Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitmaken?

Pagina's : [1] 2 3

NoualMocro
16-03-2004, 00:44

heeej mensjes ik heb een vraagje voor jullie allemaal... Hoe zouden jullie het uitmaken? En geef redenen!!! En nog een vraagje zou je het ooit uitmaken per sms? zo ja waarom??? Kus

LadyLo
16-03-2004, 00:47
heb je een vriend om het uit te maken of ben je gewoon nieuwsgierig. Als je inderdaad van plan bent om het uit te maken met je vriend dan ben je aan het juiste adres. Heb het ook 6 weken terug uitgemaakt.

antwerp_girl
16-03-2004, 00:58
Origineel gepost door NoualMocro heeej mensjes ik heb een vraagje voor jullie allemaal... Hoe zouden jullie het uitmaken? En geef redenen!!! En nog een vraagje zou je het ooit uitmaken per sms? zo ja waarom??? Kus he lieve meid waarom vraag je het??? wil jij het uitmaken??? zou het niet doen met een sms is toch een beetje cru hey hoe zou jij je voelen mocht hij het uitmaken met een sms??? slecht he wel praat ermee en zou hem gelijk de waarheid vertellen wat die ook mag zijn... groeten :belgie: :belgie:

Najib26
16-03-2004, 01:01
Ik zou het niet weten. Ik ben namelijk moslim. En een moslim gaat geen relatie aan voor het huwelijk.

appelsap
16-03-2004, 01:02

Origineel gepost door NoualMocro heeej mensjes ik heb een vraagje voor jullie allemaal... Hoe zouden jullie het uitmaken? En geef redenen!!! En nog een vraagje zou je het ooit uitmaken per sms? zo ja waarom??? Kus net als vroeger gewoon briefje in een fles doen..en in zee gooien..en maar hopen dat ie aankomt :cool:

tatouzient
16-03-2004, 01:04
Origineel gepost door appelsap net als vroeger gewoon briefje in een fles doen..en in zee gooien..en maar hopen dat ie aankomt :cool: :haha: Tatou.

NoualMocro
16-03-2004, 01:19
Origineel gepost door goudakiller walla ik begrijp het niet mensen gaan dood voor ons geloof en vechten voor hun rechten en jullie hebben het over uit maken GA TROUWEN EN GA NAAR DE MOSKEE A ZMA WAT IS ER MET JULLIE A MARROKAANEN ten eerste wie geeft jou het recht om tegen mij te zeggen dat ik moet gaan trouwen??? Ten tweede wat zit je hier te generaliseren!!!! En ten derde voor jou... het is maar een vraagje en wie zegt dat ik een vriend heb...!!! :D ow trouwens ben jij ook 24 uur p. d bezig met het geloof, bid je eigenlijk wel en de ramadan of zit je dan in een gezellige bar in GOUDA....kijk ff je intresses na aub (SEX/GELD verdienen) en dat noemt zichzelf goed???? :eek: jongen de islaaaaaaam begint bij jezelf en kom niet oordelen over mij want dat mag maar 1 iemand doen ALLAH SOEBHANA WA TAÁLLAH laters voor jou..... :kwaad:

NoualMocro
16-03-2004, 01:20
Origineel gepost door LadyLo heb je een vriend om het uit te maken of ben je gewoon nieuwsgierig. Als je inderdaad van plan bent om het uit te maken met je vriend dan ben je aan het juiste adres. Heb het ook 6 weken terug uitgemaakt. heej meid, ik ben gewoon nieuwschierig hoe de meesten marokkanen het uitmaken,...je hoort tegenwoordig van die rare verhalen...dus dacht fftjes vragen aan mijn broeders en zusters!!!

NoualMocro
16-03-2004, 01:22
Origineel gepost door Najib26 Ik zou het niet weten. Ik ben namelijk moslim. En een moslim gaat geen relatie aan voor het huwelijk. daar heb je gelijk in!

Mocro4eva
16-03-2004, 07:42
Origineel gepost door appelsap net als vroeger gewoon briefje in een fles doen..en in zee gooien..en maar hopen dat ie aankomt :cool: :giechel:

Lampjuh
16-03-2004, 07:51
Ik zat laatst iets te lezen en dan krijg je echt tranen in je ogen, dat zulke dingen en zulke mensen nog bestaan!!!! Ik raad je aan om het even te lezen, Je hoeft niet alles te lezen als je daar geen zin in hebt :rolleyes: Maar lees a.u.b wat dat meisje vroeg. http://63.175.194.25/index.php?ds=qa&lv=browse&QR=10686&dgn=4&ln=eng Gelukkig zijn er nog zulke mensen, zien jullie nou waar mensen zich zorgen om maken en wij zitten hier ons zorgen te maken over uitmaken en hoofddoek dit en dat en nog van die onzinnige dingen .. Dit is niet alleen persoonlijk bedoeld voor NoualMocro ik praat in het algemeen... Als je niet meer wilt, zeg dan gewoon eerlijk ik wil niet meer en ga wat nuttigs doen, ik zou zeggen plan je tijd in met andere dingen en laat de vriendjes met rust, want er is genoeg om te doen..... Denk eens overna niemand geeft je de zekerheid over hoelang je nog hebt. wasalaam Ps: ik wil je niet aanvallen, ik geef je slechts advies

Mocro4eva
16-03-2004, 08:00
Origineel gepost door Lampjuh Ik zat laatst iets te lezen en dan krijg je echt tranen in je ogen, dat zulke dingen en zulke mensen nog bestaan!!!! Ik raad je aan om het even te lezen, Je hoeft niet alles te lezen als je daar geen zin in hebt :rolleyes: Maar lees a.u.b wat dat meisje vroeg. http://63.175.194.25/index.php?ds=qa&lv=browse&QR=10686&dgn=4&ln=eng Gelukkig zijn er nog zulke mensen, zien jullie nou waar mensen zich zorgen om maken en wij zitten hier ons zorgen te maken over uitmaken en hoofddoek dit en dat en nog van die onzinnige dingen .. Dit is niet alleen persoonlijk bedoeld voor NoualMocro ik praat in het algemeen... Als je niet meer wilt, zeg dan gewoon eerlijk ik wil niet meer en ga wat nuttigs doen, ik zou zeggen plan je tijd in met andere dingen en laat de vriendjes met rust, want er is genoeg om te doen..... Denk eens overna niemand geeft je de zekerheid over hoelang je nog hebt. wasalaam Ps: ik wil je niet aanvallen, ik geef je slechts advies :goedzo: p.s Die vraag straalt echt puurheid en onschuldigheid uit.

Lampjuh
16-03-2004, 08:33
Origineel gepost door Mocro4eva :goedzo: p.s Die vraag straalt echt puurheid en onschuldigheid uit. Zeg dat wel ja En dat van iemand die 18 is, tegenwoordig hoor je 13/15/17 jarige mensen over de merkwaardigste dingen praten :rolleyes:

Echie
16-03-2004, 12:24
noooit via sms of telefoon of via een vriendin! Dat is zoooo zwak! Als je het wilt uitmaken, dan moet je het in real life doen! Gewoon naar hem of haar toegaan! dat is het beste!

NoualMocro
16-03-2004, 20:25

ok dan ik denk namelijk ook dat het verrot overkomt als je het per sms zou doen, maar ja er zijn nog steeds mensen die dat doen, waarschijnlijk te laf...;)

Pagina's : [1] 2 3