Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwen/mannen eigenschappen!!!!

sherine
25-10-2002, 15:52

dit is een forum.waar we even eigenschappen van de vrouwen en de mannen gaan vergelijken wat is nou leuk en irritant. :p en zoals gewoonlijk gooi het er maar allemaal uit! mag altijd bij mij. all1 PAS OP maak me niet BOOS.hihihihi :cool: mijn persoonlijke mening. mannen:niet goeie luisteraars,draaien er vaak omheen, niet direct.ik dacht eerst en dat eeuwige domme voetbal van ze maar vrouwen dat is niet zo gelukkig niet alle mannen houden van voetbal.jippie vrouwen:praten teveel,weten niet van ophouwen,zijn ongeduldig, kunnen veel zeuren. hahahahahahhaaha ik bak er helemaal niks van. ik weet het eigenlijk helemaal niet.dus zeggen jullie het maar..... :zwaai:

Onslaught
25-10-2002, 16:05
hahahahhahahahahahhaha zeueren en voetballen, doene mannen neit dat bij voetballen zeueren en vrouwen zeueren zij over voetballen hahahahaha maar ja giechelbeest

sherine
25-10-2002, 16:15
hahahahahahahahahaha ik begrijp er niks meer van!!!!!!!!! haha ik voel me net dat konijntje van die reclame met die reclame gedraaide oren.

Onslaught
25-10-2002, 16:55
hahahha ja snap je wel hahahah maar ja hahahaha gekkie

sherine
25-10-2002, 16:57

hahaha door jouw en mij word dit een lach forum terwijl het juist heel leerzaam moet zijn voor anderen. want die jeugd bakt er niks van tegenwoordig kwa relaties hahahaha

Onslaught
25-10-2002, 16:58
Origineel gepost door sherine hahaha door jouw en mij word dit een lach forum terwijl het juist heel leerzaam moet zijn voor anderen. want die jeugd bakt er niks van tegenwoordig kwa relaties hahahaha ja dat zijn hun keuze he sherine maar ja hahah :zwaai: :giechel:

sherine
25-10-2002, 16:59
hahaha hou eens op man me mail maakt overuren door dit actieve gebeuren hahahahahahaha echt weer die rotterdammers he ey hoe komen jullie aan BALHAAR hahahaha ya lijpheid

Onslaught
25-10-2002, 17:01
Origineel gepost door sherine hahaha hou eens op man me mail maakt overuren door dit actieve gebeuren hahahahahahaha echt weer die rotterdammers he ey hoe komen jullie aan BALHAAR hahahaha ya lijpheid ok iks top wel, want nu ga het beetje ver, met je lijpheid???????? maar ja sorry dat ik je stoorde doeien peace meid

sherine
25-10-2002, 17:02
hahahahahahahahahaha jij bent echt een grapaaap

sherine
25-10-2002, 17:12
hahahhahaha neeeeeeh kom nou terug