20:29
Origineel gepost door toeschouwer Dure grap zeker of niet :confused: Die vrouw in Osdorp Shopperhal is zeker een dure grap ... De vorige keer vroegen we haar hoeveel zo een Jeleba kost zei ze 180 eurootjes Ewa ja waarom duur als het goedkoop kan :o En ze is altijd CHAGARIJNIG !!!! :kwaad: Tenminste tegen ons dan .... misschien zijn we te druk en enthousiast :p

Mievrouw
21-03-2004, 23:33

haha Ja ik kon het niet weten. Ik heb er ook maar alleen een sjaaltje gekocht!

ma3ribia..87
02-03-2007, 11:03
Die vrouw in Osdorp Shopperhal is zeker een dure grap ... De vorige keer vroegen we haar hoeveel zo een Jeleba kost zei ze 180 eurootjes Ewa ja waarom duur als het goedkoop kan :o En ze is altijd CHAGARIJNIG !!!! :kwaad: Tenminste tegen ons dan .... misschien zijn we te druk en enthousiast :p de duurste jelaba daar kost maar 140

Farkoessa
02-03-2007, 11:37
ik heb bij Osdorp een kaftan gekocht voor 140 euro.. Een heeeelle mooie (tbarkallah 3lih) Toen ze hem pakte voor me, grepen alle vrouwen hem van mn handen :moe: en wilde ze allemaal hetzelfde. Gelukkig hadden ze er maar een :D.. Ik zal wel een foto plaatsen snel.. Maar een giyata in Amsterdam? Ik zou het echt niet weten schat.. Soekzes ;)

ma3ribia..87
04-03-2007, 19:17
ik heb bij Osdorp een kaftan gekocht voor 140 euro.. Een heeeelle mooie (tbarkallah 3lih) Toen ze hem pakte voor me, grepen alle vrouwen hem van mn handen :moe: en wilde ze allemaal hetzelfde. Gelukkig hadden ze er maar een :D.. Ik zal wel een foto plaatsen snel.. Maar een giyata in Amsterdam? Ik zou het echt niet weten schat.. Soekzes ;) hahaha plaats effe een picca ben benieuwd!

Farkoessa
05-03-2007, 09:53
waga, moet eerst even aantrekken en een camera regelen... Hoop het vandaag of morgen nog te kunnen regelen ;)

ma3ribia..87
09-03-2007, 17:23
is cool