Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek

bouchra20
16-03-2004, 00:35

hallo allemaal even een vraagje stel je voor je leert een jongen kennen .... Het gaat prima tot een dag en hij wil van je dat je een hoofddoekje je draag en geen make-up (niet overdreven)meer op doe en gaat allemaal eisen stellen................ WAt doen jullie ........................... P.s normale reacties aub...........

sahab
16-03-2004, 12:09
Het moet van mij komen. Ik wil niet dat ik gedwongen word om iets te doen, en wil liever dat ik zelf ervoor kies anders doe ik het niet of op een verkeerde manier en dat is niet de bedoeling natuurlijk.

mocrogirl4life
16-03-2004, 13:22
SORRY MAAR LAAT MIJN LEVEN NIET BEPALEN DOOR EEN JONGEN WAAR IK NIET EENS MEE BEN GETROUWD!! HIJ KAN JE VAN ALLES WIJSMAKEN HIJ KAN ZEGGEN:IK TROUW MET JE . MAAR EIGENLIJK MEENT HIJ HET TOCH NIET . EN DAN HEBJE HET TOCH GEDAAN DOOR ZIJN WIL. ALS JE HEM DRAAGT DRAAG HEM DAN ALS JIJ WEET DAT HET VOOR JOU HET JUISTE MOMENT IS MAAR ABSOLUUT NIET VOOR EEN JONGEN!! OKE MEID IK GEEF ME MENING ALS DAT BIJ MIJ HET PROBLEEM WAS . MAAR JE MOET HET ZELF WETEN MAAR NOOIT NOOIT JE LEVEN LATEN BEPALEN DOOR EEN JONGEN WAAR JE NIET EENS MEE GETROUWD BENT!! DOEI DOEI VEEL SUCCES MEID

bouchra20
16-03-2004, 18:25
bouchra ik ben het je zus ik wurg je met je hoofddoekje als je dat voor een gozer gaat doen uit vrije wil oke maar niet voor een jongen wie denkt hij wel dat hij is onze eigen vader zegt dat nog een eensen hij is zwaar moslim hij zegt altijd als je er klaar voor bent en uit eigen wil maar vertel me eens waarom moeten wij vrouwen ons verbergen voor de dierlijke lusten van een man gaan ze zelf ook gesluierd ik vindt het ook niet fijn als ze staren naar hem vraag dat maar aan die gozer ik spreek je nog wel voor de gene die denkt waarom zitten jullie onder de zelfde naam ik ken haar password hihi groetjes kerima

esmaatjuuh
16-03-2004, 18:57

Origineel gepost door bouchra20 hallo allemaal even een vraagje stel je voor je leert een jongen kennen .... Het gaat prima tot een dag en hij wil van je dat je een hoofddoekje je draag en geen make-up (niet overdreven)meer op doe en gaat allemaal eisen stellen................ WAt doen jullie ........................... P.s normale reacties aub........... Ik Draag Al Hoofddoek En De Geen Make-Up Op..

Selly
19-03-2004, 09:37
Ten eerste ; een hoofddoek komt vanuit jezelf en je moet het doen omdat je er in gelooft en niet omwille van mensen. Het ligt er aan hoeveel jij om je relatie geeft. True, in principe moet hij je nemen zoals je bent. Maar als het dreigt uit te raken of nog erger jullie zijn al getrouwd en het dreigt op een scheiding uit te lopen, alleen om die hoofddoek , tja dan is het voor jezelf afwegen wat het belangrijkste voor je is. Je relatie of je hoofddoek die je (naar ik aannneem) toch ooit zult gaan dragen. Een hoofddoek is maar een hoofddoek, zolang je innerlijk maar hetzelfde blijft en hij je niet probeert om te vormen naar iets wat jij totaal niet bent. Belangrijkste is dat je goed nadenkt, voor je de definitieve stap neemt om een huwelijk in te gaan. Stel jezelf de vraag Wil ik die hoofddoek, zo ja hoe verder. Je zult zien dat er dan meerdere vragen in je opkomen. Als je op elke vraag nee als antwoord vind dan zou ik eruit stappen voor het te laat is.

tetouaniawest
19-03-2004, 14:54
als je je gedwongen voelt moet je dat tegen hem zeggen hij moet je niet dwingen maar als jullie al trouwplaannen hebben ofzo dan heeft hij wel gelijk je bent tenslotte moslim toch???

huisvrouwtje9
19-03-2004, 17:09
salaam alaikoum, Een hoofddoek moet je pas dragen als jij het wil, niet als je vriend of man het vraagt. Dit doe je voor Allah swt omdat je erin gelooft en niet voor de mensen. wa alaikoum salaam

ima
22-03-2004, 03:44
hoi ,bouchra draag geen hoofddoek nooit omdat iemand dat van je vraagt maar alleen omdat je het wilt hij moet jou respecteren en waarderen om wie je bent . het gaat uit eindelijk om jou en niet om hoe je er uit ziet als je toe geeft gaat hij straks bepalen wat draagt of doet dat wil je toch niet . groetjes ima